Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hörrö D1ce... bara för att du spelar på den andra planhalvan och dyrkar mig så innebär det inte att JAG är intresserad av din röv...
Oh btw... Jag kör också i Goretex så enligt lillponkens definition så blir det ju ännu mer förnedrande när jag blåser av din backspegel...

*note to self* får jag kortet så måste jag be att få kartan så jag kan träna
på vägen som alla kör...

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
d1ce skrev:
2526968 Mums, en av varje... Har du lite desinficerande medel också, rädd för sådana väktarbasilusker vettu. Vet nog vad ni använder dem däringa till! :tungan

-@
Klart vi har desinficeringsmedel.. minns inte vad det heter, men är något mellanting av flytande och gele, luktar ganska gott, nästan som sprit..

edit: heter nog alcogel när ja tänker efter..

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
d1ce skrev:
2526968 Mums, en av varje... Har du lite desinficerande medel också, rädd för sådana väktarbasilusker vettu. Vet nog vad ni använder dem däringa till! :tungan

-@
Med tanke på vad DU ska använda dom till så tror jag väktarbakterier är ditt minsta problem... Skulle vara kul att höra förklaringen hos doktorn när
du kliver in med skiten bokstavligen rinnande längs benen pga av utnött slutmuskel... ??? :D
Men det klart... med en 21" så kanske det ser ut som om du har
något på framsidan åsså... inte bara en liten nub... :tungan

Kan vi inte skramla till en SH träja till D1ce där det står
"SH's helt egna lilla husluder" på????

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Thyg0d skrev:
2526975*note to self* får jag kortet så måste jag be att få kartan så jag kan träna
på vägen som alla kör...

Oj, du glömde visst att du inte ens får köra :fakta :rofl :rofl

Men jag antar att du är en grym jävel på garagevändning osv, gud så stekt jag känner mig ;)

-@

scud skrev:
2526981 Klart vi har desinficeringsmedel.. minns inte vad det heter, men är något mellanting av flytande och gele, luktar ganska gott, nästan som sprit..

edit: heter nog alcogel när ja tänker efter..

Jag har det på mitt extraknäck också ;) Svider mysigt om man har sår på händerna. Jäkligt gott i drinken också ;)

-@

Thyg0d skrev:
2526984Kan vi inte skramla till en SH träja till D1ce där det står
"SH's helt egna lilla husluder" på????

JAJAJA! :D:D

Sen heter det trÖja ;)

puss

-@

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
d1ce skrev:
2526927 Är rädd för att du skräller lite, kan bli en tuff match ;) Du har ju definitivt modet och känslan för det till skillnad från resten av damerna :rolleyes:

Busschaffisen som får tunnelseende i 35km/h
Fille som hellre kör med handtagsvärmarna på (som snor all ström vilket resulterar i att hojen, flåt traktorn, bara går på 1burk) än en hoj som hade varit relativt potent i kvarteret med äldreboende
Kapten, vad säger han, built for comfort? Han kunde inte ha mer rätt
Roger som väldigt gärna vill, våta drömmar om lyft osv ( :rolleyes: ) men som påstår sig ha saktat ner... Då undrar jag, har det någonsin gått fort? Per definition?
Lorden ångade om honom på bogan (oväntat) och när han väl kommer i kapp skyller karln på att han tog pisspaus mitt i en av bogesunds skönaste högfartskurvor? Tror snarare han gjorde i brallorna när brölet ångade förbi (då ljög han faktiskt bara delvis).
Göran, bubben är snabb, men fan inte snabb nog... Och vem fanken kan vara snabbare än mig och klädd i goretex :va Faller t.o.m på utrustningen...
Jörgen, den dagen en jag får se mig stekt av något som passar bättre på ett historiskt museum bland veteranerna kommer jag att lägga vurpollonet på hyllan och se hojåka som ett passerat kapitel :D

Så du ser, jag hoppas du ger mig en god utmaning ;)

-@

edit: jag är inte så flitig idag :D

Hörr du din lilla arbetskygga jävel! Se till att få något gjort istället för att sitta här och sprida en massa dynga:arsele. Vi återkommer ifrågan när vi får tid. Räkna med att det blir hårigt!:gnissla :D

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
d1ce skrev:
2526986 Oj, du glömde visst att du inte ens får köra :fakta :rofl :rofl

Men jag antar att du är en grym jävel på garagevändning osv, gud så stekt jag känner mig ;)

-@

JAJAJA! :D:D

Sen heter det trÖja ;)

puss

-@

*Skrattar* Om jag vore det ändå... Kommer bli en upplevelse... *suck*

Jo jag vet men den fan som designade mitt keyboard har placerat
Ä och Ö tangenterna förskjutet snett åt vänster..
Personligen så är jag ju övertygad om att det bara är mitt Dell tangentbord
som ser ut så här och det är enkom gjort för att jävlas med just mig... :D
Vadå paranoid???? :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
fille600 skrev:
2527000 Hörr du din lilla arbetskygga jävel! Se till att få något gjort istället för att sitta här och sprida en massa dynga:arsele. Vi återkommer ifrågan när vi får tid. Räkna med att det blir hårigt!:gnissla :D

Där ramlade humle in, nu väntar vi bara på dumle och resten... ;) *kjaaaamiz*

-@

Thyg0d skrev:
2527004 *Skrattar* Om jag vore det ändå... Kommer bli en upplevelse... *suck*

Jo jag vet men den fan som designade mitt keyboard har placerat
Ä och Ö tangenterna förskjutet snett åt vänster..
Personligen så är jag ju övertygad om att det bara är mitt Dell tangentbord
som ser ut så här och det är enkom gjort för att jävlas med just mig... :D
Vadå paranoid???? :D

Dell är skapt för att jävlas, misstänker att qompaq är skapt i samma syfte visserligen ;)

-@

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
d1ce skrev:
2527009 Där ramlade humle in, nu väntar vi bara på dumle och resten... ;) *kjaaaamiz*

-@

Här är en till!

Jag och sothoran ska rosta dig vid valfritt rödljus så det ligger tarmludd och japanska kolvringar över hela vägen! :fakta
Päls!

/J

d1ce skrev:
2526927 Jörgen, den dagen en jag får se mig stekt av något som passar bättre på ett historiskt museum bland veteranerna kommer jag att lägga vurpollonet på hyllan och se hojåka som ett passerat kapitel :D

Så du ser, jag hoppas du ger mig en god utmaning ;)

-@

Jag säger som Balou till Mowgli: Störtlöjligt! :)

/J

Last edited:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2527034 Här är en till!

Jag och sothoran ska rosta dig vid valfritt rödljus så det ligger tarmludd och japanska kolvringar över hela vägen! :fakta
Päls!

/J
Ja men du har ju fusktränat på starter i flera år..

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2527034 Här är en till!

Päls!

/J

Jag säger som Baloou till mowgli: Störtlöjligt! :)

/J

Först ska jag rosta dig och ditt amerikanska-sourmash-luder tillbaka i tiden där ni båda hör hemma, sen kan du få välja valfri kurva där jag kan rosta dig med en hand på styret, om du lovar att inte kana av vägen... Du ska inte göra dig illa förstår du ;)

-@

scud skrev:
2527050 Ja men du har ju fusktränat på starter i flera år..

Vad spelar det för roll när människan inte vågar vrida på rullen?

-@

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2526270 Ditt fetdesperate semipubis, det enda du kommer lyckas ragga upp om något lär vara LenaHanden... Har din testosteronpark ens lämnat stadiet då du börjar få skägg i röven?

Puss. :pannkyss

-@

Vännen, ni är ju underhållning, jag går ju bara och väntar på inbjudan till fika eller promilllekvällar :tummenupp

-@

Troligen inte, men det är väl därför min herre aldrig vågar hänga på å brassa helvete mellan vajjerräckena utan viker av mot åkersberga ;)

En dag kommer du våga min flicka :D :tuttar

-@

Vill inte förnedra dig ÄNNU mer än som det redan är Lillen.
Angående Kaffe eller Promille så är du välkommen när du vill...DET vet du.
Kolla in Pokertråden på andra forumet och boka tid.:yoparty

Snail_shell skrev:
2526355 Det blir bara en illusion!! :D

Ställer du dig bredvid en normalväxt karl så blir all plötsligt väldigt litet.. :D

:fakta :7peta

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
scud skrev:
2527050 Ja men du har ju fusktränat på starter i flera år..

Tack smickrare där! Sen när blev det fusk att träna? :)
Visst ja, du, jag och Bananhjärna drog ju vid några/något rödljus i uppsala.

Jag tänkte köra en sväng i Roslagen efter jobbet idag samt sedan ev dyka upp i Lunda när det blivit mörkt och glo lite, har inte varit där på veckor. Vi kan ju se om D1ce känner för att komma dit så kanske Milla kan fota när vi avverkar 200 meter och sedan lägga upp bilderna här. Så är det färdigsnackat på D1ce sedan! :hihi

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2527093 Tack smickrare där! Sen när blev det fusk att träna? :)

Jag tänkte köra en sväng i Roslagen efter jobbet idag samt sedan ev dyka upp i Lunda när det blivit mörkt och glo lite, har inte varit där på veckor. Vi kan ju se om D1ce känner för att komma dit så kanske Milla kan fota när vi avverkar 200 meter och sedan lägga upp bilderna här. Så är det färdigsnackat på D1ce sedan! :hihi

HG*543 Suzuki Gsx-R 750 --> Avställd :fakta

Och iom att jag svänger med min hoj har framdäcket tagit slut, det måste bytas. Du har samma sula på sedan du köpte liket 93?

-@

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Jörgen Karlsson skrev:
2527034 bla bla bla!!
/J

Jag träffade en kille i dag som sa sig ha byggt en sportster i samma färg som din med riktiga bromsar och fjädring..

Pratade om nå ekrar som packade ihop i fjol..

Låter det bekant???

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Jörgen Karlsson skrev:
2527093 Tack smickrare där! Sen när blev det fusk att träna? :)

Jo, fast jag visste ju inte att det var rejs på G förrens du åkte iväg :) Jag ska smygträna starter nån gång, har ju aldrig pysslat med sådant.

Jag ska på möte hela kvällen så kör/busa lite åt mig med :tummenupp

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2527060

Vad spelar det för roll när människan inte vågar vrida på rullen?

-@

Andreas, jag har bara sparat dig till sist. Alla andra har sett sothoran starta från stillastående utom du, du är mitt sista offer innan vintern har jag tänkt. :brynad

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Thyg0d skrev:
2526975 Hörrö D1ce... bara för att du spelar på den andra planhalvan och dyrkar mig så innebär det inte att JAG är intresserad av din röv...
Oh btw... Jag kör också i Goretex så enligt lillponkens definition så blir det ju ännu mer förnedrande när jag blåser av din backspegel...

*note to self* får jag kortet så måste jag be att få kartan så jag kan träna
på vägen som alla kör...

Kartan? den har nog vissa uppsalabor lagt beslag på tillsammans med titanförstärkta däck för att undvika punka :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...