AndreasNo skrev:2527257....
Skapa en ny användare med ett annat login och sen beter du dig som folk så kanske någon tar dig på allvar sen.
Men fan, jag är tveksam...
-@
AndreasNo skrev:2527257....
d1ce skrev:2527390Skapa en ny användare med ett annat login och sen beter du dig som folk så kanske någon tar dig på allvar sen.
Men fan, jag är tveksam...
-@
AndreasNo skrev:2527404vill ju inte bli tagen på allvar ..
finns en handfull personer som ser bortom alla larvinlägg o förstår, dem kan jag föra normala trevliga diskutioner med.. resten vill jag fortsätta muppa mig mot..
har alltid varit sånhär på internet, har så jävla svårt för o va seriös när jag sitter o skriver på ett jävla tangentbord!!!...men mot rätt personer så e man seriös..ibland.. kanske..
d1ce skrev:2527408No shit, och vi som ser bortom fjantet och inser det sorliga nederlaget du lider?
-@
AndreasNo skrev:2527418Ni kan ju faktiskt titta åt ett annat håll...
Om man stör sig på nåt eller någon, varför då ge den personen föda att fortsätta? Förstår inte riktigt det.
...
Inte lätt alla ggr
Nursey skrev:2527459Det finns väl en ignorefunktion någonstans som man väljer själv, så man slipper se vissa personers inlägg..om de är jobbiga
d1ce skrev:2527476Men du, så jobbig är du inte...
-@
Nursey skrev:2527482Phewww jo men jag skriver ju så mycket i den här tråden
d1ce skrev:2527458Vet inte vem här inne som skulle kunna hata dig för det här...? Någon uttryckt det?
Lite svårt att förstå hur man med (som du iaf påstår, jag tvekar fortfarande) mening skulle vilja framställa sig på ett sådant sätt som du gör. Det är då visserligen och onekligen ditt val i livet. Kör hårt, det tar dig säkerligen långt.
-@
d1ce skrev:2527486Det behöver inte vara mycket för att man ska vara jobbig
-@
Nursey skrev:2527501Uäääääääääh
AndreasNo skrev:2527495Kul har jag åt det ibland iallafall
Nursey skrev:2527501Uäääääääääh
Lord Adrian skrev:2527651Kolla dina pm ibland, kvinna!
d1ce skrev:2527710Hon får för många, du får bli snaskigare så dem blir intressanta
-@
Haha ...eller inted1ce skrev:2527710Hon får för många
-@
Snail_shell skrev:2527760Du sitter väl och med ditt "hemliga" nick och skickar en massa obscena förslah till henne så hon slutat å läsa PM..
Nursey skrev:2527761Haha ...eller inte
d1ce skrev:2527710Hon får för många, du får bli snaskigare så dem blir intressanta
-@
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |