Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
d1ce skrev:
2527390 Skapa en ny användare med ett annat login och sen beter du dig som folk så kanske någon tar dig på allvar sen.

Men fan, jag är tveksam... :öga

-@

vill ju inte bli tagen på allvar :D ..
finns en handfull personer som ser bortom alla larvinlägg o förstår, dem kan jag föra normala trevliga diskutioner med.. resten vill jag fortsätta muppa mig mot..
har alltid varit sånhär på internet, har så jävla svårt för o va seriös när jag sitter o skriver på ett jävla tangentbord!!!...men mot rätt personer så e man seriös..ibland.. kanske..:D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
AndreasNo skrev:
2527404 vill ju inte bli tagen på allvar :D ..
finns en handfull personer som ser bortom alla larvinlägg o förstår, dem kan jag föra normala trevliga diskutioner med.. resten vill jag fortsätta muppa mig mot..
har alltid varit sånhär på internet, har så jävla svårt för o va seriös när jag sitter o skriver på ett jävla tangentbord!!!...men mot rätt personer så e man seriös..ibland.. kanske..:D

No shit, och vi som ser bortom fjantet och inser det sorliga nederlaget du lider?

-@

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
d1ce skrev:
2527408 No shit, och vi som ser bortom fjantet och inser det sorliga nederlaget du lider?

-@

Ni kan ju faktiskt titta åt ett annat håll...
Om man stör sig på nåt eller någon, varför då ge den personen föda att fortsätta? Förstår inte riktigt det.

Det är så oerhört lätt för er att inte skriva nåt till mig och bara ignorera mig så blir ni av med mig.

Allt jag gjorde idag var att göra en smiley för att se om jag kan komma in på ett hörn idag igen, och se, jag lyckades även idag. Konstigt? Mänskligt.

Ni kan inte, hur mycket ni än hatar mig, låta mig vara.

Det är mänsklig psykologi o såntdär tjaffs antar jag.

Inte lätt alla ggr :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
AndreasNo skrev:
2527418 Ni kan ju faktiskt titta åt ett annat håll...
Om man stör sig på nåt eller någon, varför då ge den personen föda att fortsätta? Förstår inte riktigt det.

...

Inte lätt alla ggr :D

Vet inte vem här inne som skulle kunna hata dig för det här...? Någon uttryckt det?

Lite svårt att förstå hur man med (som du iaf påstår, jag tvekar fortfarande) mening skulle vilja framställa sig på ett sådant sätt som du gör. Det är då visserligen och onekligen ditt val i livet. Kör hårt, det tar dig säkerligen långt.

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Nursey skrev:
2527459 Det finns väl en ignorefunktion någonstans som man väljer själv, så man slipper se vissa personers inlägg..om de är jobbiga :fakta

Men du, så jobbig är du inte... ;)

-@

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
d1ce skrev:
2527458 Vet inte vem här inne som skulle kunna hata dig för det här...? Någon uttryckt det?

Lite svårt att förstå hur man med (som du iaf påstår, jag tvekar fortfarande) mening skulle vilja framställa sig på ett sådant sätt som du gör. Det är då visserligen och onekligen ditt val i livet. Kör hårt, det tar dig säkerligen långt.

-@

Ibland förstår inte jag heller varför jag skriver som jag gör o får mig att framstå som en total idiot, jag är så väl medveten om det, men har på nåt sätt valdigt svårt för att vara seriös mot massa text. Råkat träffa på personer ett par ggr som bara läst vad jag skrivit på forum o liknande innan, o dem har just fått bilder att jag är totalt dum i huvet men, iaf vad dom sagt, ändrat inställning mot mig när dem träffat mig i verkliga livet.

Antar att internet är ett ställe där jag kan säga o göra allt som jag aldrig skulle våga göra i verkliga livet :D .. kalla det fegt, dumdristigt, idiotiskt eller va fan som helst. Kul har jag åt det ibland iallafall :tungan

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
d1ce skrev:
2527710 Hon får för många, du får bli snaskigare så dem blir intressanta ;)

-@

Du sitter väl och med ditt "hemliga" nick och skickar en massa obscena förslah till henne så hon slutat å läsa PM.. :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Snail_shell skrev:
2527760 Du sitter väl och med ditt "hemliga" nick och skickar en massa obscena förslah till henne så hon slutat å läsa PM.. :D

Känner mig nästan lite påkommen nu :pangihuve

;)

-@

Nursey skrev:
2527761 Haha :tuttar ...eller inte :3freak

Du får garanterat fler än mig, de få hat-pm som kommer är lätträknade ;) Dina kärlekshistorier är garanterat fler! :brynad

Hur kan jag veta det?! :rolleyes:

-@

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
d1ce skrev:
2527710 Hon får för många, du får bli snaskigare så dem blir intressanta ;)

-@

Jensa har ju en viss (svårförklarlig) framgång med "bamsefarsmailen" så jag får väl köra på den linjen...:hihi

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...