Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
fille600 skrev:
2528917 Är det bara jag som tycker det är lite jobbigt att Jensa är med i vårat gäng? Iofs är han ju grymt trevlig men han stekte mig på Bogan, jag har mått lite dåligt sen dess eftersom han hade Emelie bakpå. Jag skruvade allt vad jag vågade men de bara försvann i ett sjukt fett nedlägg i Generatorböjen. Jag brukar säga att jag halkade efter för att jag låg bakom Ullis och kollade hennes rumpa men sanningen är ju att Jensa är så jävla snabb. En annan sak som är lite jobbigt, förutom att han kör min drömhoj, är ju att han är så sjukt jävla snygg och cool. Nu verkar han vara kompis med Göran som också är sjukt jävla snygg och cool, vi andra kommer ju inte ens få komma i närheten av några sexiga kex så länge de två ska vara med varenda gång :huvet

Förstår dig Fille, men försök vara lite mer som mig och Göran så kommer kexen att gilla dig också :pannkyss

d1ce skrev:
2528923 Råder det några som helst tvivel?

Ne, juste, sluta tro... :tuttar

-@

Nej egentligen inte :D

Last edited:

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
Citat:
Inskickat av fille600
Är det bara jag som tycker det är lite jobbigt att Jensa är med i vårat gäng? Iofs är han ju grymt trevlig men han stekte mig på Bogan, jag har mått lite dåligt sen dess eftersom han hade Emelie bakpå. Jag skruvade allt vad jag vågade men de bara försvann i ett sjukt fett nedlägg i Generatorböjen. Jag brukar säga att jag halkade efter för att jag låg bakom Ullis och kollade hennes rumpa men sanningen är ju att Jensa är så jävla snabb. En annan sak som är lite jobbigt, förutom att han kör min drömhoj, är ju att han är så sjukt jävla snygg coh cool. Nu verkar han vara kompis med Göran som också är sjukt jävla snygg och cool, vi andra kommer ju inte ens få komma i närheten av några sexiga kex så länge de två ska vara med varenda gång

:skrattaåt :skrattaåt :rofl :rofl

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:
2528968 Förstår dig Fille, men försök vara lite mer som mig och Göran så kommer kexen att gilla dig också :pannkyss

:hördu :hördu :kulspruta :kulspruta :kulspruta Det var faan den värsta fulquoten i SH:s historia. :rofl :rofl :rofl DU är för gullig gubben:pussa

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Kapten Blåskägg skrev:
2528968 Förstår dig Fille, men försök vara lite mer som mig och Göran så kommer kexen att gilla dig också :pannkyss

Bra å trevligt försök Kapten...men tror Fille e körd redan..men vi håller masken..inte lätt för han att bli steekt jämnt..å det "ända" han får se e Ullis..karra. :tummenupp

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Ingeli64 skrev:
2528982 Citat:
Inskickat av fille600
Är det bara jag som tycker det är lite jobbigt att Jensa är med i vårat gäng? Iofs är han ju grymt trevlig men han stekte mig på Bogan, jag har mått lite dåligt sen dess eftersom han hade Emelie bakpå. Jag skruvade allt vad jag vågade men de bara försvann i ett sjukt fett nedlägg i Generatorböjen. Jag brukar säga att jag halkade efter för att jag låg bakom Ullis och kollade hennes rumpa men sanningen är ju att Jensa är så jävla snabb. En annan sak som är lite jobbigt, förutom att han kör min drömhoj, är ju att han är så sjukt jävla snygg coh cool. Nu verkar han vara kompis med Göran som också är sjukt jävla snygg och cool, vi andra kommer ju inte ens få komma i närheten av några sexiga kex så länge de två ska vara med varenda gång

:skrattaåt :skrattaåt :rofl :rofl

Å nu kommer vi till 10´000 kronors frågan.....VEM skriver på Ingers nick :confused:

Ahhhahhhh......vinner jag om jag säger ROGER!!!!???

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
Ullis skrev:
2528988 Å nu kommer vi till 10´000 kronors frågan.....VEM skriver på Ingers nick :confused:

Ajajaj där har du faktiskt förlorat 10.000 ikväll.
För det är jag som sitter här. :tungan

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
kul me ninja skrev:
2528987 Bra å trevligt försök Kapten...men tror Fille e körd redan..men vi håller masken..inte lätt för han att bli steekt jämnt..å det "ända" han får se e Ullis..karra. :tummenupp

:rofl :rofl :rofl
Ja vi låter honom leva i sin illusion :D
Iofs, sämre akterspeglar har man ju sett så jag tror inte han lider så hårt när han ligger bakom och småfluktar på Ullis :tummenupp

Ullis skrev:
2528988 Å nu kommer vi till 10´000 kronors frågan.....VEM skriver på Ingers nick :confused:

Sorry, missade samtalet.
Grattis till köpet!!! Allt verkade ok?

Last edited:

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Kapten Blåskägg skrev:
2529000 :rofl :rofl :rofl
Iofs, sämre akterspeglar har man ju sett så jag tror inte han lider så hårt när han ligger bakom och småfluktar på Ullis :tummenupp

Bara hon inte sätter på sej Hottpantsen..då blire ingen mer generatorböj för lille Fille..

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Ingeli64 skrev:
2528996 Ajajaj där har du faktiskt förlorat 10.000 ikväll.
För det är jag som sitter här. :tungan

Ha ha ha....såg inte att du citerade Fille. Tänkte att nu jävlars har det brunnit i hjärnan hos nån, å inte kan det ju vara hos Inger :tummenupp

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Doris o Doris var just o köpte bil!! Helvete vilken resa..vi bilbrottades med ett ärke-as på E4 två gånger varav sista gången var det så mycket spott och fräs på insidan av vindrutan (doris och doris har ohälsosamma halter av ROADRAGE var och en..och tillsammans blir vi vilda :D..men han hade varit välförtjänt av en Arai-dansk skalle..:näsblod ) och jag häääängde tutan så länge att jag trodde jag skulle köra av vägen även utan snubbens prejningar..Ullis kan dra den längre versionen i morrn men ett och annat mindre vackert och och tecken yttrades i farten..varpå vi blåste förbi och bort. Men hem kom vi iallafall..med en ny bil åt doris..med mycket större tank så det rymms mycket mer bensin att köra fel på :tungan

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Kapten Blåskägg skrev:
2529000 :rofl :rofl :rofl

Sorry, missade samtalet.
Grattis till köpet!!! Allt verkade ok?

Japp, det verkar som så.....hoppas det inte bara "verkar" nu. Då får du göra ett undantag & skicka Bamsefar i hans mobil :)

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:
2529016 Men vi kan döpa det nya diket till Fillefåran...:hihi

Jaha, här lämnar man tråden för 5 ynka minuter. Under den tiden har man dragits i skiten flera gånger om:gnissla :D

Ullis skrev:
2529038 Ha ha ha....såg inte att du citerade Fille. Tänkte att nu jävlars har det brunnit i hjärnan hos nån, å inte kan det ju vara hos Inger :tummenupp

Up,UP,UP, hon citerade inte mig, det var en rent uppdiktad historia av allas vår egen HCAndersenskägg!:gnissla

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2529042 Jaha, här lämnar man tråden för 5 ynka minuter. Under den tiden har man dragits i skiten flera gånger om:gnissla :D

Never turn your back when smädningspatrullen is around.:mattias

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...