Ullis
Ny medlem
Nursey skrev:2529040Doris o Doris var just o köpte bil!! Helvete vilken resa..vi bilbrottades med ett ärke-as på E4 två gånger varav sista gången var det så mycket spott och fräs på insidan av vindrutan (doris och doris har ohälsosamma halter av ROADRAGE var och en..och tillsammans blir vi vilda ..men han hade varit välförtjänt av en Arai-dansk skalle.. ) och jag häääängde tutan så länge att jag trodde jag skulle köra av vägen även utan snubbens prejningar..Ullis kan dra den längre versionen i morrn men ett och annat mindre vackert och och tecken yttrades i farten..varpå vi blåste förbi och bort. Men hem kom vi iallafall..med en ny bil åt doris..med mycket större tank så det rymms mycket mer bensin att köra fel på
Ja, den var inte riktigt redig i hjärnan. Som han körde med skåpbil & stort släp....prejade oss två ggr i 140 tror jag. Jäkla spånkopp
Tur att Paulina är van vi att hennes mamma är trafikelak, annars hade hon nog dött av de haranger av fula ord som kom ut både min & Nurseys mun. Det var INTE vackert.
Lite större tank i denna ja, många vilsna körningar kan det bli