Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Nursey skrev:
2529040 Doris o Doris var just o köpte bil!! Helvete vilken resa..vi bilbrottades med ett ärke-as på E4 två gånger varav sista gången var det så mycket spott och fräs på insidan av vindrutan (doris och doris har ohälsosamma halter av ROADRAGE var och en..och tillsammans blir vi vilda :D..men han hade varit välförtjänt av en Arai-dansk skalle..:näsblod ) och jag häääängde tutan så länge att jag trodde jag skulle köra av vägen även utan snubbens prejningar..Ullis kan dra den längre versionen i morrn men ett och annat mindre vackert och och tecken yttrades i farten..varpå vi blåste förbi och bort. Men hem kom vi iallafall..med en ny bil åt doris..med mycket större tank så det rymms mycket mer bensin att köra fel på :tungan

Ja, den var inte riktigt redig i hjärnan. Som han körde med skåpbil & stort släp....prejade oss två ggr i 140 tror jag. Jäkla spånkopp :mad:

Tur att Paulina är van vi att hennes mamma är trafikelak, annars hade hon nog dött av de haranger av fula ord som kom ut både min & Nurseys mun. Det var INTE vackert.

Lite större tank i denna ja, många vilsna körningar kan det bli :tummenupp

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2529041 Japp, det verkar som så.....hoppas det inte bara "verkar" nu. Då får du göra ett undantag & skicka Bamsefar i hans mobil :)

:skrämd :skrämd Önskar du livet ur han om bilen inte håller vad den lovar:D

Grattis till nytt åk:tummenupp

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Lord Adrian skrev:
2529049 Never turn your back when smädningspatrullen is around.:mattias

Kommer aldrig upprepas!:gnissla Det blir till att sova med ett öga öppet framför datorn i fortsättningen:mattias :)

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
fille600 skrev:
2529056 :skrämd :skrämd Önskar du livet ur han om bilen inte håller vad den lovar:D

Grattis till nytt åk:tummenupp

Tack tack. Ja, när det kommer till affärer är jag inte snäll. Så hellre att bamsefar tar tag i det, än att jag får köra så långt för att ta mej dit & limma igen hans ytterdörr.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2529065 Kommer aldrig upprepas!:gnissla Det blir till att sova med ett öga öppet framför datorn i fortsättningen:mattias :)
Ja! det svåra är att lära sig att reflexssmäda nån slumpvis utvald i sömnen...:D

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Ullis skrev:
2529066 Tack tack. Ja, när det kommer till affärer är jag inte snäll. Så hellre att bamsefar tar tag i det, än att jag får köra så långt för att ta mej dit & limma igen hans ytterdörr.

Härmed lovar jag på heder å samvete att jag aldrig ska göra affärer med dig.:mattias Det verkar inte hälsosamt!:) Bamsefar:skrämd

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2529075 Härmed lovar jag på heder å samvete att jag aldrig ska göra affärer med dig.:mattias Det verkar inte hälsosamt!:) Bamsefar:skrämd

Risk att vi får stifta en ohälsosamt nära bekantskap med Bamsefar när vi börjar terrorsms:a Kapten på Lördag kväll...:hihi

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Lord Adrian skrev:
2529081 Risk att vi får stifta en ohälsosamt nära bekantskap med Bamsefar när vi börjar terrorsms:a Kapten på Lördag kväll...:hihi

Vi terrar från din telefon va:7peta :)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kapten Blåskägg skrev:
2528989 Vadå fulquote :va

Haha, du meckar fan i varannat inlägg jag gör så det var lite paybacktime :D

Love you man :pannkyss

Du måste vara rädd om fille! Han är en pärla, en rolig sådan. Vem kan glömma den varma sommardagen när han fick res på gottröravägen?! Lös av glädje som ett barn när han försökte hålla samma omoraliskt snabba tempo som en annan :)brynad ) och över en bro lyckats "få upp den"...

Slår han av handtagsvärmarna och får hojjen att gå på båda burkarna kommer han bli livsfarlig över den där bron, res i var och varannan gruppkörning. En klar riskfaktor vi måste ta med i våra diskussioner. :fakta

-@

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
d1ce skrev:
2529112 Du måste vara rädd om fille! Han är en pärla, en rolig sådan. Vem kan glömma den varma sommardagen när han fick res på gottröravägen?! Lös av glädje som ett barn när han försökte hålla samma omoraliskt snabba tempo som en annan :)brynad ) och över en bro lyckats "få upp den"...

Slår han av handtagsvärmarna och får hojjen att gå på båda burkarna kommer han bli livsfarlig över den där bron, res i var och varannan gruppkörning. En klar riskfaktor vi måste ta med i våra diskussioner. :fakta

-@

Gå lägg dig ponken! Klockan är mycket:arsele :D
Tycker om dig också:kiss

edit: ja, det var omoraliskt fort!:)

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
fille600 skrev:
2529122 Gå lägg dig ponken! Klockan är mycket:arsele :D
Tycker om dig också:kiss
Visst är det en "förgrommad onge" och pina till illbatting det där!
Vi borde hitta en fin gammal snickarboa på lördag och låsa in honom i så det blir tyst och lungt!

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Jörgen Karlsson skrev:
2529130 Visst är det en "förgrommad onge" och pina till illbatting det där!
Vi borde hitta en fin gammal snickarboa på lördag och låsa in honom i så det blir tyst och lungt!

Håller med, den behöver ju inte vara särskilt stor för att han ska få plats.Det räcker väl med en ordinär fågelholk:D

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
fille600 skrev:
2529136 Håller med, den behöver ju inte vara särskilt stor för att han ska få plats.Det räcker väl med en ordinär fågelholk:D

Fan, illbattingan högg inte!
Vi får nog agna med ngt mer förnedrande, han har till och med lyckats bli bortskämd på den fronten. :va

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Jörgen Karlsson skrev:
2529149 Fan, illbattingan högg inte!
Vi får nog agna med ngt mer förnedrande, han har till och med lyckats bli bortskämd på den fronten. :va

det måste ju någonstans finnas en rättvisa och iom att det inte finns en fysisk chans för er att ens komma i närheten av att steka mig får ni väl försöka med en verbal hettsning, uppläxning eller förnedring.

Jag bjuder på lukten av brända och karvade däck, så kan ni få leka balla bakom era datorer ;) :D

gnatt

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
d1ce skrev:
2529155 det måste ju någonstans finnas en rättvisa och iom att det inte finns en fysisk chans för er att ens komma i närheten av att steka mig får ni väl försöka med en verbal hettsning, uppläxning eller förnedring.

Jag bjuder på lukten av brända och karvade däck, så kan ni få leka balla bakom era datorer ;) :D

gnatt

-@

När jag har tid ska jag lära dig lina upp bakhjulet så det inte ligger och bränner mot svingen. Det går liksom inte att tuta i mig att du svängt med hojen genom att stå på donken och smälla med hängslena och peka på svedd däckskant. Det är ju alltid endast är på den sida där det av ngn anledning ligger en gummihög på svingen. Det blir mekkurs för dig i vinter!:mattias

Natti! :)

/J

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
d1ce skrev:
2529112

-@

Ahahaahaahaha :rofl vilken underbar start på morgonen...:tummenupp..ni är underbara :krama

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...