Snail_shell skrev:2531091HELVETE!!
Nice knowing you, pal...Får jag ärva 999:an nu?
Snail_shell skrev:2531091HELVETE!!
Lord Adrian skrev:2531035Fan...vi som hade tänkt sms-mobba Skägget från DIN telefon....vill ju inte riskera att bamsefar hemsöker min lur...
Allvarligt...Fan vad synd...:gråter
Nursey skrev:2531097Annars kan ni ju bara ringa mig och instruera mig hur jag bäst kan terra honom..bamsefar kommer inte att synas på min telefon iallafall..jag har inte inzoomningsfunktion på bilderna
Lord Adrian skrev:2531104Jag har redan påpekat det, men eftersom han är in denial böjade han stamma nåt om vidvinkellins...
Nursey skrev:2531097bamsefar kommer inte att synas på min telefon iallafall..jag har inte inzoomningsfunktion på bilderna
Lord Adrian skrev:2531104Jag har redan påpekat det, men eftersom han är in denial böjade han stamma nåt om vidvinkellins...
Nursey skrev:2531097Annars kan ni ju bara ringa mig och instruera mig hur jag bäst kan terra honom..
:O Vad kallade han mig??Kapten Blåskägg skrev:2531148Nej det är helt rätt din lilla slampa, eftersom du inte har nån 42-tums skärm på din mobbe så får den inte plats
Kapten Blåskägg skrev:2531148
LUUUDER!!!
Om jag inte minns helt fel så har du gansla bra koll på
Tack för erbjudandet om piercing av Bamsefar häromdan
Nursey skrev:2531190:O Vad kallade han mig??
Nu bar det så att det var inte Bamsefar jag erbjöd mig pierca eftersom kursen behandlade öron och näs piercing..nästa kurs blir navelpiercing. Så jag hade tänkt förgylla lilla kaptensnäsan med en liten cirkon eller något liknande allt annat var önsketänkande
Hur som helst verkar det vara en öm tå
Vi har väl stampat sönder domKapten Blåskägg skrev:2531213
Jag har inga ömma tår, det vet du nog redan
Nursey skrev:2531313Vi har väl stampat sönder dom
Starstriker skrev:2531816Var någon härifrån nere på Donken? Gick förbi en sväng och rastade jycken och det stod faktiskt 7-8 hojjar där. Dock inga sporthojsfolk. Ingen med tröja på sig iaf.....
Hur många hakar på lördag? Skulle vilja hänga med men ajg ska ha lite fest här på fredagen, så risken finns att jag inte är i toppform...
Kapten Blåskägg skrev:2531805Nej jag är mer svårknäckt än så
Hur gick det ikväll? Snigeln att nytt personbästa i Happy Meal?
Hört nåt?
Kapten Blåskägg skrev:2531805
Hur gick det ikväll? Snigeln att nytt personbästa i Happy Meal?
Hört nåt?
fille600 skrev:2531839Roger knäckte däremot en 200 grammare i en tugga!
Kapten Blåskägg skrev:2531827Många i vårat gäng är ju rätt gamla och ser inte så sportiga ut, lite synd att inte jag var med för då hade du sett direkt att det var sporthojsfolk
fille600 skrev:2531839
Fyfan, det börjar bli kallt nu , jag säger bara handtagsvärmare
Lord Adrian skrev:2531846Som att langa en limpa i Blå Hallen,,,,
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |