Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
fille600 skrev:
2531839 Det är stor risk att vi får ytterligare en meskörd raceklubba i sällskappet.:)

Fille, din hoj är iofs meskörd men det är ingen raceklubba :fakta

Ta nu och handla en Mille istället, kolla på Snigeln, han vet fan hur man impulsshoppar :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Starstriker skrev:
2531816 Var någon härifrån nere på Donken? Gick förbi en sväng och rastade jycken och det stod faktiskt 7-8 hojjar där. Dock inga sporthojsfolk. Ingen med tröja på sig iaf.....

Hur många hakar på lördag? Skulle vilja hänga med men ajg ska ha lite fest här på fredagen, så risken finns att jag inte är i toppform...

Rastade jycken?? Vad har hänt med missarna? Har du köpt en sån där kamphund :hihi :p

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2531846 Som att langa en limpa i Blå Hallen,,,,:D

:rofl :rofl :rofl

Kanske ska para ihop Roger med min korvätande svåger, mannen som utmanar vem som helst i korvätartävling under parollen "Den som inte kan dra 20 grillade med bröd behöver inte ens komma" :yoparty

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Starstriker skrev:
2531816 Var någon härifrån nere på Donken? Gick förbi en sväng och rastade jycken och det stod faktiskt 7-8 hojjar där. Dock inga sporthojsfolk. Ingen med tröja på sig iaf.....

Hur många hakar på lördag? Skulle vilja hänga med men ajg ska ha lite fest här på fredagen, så risken finns att jag inte är i toppform...

Vi var där, de flesta faktiskt dock civilklädda *s* Utom lille Per som fått sitt körkort idag. Själv ska jag försöka få lifta med någon till Strängnäs i helgen och fota Noll-Koll och grabbarna när de stuntar eftersom jag inte får köra nått mer efter 17.31 imorgon.. (Ja iaf inte på nån månad..*s*)

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Kapten Blåskägg skrev:
2531867 Fille, din hoj är iofs meskörd men det är ingen raceklubba :fakta

Ta nu och handla en Mille istället, kolla på Snigeln, han vet fan hur man impulsshoppar :D

:va Har aldrig påstått att jag har en raceklubba. Gå ut å titta i ditt garage, där står en meskörd raceklubba:D

Jo, jag vet:gnissla förvisso köper jag ibland på impuls men jämfört med snigeln står man sig slätt:) Dock en gång busschaufför, alltid busschaufför:yoparty

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
fille600 skrev:
2531880 :va Har aldrig påstått att jag har en raceklubba. Gå ut å titta i ditt garage, där står en meskörd raceklubba:D

Jo, jag vet:gnissla förvisso köper jag ibland på impuls men jämfört med snigeln står man sig slätt:) Dock en gång busschaufför, alltid busschaufför:yoparty

Jag har inget garage :D

En busschaufför, en busschaufför,
det är en man med glatt humör

Bifogat

• 305.jpg
    305.jpg
    120.3 KB · Visningar: 38

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2531901 Hur har ni haft det? Blev det någon runda, var åkte ni, vilka, donken?

Det blev en motorvägsrepa till Märsta (jag , Valrogs,å Göran). Fick lite läskeblask (vatten med en stänk kaffe) hos Johan. Tebaks till köket för att hänga lite. träffa nybliven körkortsägare, några civilister (bla Milla, Ewwok), sothoran, lite potatisar, pelle.

Ja, det var väl ungerfär kvällen!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
fille600 skrev:
2531926 Det blev en motorvägsrepa till Märsta (jag , Valrogs,å Göran). Fick lite läskeblask (vatten med en stänk kaffe) hos Johan. Tebaks till köket för att hänga lite. träffa nybliven körkortsägare, några civilister (bla Milla, Ewwok), sothoran, lite potatisar, pelle.

Ja, det var väl ungerfär kvällen!

Den söta brunetten som jag hade med mig är Camilla här på SH. :tummenupp

Wunder

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
GSX-R400 -87 & DR 800 -90
Jag har en fråga:
Varför säger många Upplands Väsby och Upplands Bro om själva orterna?
Det är väl egentligen bara namnet på stationerna?

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
kul me ninja skrev:
2531954 Blanda inte in mej i dina häxkonstlekar...blev ju mut(tad) av inger för att se ut så där...:tuttar :D

Ja där ser du Ullis..HON är inblandad i det mesta...:tuttar :va

Wunder skrev:
2531958 Jag har en fråga:
Varför säger många Upplands Väsby och Upplands Bro om själva orterna?
Det är väl egentligen bara namnet på stationerna?

Du va från Ume va????
Orterna HETER så..:7peta :dummer

Last edited:

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
fille600 skrev:
2531942 Är du inne käftar igen, hojabstinens eller:arsele :D

:skrattaåt :skrattaåt

Ja snart blir han ( d1ce ) helt odräglig slygel när han ställt av skrotet..å snackar steekning..lillen tål inte lite kyla bara som vi andra MÄN :tuttar :tuttar :tuttar

Nästa gång det blir Märsta ska det va riktigt kaffe..annars får det vara..Kan ju bli Uppsala nästa gång...har hört om goda (bak)verk finns där...å kanske riktigt KAFFE..:tummenupp

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nursey skrev:
2531869 Rastade jycken?? Vad har hänt med missarna? Har du köpt en sån där kamphund :hihi :p

Jajjamensan. Den här labradoren på 11 år är det fanimej krut i. Han kan gå säkert 100 meter själv. Vill jag gå längre så får jag släpa honom eller locka med rikligt med torrfoder när man kommer hem :)

Skämt åsido. Det är tjejjens hund. Funkar faktiskt bra med katterna. Kanske inte dödspolare, men det funkar helt ok.

Milla skrev:
2531877 Vi var där, de flesta faktiskt dock civilklädda *s* Utom lille Per som fått sitt körkort idag. Själv ska jag försöka få lifta med någon till Strängnäs i helgen och fota Noll-Koll och grabbarna när de stuntar eftersom jag inte får köra nått mer efter 17.31 imorgon.. (Ja iaf inte på nån månad..*s*)

Aha. Isf måste det vara er jag såg. Jag traskade förbi där vid 21-tiden med en svart labrador...... Aja

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Starstriker skrev:
2532030 Jajjamensan. Den här labradoren på 11 år är det fanimej krut i. Han kan gå säkert 100 meter själv. Vill jag gå längre så får jag släpa honom eller locka med rikligt med torrfoder när man kommer hem :)

Skämt åsido. Det är tjejjens hund. Funkar faktiskt bra med katterna. Kanske inte dödspolare, men det funkar helt ok.

Aha. Isf måste det vara er jag såg. Jag traskade förbi där vid 21-tiden med en svart labrador...... Aja

Måst varit precis minuterna före vi kom....

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...