Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Lord Adrian skrev:
2537880 Det är bara vad du tror...;)*drar upp gylfen*

du, jag har koppar så det räcker till samtliga i den här tråden - din lilla spillevink skulle få skavsår av att olla alla dom - dessutom har du inte en aaaaaaaaning om var jag befinner mig ;P

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
ewook skrev:
2537930 du, jag har koppar så det räcker till samtliga i den här tråden - din lilla spillevink skulle få skavsår av att olla alla dom - dessutom har du inte en aaaaaaaaning om var jag befinner mig ;P

Den lille sprätten är vid en "kopp nära dig"!:arsele :D

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
fille600 skrev:
2537957 Den lille sprätten är vid en "kopp nära dig"!:arsele :D

inte direkt, tyresö är inte så jävla litet ;p
sedan har jag inte sett några småhundar som denna där innehar häromkring, så i det här området bor han då inte ;P

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
ewook skrev:
2537978 inte direkt, tyresö är inte så jävla litet ;p
sedan har jag inte sett några småhundar som denna där innehar häromkring, så i det här området bor han då inte ;P

Å det ska du vara jeffligt glad för, Lorden sådana däringa hangarhundar "stöter man bara på en gång! Sedan är strupen klippt:fakta :D

Du har väl sett bilderna:skrämd :skrämd

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
fille600 skrev:
2537994 Å det ska du vara jeffligt glad för, Lorden sådana däringa hangarhundar "stöter man bara på en gång! Sedan är strupen klippt:fakta :D

Du har väl sett bilderna:skrämd :skrämd
endast för att skryta kan jag bara nämna att jag är uppväxt här i tyresö o bott här större delen av mitt liv - när jag var liten växte jag upp med en liten och snäll hund, vallhund, tysk variant. just nu har mina föräldrar en ännu mindre hund - leonberger. ;)
jag tror inte lorden vill veta vad jag anser om hans hundar förutom att dom är väldigt fina ;)

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
fille600 skrev:
2538050 :hördu :hördu Smäda honom, han behöver det!:D
Jag smädar bara folk online som jag känner någosånär, o lorden har för mycket av ett liv för att jag ska kunna göra det ;P DU däremot min käre fille ligger lite risigt till ;)

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
ewook skrev:
2538018 endast för att skryta kan jag bara nämna att jag är uppväxt här i tyresö o bott här större delen av mitt liv - när jag var liten växte jag upp med en liten och snäll hund, vallhund, tysk variant. just nu har mina föräldrar en ännu mindre hund - leonberger. ;)
jag tror inte lorden vill veta vad jag anser om hans hundar förutom att dom är väldigt fina ;)

Dom kommer sluka dig, pojkvasker....det kommer inte bli nog med bitar kvar för en DNA-identifiering. Dom är faaaaarliga:hihi

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Lord Adrian skrev:
2538065 Dom kommer sluka dig, pojkvasker....det kommer inte bli nog med bitar kvar för en DNA-identifiering. Dom är faaaaarliga:hihi

Jag har uppfostrat tillräckligt många hundar för att inte lyckas bli uppäten av dom, o dina små bäver-wannabe's tar jag under lunchen o får dom till små knähundar *host*, eller, var det så att dom redan är det? :va

(för er som inte vet är min 'humor' jävligt rå ibland)

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Nursey skrev:
2538135 Varför tyckte jag att det var en bra ide att titta ner i en tänd fotogenlampa alldelles just?:brinnerup
För att du inte var här och fick känna värmen som strålar ur fille, lorden och mig? =) du verkar ha överlevt upplevelsen i alla fall =)

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
ewook skrev:
2538140 För att du inte var här och fick känna värmen som strålar ur fille, lorden och mig? =) du verkar ha överlevt upplevelsen i alla fall =)

Jag sitter hädanefter hos er..det prasslade lite underligt i min lugg :rolleyes: ungefär på samma sätt som när mitt hår började brinna på SH biljarden:tungan och Dr Bike lappade till mig så elden slocknade hähä :gnissla

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Nursey skrev:
2538135 Varför tyckte jag att det var en bra ide att titta ner i en tänd fotogenlampa alldelles just?:brinnerup

Vad har du gjort nu då, tjejen, samma frisyr som jag nudå eller...:confused:

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Nursey skrev:
2538143 Jag sitter hädanefter hos er..det prasslade lite underligt i min lugg :rolleyes: ungefär på samma sätt som när mitt hår började brinna på SH biljarden:tungan och Dr Bike lappade till mig så elden slocknade hähä :gnissla

Du verkar vilja understryka på ett udda sätt att du är en het sak.. du behöver INTE elda upp något för det :arsele .
Men du... SH biljarden, vad har missat nu då? :va De enda bollarna jag trodde att SH:are pratade om var de som blir mosade mot en tank om man nitar :gnissla

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
ewook skrev:
2538153 Du verkar vilja understryka på ett udda sätt att du är en het sak.. du behöver INTE elda upp något för det :arsele .
Men du... SH biljarden, vad har missat nu då? :va De enda bollarna jag trodde att SH:are pratade om var de som blir mosade mot en tank om man nitar :gnissla

Jag satt o flipprade med håret farmför ett värmeljus som stog dumt till :rodnar
Det var innan din tid på SH *gammeltant:tuttar *

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Nursey skrev:
2538160 Jag satt o flipprade med håret farmför ett värmeljus som stog dumt till :rodnar
Det var innan din tid på SH *gammeltant:tuttar *
Det mesta är väl innan min tid på SH, jag är ju ganska duktigt ny för säsongen :näsblod Behöver se dig mer i action dvs :D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
ewook skrev:
2538174 Det mesta är väl innan min tid på SH, jag är ju ganska duktigt ny för säsongen :näsblod Behöver se dig mer i action dvs :D

Du kan välja valfri virrpannetråd jag har författat..det skiljer sig inte så mycket från verkligheten :gnissla :näsblod :p

Last edited by a moderator:

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Nursey skrev:
2538206 Du kan välja valfri virrpannetråd jag har författat..det skiljer sig inte så mycket från verkligheten :gnissla :näsblod :p

Endast för att krånga till saker lite så tycker jag det är roligare o uppleva saker live än i dåtid :arsele

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke