Kawakex
Stay pretty, die young.
sitter här och jobbar natt, tråkigt.... nattjobbartråden är det inget ös i ni kanske är roligare?
Kawakex skrev:2538275sitter här och jobbar natt, tråkigt.... nattjobbartråden är det inget ös i ni kanske är roligare?
ewook skrev:2538295just nu känns det här som nattgäspartråden
kul me ninja skrev:2538311Gå å lägg dej då. så kan du vara pigg i mörra å ta pappas moppe...
kul me ninja skrev:2538311Gå å lägg dej då. så kan du vara pigg i mörra å ta pappas moppe...
vaaa garvaru åt nuuuurå? inte mitt fel att farsgubben ansåg i början att den där lilla pyttesaken var tillräcklig för honom.. eller, den kanske är det ett litet tag till, men jadu.. har kört riktiga moppar som varit snabbare än den härKawakex skrev:2538318
Kawakex skrev:2538275sitter här och jobbar natt, tråkigt.... nattjobbartråden är det inget ös i ni kanske är roligare?
Ullis skrev:2538709Vilken tur att det finne en tråd om "Nattjobbare" då.
Ja just det, det var ju du som startade den......såååååå.........
Nursey skrev:2538711
Görominte!Valrog skrev:Du va från Ume va????
Orterna HETER så..
Wunder skrev:2538850Görominte!
I egenskap av molekylärbiolog tillika halvstockholmare samt södertäljebo i 3 år påstår jag att orterna heter Väsby respektive Bro. Man har då vid anläggandet av kontaktpunkter för SL-trafiken valt att lägga till prefixet "Upplands" av någon jävla anledning, förmodligen för att orterna ligger i Uppland.
Sedan har detta fastnat hos okunniga ungdomar och följt med upp i vuxenlivet.
Bevisa mej fel!
För övrigt är jag från Strömsund, inte Umeå.
Ullis skrev:2538755God morgon gumsan Tänkte bjuda upp dej på filmkväll igår, men svimmade i soffan efter lite tugg på "skitsnack".
Nursey skrev:2538945Vi fick ju data idag istället..tack för hjälpen lördagen den 14e har hittills varit mycket värre än fredagen den 13e..snyft ..nu kan det bara bli bättre
Snail_shell skrev:2539911NU skall man ju inte gråta över spilld mjölk..
Ännu mindre en dator..
Le! och i morgon blir en bättre dag..
Nursey skrev:2540135DEJTA vad det ju jag menade
Kapten Blåskägg skrev:2540225Skulle inte du med på festen ikväll
Nursey skrev:2540275Nä..vad är en bal på slottet
scud skrev:2539979Snail_shell, hur var det o köra nya hojjen då? Lär va lite skillnad mot den förra va?!
scud skrev:2539979Snail_shell, hur var det o köra nya hojjen då? Lär va lite skillnad mot den förra va?!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |