Nursey
Utan lem
Starstriker skrev:2548816Fan. Nu har en av grannarna börjat gnälla över att jag har min hoj på gården igen. Den står i ett hörn på baksidan där den knappast borde störa någon, eftersom folk sällan är på baksidan. F.ö har hojjen knappt stått där alls under sommaren eftersom den har varit med mig på andra sidan jorden.
Förr var hans argument att den var farlig för hans barn, men nu anser jag att de är så pass gamla att de förstår att man inte ska klänga på den (vilket de för övrigt aldrig har gjort, ens när de var små).
Jag är bara så pissed off över att det alltid finns en gnet i alla församlingar. Det finns alltid något att gnälla över.
Folk har katter som pissar och skiter på gården. Det går bra, jag klagar inte. Folk har ungar som skitar ner med cyklar, leksaker och sandlådor på gården. Jag klagar inte. Men en MC som står i ett hörn där ingen rör sig? Det hjälper visst inte att jag har överseende med deras hobbies (ungar tex)
Fattar inte.........
Hehe..min MC har belamrat min mormors gård hela sommaren. Den står i ett hörn vid en piskställning. Nu skall varenda jeppe plötsligt ut o piska sina mattor innan vintern vilket resulterar i att mitt larm börjar tjuta var eviga gång. Så nu börjar det mumlas i föreningen..tur att man har en plats i ett garage grejad