kul me ninja
Ödmjuk !!
Kapten Blåskägg skrev:2548130.....så skulle du knulla lite och sen tröttna på att ha en brud med IQ-fiskmås
Va inte så elak nu...hon kan ju ha tros visning hela vintern tills hoj säsongen börjar igen..
Kapten Blåskägg skrev:2548130.....så skulle du knulla lite och sen tröttna på att ha en brud med IQ-fiskmås
Kapten Blåskägg skrev:2548136Han har slut på handkräm och är lite sexuellt frustrerad, men tankbilen är på väg så imorgon är han vanliga goa Snigeln igen
kul me ninja skrev:2548144Va inte så elak nu...hon kan ju ha tros visning hela vintern tills hoj säsongen börjar igen..
Kakan skrev:2548140nä jag är tyst nu så inte du blir arg på mej
kul me ninja skrev:2548156Nej va inte det..då blir ja ju ensam me alla ollon gubbar här inne..PLEASE
Kakan skrev:2548172du påstår dej att ha en yngre redan...tja man kan inte säga att man har en yngre bara för att man nyss köpt hem ny krän till fröken höger...
kul me ninja skrev:2548214Aloe Vera..fan handen SER yngre ut...trodde den va det oxo...sorry
P.s kapade tankbilen som va på väg till R-Snigeln
Nursey skrev:2548013Ja sluta gnälla på Kawakexet nu. Folk har sagt sina åsikter och det räcker väl med det?
Ullis skrev:2548263Jag kunde tyvärr inte låta bli att önska att hon gick samma väg som sin tråd som försvann. Att hon sen nappade på det, det var tåkigt....för hennes del.
Lilla damen försöker verka så oskuldsfull & just nu skriker hon om uppmärksamhet då hon ber om råd om huvida hon skall posera i sexiga underkläder eller inte.
Sen utbyter vi inte längre meningar....vi vet vad vi tycker om varann.
Nursey skrev:2548337Men varför svara på det ens...
Jag kanske har tagit för många förkyningsmeduxiner rastafari)...men chillax people, låt folk göra bort sig som dom vill...för det vill dom tydligen. Ödsla inte tid på det..det blir bara en giftig sörja tillslut.
Nursey skrev:2548337Men varför svara på det ens...
Jag kanske har tagit för många förkyningsmeduxiner rastafari)...men chillax people, låt folk göra bort sig som dom vill...för det vill dom tydligen. Ödsla inte tid på det..det blir bara en giftig sörja tillslut.
kul me ninja skrev:2548301Hmm...skulle inte du se film..å inte dricka wirre..
Ullis skrev:2548263Jag kunde tyvärr inte låta bli att önska att hon gick samma väg som sin tråd som försvann. Att hon sen nappade på det, det var tåkigt....för hennes del.
Lilla damen försöker verka så oskuldsfull & just nu skriker hon om uppmärksamhet då hon ber om råd om huvida hon skall posera i sexiga underkläder eller inte.
Sen utbyter vi inte längre meningar....vi vet vad vi tycker om varann.
Kapten Blåskägg skrev:2546793Är du moppsig nu när du haft körkort en halvtimme?
Vi synes på lör kl 1100
Kapten Blåskägg skrev:2548136Jag har slut på handkräm och är lite sexuellt frustrerad, men tankbilen är på väg så imorgon är jag mitt vanliga goa jag igen
Fattar inte????Kapten Blåskägg skrev:2548130.....så skulle du knulla lite och sen tröttna på att ha en brud med IQ-fiskmås
Thyg0d skrev:2548671Fattar inte????
Alltså... Vad spelar det för roll, brukar du plocka fram TP:et när
du *nullat färdigt eller vadå??
*asg*
Snail_shell skrev:Vem har sagt att mitt IQ är mycket högre?????
Jag är bara javöigt duktig på att fejka..
Kapten Blåskägg skrev:2548728Du har säkert småtjejer som fejkar orgasm för att du ska må bra men IQ har du fan kompis. Har man lyckats ekonomiskt säkerställa största leksakslådan i hela bekantskapskretsen så finns det lite innanför pannbenet. Enda övriga möjligheten är ju att man säljer sin kropp vilket just i ditt fall inte skulle rädda varken slemkälken eller pastamoppen
Thyg0d skrev:2548666
Jag bara återberättar vad jag hört eftersom jag aldrig åkt med
Farbror då han mesar ur fett av ren rädsla när han hör att
Gud har skaffat hojkort...
I'll be there... Believe me!
Inte ens vilda hästar eller ollande mässpojkar kan
stoppa mig...
Regn och snö är något som vi inte ska prata om dock...
Snail_shell skrev:2548668Tack för upplysningen mannen!!!
Käkar du antibiotika fortfarande??
Kapten Blåskägg skrev:2548737Bra, åk med mig då så ska du få en lektion
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |