Kapten Blåskägg
Ny medlem
Jeffla fyllkärringar
Kapten Blåskägg skrev:2546752Jeffla fyllkärringar
Nursey skrev:2546735Kom ikväll o kolla på film då, jag kan köra hem dig efter, när du sitter o drägglar ur ena mungipan och skrattar för dig själv Har ett helrör Jameson och ett helrör Laphe..och då menar jag literflaskor.
Thyg0d skrev:2546759
Säger han som inte kan vara med på körningar både högt och lågt
för danmarksresor (läs: fylleslag ála atlanten) och enligt utsago från
trovärdiga källor kör som en...
Lord Adrian skrev:2546619Det är lugnt gubben, vi kan dela på dig. Fast Roger får sloppy seconds...
Thyg0d skrev:2546759
Säger han som inte kan vara med på körningar både högt och lågt
för danmarksresor (läs: fylleslag ála atlanten) och enligt utsago från
trovärdiga källor kör som en...
Ullis skrev:2546766Du kanske skulle ta dej upp till mej ikväll ist, har en osedd film här.
Ullis skrev:2546827Vad vill kawakexet.....vet att du är här & snokar bland "Stockholmsslöddret" som du så fint sa. Se så, tbx till dina ufo trådar & dylikt.
Edit: Hallå ....
Ullis skrev:Vad vill kawakexet.....vet att du är här & snokar bland "Stockholmsslöddret" som du så fint sa. Se så, tbx till dina ufo trådar & dylikt.
Kapten Blåskägg skrev:2546891Jag tror hon letar efter Mattias, han har varit så go mot henne
Kakan skrev:2547577Var in nyss i nattjobbar tråden å jodå en tjej undrar stila vart KawaKexet tage vägen...svart från bruden blir att hon anser att hon som fråga skulle byta bild för hon har ju påsar under ögonen ett fint person på hopp blir hennes svar mot en person som bara undrade vart hon hade tage vägen...jisses inte konstigt att hon har tage bort alla sina egna bilder på sig själv...för nu kan inte nån ge igen om hennes utseende.
Gnäller på att alla andra är tasika och omågna men jisses i min låda...personangrep har jag då hålle mej undan för...
Edit: Ja den här tråden va ju kul!!!!
ä de bra dä???
Ullis skrev:2546827Vad vill kawakexet.....vet att du är här & snokar bland "Stockholmsslöddret" som du så fint sa. Se så, tbx till dina ufo trådar & dylikt.
Nursey skrev:2548013Ja sluta gnälla på Kawakexet nu. Folk har sagt sina åsikter och det räcker väl med det?
Snail_shell skrev:2548070Ja!!!
Vore jag 10 år yngre....
du är bara avis på att snigeln önskar sig yngre brudkul me ninja skrev:2548103Faan varu tjatar...har du redan ställt av...va
kul me ninja skrev:2548103Faan varu tjatar...har du redan ställt av...va
.....så skulle du knulla lite och sen tröttna på att ha en brud med IQ-fiskmåsSnail_shell skrev:2547905
Vore jag 10 år yngre..
Kakan skrev:2548115du är bara avis på att snigeln önskar sig yngre brud
kul me ninja skrev:2548103Faan varu tjatar...har du redan ställt av...va
nä jag är tyst nu så inte du blir arg på mejkul me ninja skrev:2548131Ärsch...ja har ju en redan..
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |