Kakan skrev:2545651nån mer än jag som blir hungrig av allt pratande om steka ??
Tänk en go marinerad stek mmmmmmmmm gött
en sån här?http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2408109&highlight=Gottr%F6ra#post2408109
Kakan skrev:2545651nån mer än jag som blir hungrig av allt pratande om steka ??
Tänk en go marinerad stek mmmmmmmmm gött
Lord Adrian skrev:
Lord Adrian skrev:
Kapten Blåskägg skrev:2545849
Du är så JEFFLA sjuk mannen, hade fan förträngt den där
Men på lör blir det ju som vanligt, runt 12-tiden på Gottröravägen kommer jag att andas dina avgaser och gummirester.
Kapten Blåskägg skrev:2545556Fan vad du läxade upp henne
Hon är så JEFFLA korkad den bruden
Lord Adrian skrev:2545894Tack för det gubben
Nu kallar dom adliga dunbolstren....G'natt!
Kapten Blåskägg skrev:2545922Stopp nu ett tag, ska du med och köra på lör?
Kapten Blåskägg skrev:2545922Stopp nu ett tag, ska du med och köra på lör?
Lord Adrian skrev:2546228Off kårse! Jag vill ju inte missa årets kanske sista Kaptenförnedringstillfälle, Lördagen är arbetsfri och oplanerad så det hänger bara på förkylningen just nu. Men det är ju gott om tid för en whiskeykur...
Valrog skrev:2546240JAG HAR PROBLEM....Poltergeist vill INTE lämna Lordens bil..?????
Valrog skrev:2546240JAG HAR PROBLEM....Poltergeist vill INTE lämna Lordens bil..?????
Snail_shell skrev:2546306Elda upp skiten!!
Det brukar driva ut dom flesta demoner!!
Lord Adrian skrev:2546228Off kårse! Jag vill ju inte missa årets kanske sista Kaptenförnedringstillfälle, Lördagen är arbetsfri och oplanerad så det hänger bara på förkylningen just nu. Men det är ju gott om tid för en whiskeykur...
Kapten Blåskägg skrev:2545445Vad fan snackar du om
d1ce och jag är lätt de coolaste snubbarna du känner, hade du varit med när han och jag läxade upp hela Natos stående Atlantstyrka i luftvärnskjutning så hade blivit rejält fuktig
d1ce skrev:2546433J*vlar i min låda vad de fick smaka! Amerikanska kärnvapenkryssare har inte en chans mot sveriges stolthet, en bredsida alá Visborg...
De knöt ihop händerna för de brittiska soldaterna på deras amatörfregatter då de trodde att halva styrkan skulle tvångs-wääänka när de såg denna skuta av stål komma stoltserandes!
<-- Jensa visar moves med visborg
<-- målkorven kommer, biiiiitcheeeees, get some!!
<-- victory!!
<-- amerikanerna avgudar oss
<-- man kommer ingen vart utan lite attityd!
<-- Lorden och Roger slåss om vem som ska få krama mig!
kraaaaaaaaam
-@
Valrog skrev:2546581Har du tråkigt på jobbet eller???
d1ce skrev:2546433J*vlar i min låda vad de fick smaka! Amerikanska kärnvapenkryssare har inte en chans mot sveriges stolthet, en bredsida alá Visborg...
De knöt ihop händerna för de brittiska soldaterna på deras amatörfregatter då de trodde att halva styrkan skulle tvångs-wääänka när de såg denna skuta av stål komma stoltserandes!
<-- Jensa visar moves med visborg
<-- målkorven kommer, biiiiitcheeeees, get some!!
<-- victory!!
<-- amerikanerna avgudar oss
<-- man kommer ingen vart utan lite attityd!
<-- Lorden och Roger slåss om vem som ska få "krama" mig!
kraaaaaaaaam
-@
Lord Adrian skrev:2546619Det är lugnt gubben, vi kan dela på dig. Fast Roger får sloppy seconds...
Valrog skrev:2546333Det löser inga probs...Det har brunnit i mitt huvud..och jag har demoner kvar...
Nursey skrev:2546376Jag är superförkyld och tänkte att en whiskeykur kunde vara en bra idé igår kväll...mother of Jesus vad starkt det är... Tror jag överlåter whiskeyn till de stora grabbarna
Ullis skrev:2546671
Jag är nu ingen grabb, men jag låter mej gärna smaka ett provrör
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |