Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ullis skrev:
2545367 Lite catfight på vårat "favoritkex".....kawakex...nattjobbartråd del 2. Vet i fan var nummer 1 tog vägen, ev råkade den försvinna ut i universum under den nattliga rensningen :D

:va undrar bara vart hon tog vägen :) hon svarar inte nå mer ju :rolleyes:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Ullis skrev:
2544790 Kawakex gör ett klarläggande i tråden om Sveriges konkurrenskraft....

Citat:
Inskickat av Kawakex
hallå

Klockrent.... :rofl

Ja hon chockade mig med ett om möjligt ännu vassare uttalande så jag var helt enkelt tvungen att uppgradera min signatur :D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Jonathan. skrev:
2544799 Mja, hon har lite komplex över att han som kör den där gixxern ska envisas med att posera hela tiden med sitt alldeles för tajta skinnställ som framhäver saker som vi inte ska tala om här, samt att han tydligen kör som en överkörd bäver.
Är det något du kan bekräfta?

Han som ibland kör henne på en riktig jävla klubba :yoparty har inget skinnställ och gillar dessutom inte att posera om han inte först får sätta nytt PB på Gottröravägen, dessutom ska han enligt henne köra ganska bra för att vara nybörjare :fakta

Men ta henne ett varv på moppen så får vi se vad hon gillar bäst :pannkyss

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Kapten Blåskägg skrev:
2545426 Han som ibland kör henne på en riktig jävla köttklubba :yoparty har inget skinnställ och gillar dessutom inte att posera om han inte först får sätta nytt PB på Gottröravägen, dessutom ska han enligt henne köra ganska bra för att vara nybörjare :fakta

Men ta henne ett varv på moppen så får vi se vad hon gillar bäst :pannkyss

Har ingen moped ens en gång.
Men det kommer, och då ska jag tamefan steka dig :tummenupp

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Kakan skrev:
2544829 Men Marinen är inte nå å hänga i julgranen i alla fall :tungan

Vad fan snackar du om :va
d1ce och jag är lätt de coolaste snubbarna du känner, hade du varit med när han och jag läxade upp hela Natos stående Atlantstyrka i luftvärnskjutning så hade blivit rejält fuktig :fakta

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kapten Blåskägg skrev:
2545445 Vad fan snackar du om :va
d1ce och jag är lätt de coolaste snubbarna du känner, hade du varit med när han och jag läxade upp hela Natos stående Atlantstyrka i luftvärnskjutning så hade blivit rejält fuktig :fakta

:va nu har du drömt igen ;)

Och ska de bli fuktigt i mina byxor ska de vara Polis eller Militär ;):tungan

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2544970 jag har nu utfört ett vetenskapligt test i frågan, Jag satte Lena på en servett och visade upp bilden. Inte nog med att servetten var torr som Gobiöknen i Augusti, Marinhygrometern i hallen sjönk till negativa värden, vilket får mig som seriös vetenskapare att tro att Du och d1ce på samma bild faktiskt får muttorna att suga åt sig fukt i stället. Som en avfuktare, bara snyggare.:D

Min gissning är hon visste vad som vankades, ville inte genera dig och överdoserade antalet tamponger något kopiöst. Annars hade du fan stått och sanerat ett par timmar iförd sjöstövlar, sydväst, hink och gummiraka :fakta

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
d1ce skrev:
2545031 Killen, det är mänskligt även för män att reagera med stark sexualdrift på ena praktexempel av det manliga könet. Jag och Jensa ÄR det bästa mänskligheten har att erbjuda med rätt, XY uppsättning, kromosomer! :brynad
-@

:fakta :fakta :fakta

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2545445 Vad fan snackar du om :va

Den enda fukt hon riskerat att drabbas av i det fallet är väl att Kapten Luftvärnsskägg lyckats sänka båten hon befann sig på...:hihi Å då förutsätter jag att din skjutning är väsentligt mycket precisare än din körning annars skulle du inte träffa en lada innifrån ens:arsele

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Kakan skrev:
2545460 :va nu har du drömt igen ;)

Och ska de bli fuktigt i mina byxor ska de vara Polis eller Militär ;):tungan

Använd inte ordet militär är du snäll. Det finns sjömän(jag och d1ce tex) och stridspiloter, dessa två typer tillhör de coola och hårda killarna. Sen finns det skogsmullar som tolkar bakom en traktor och grillar kottar, knappast något som framtkallar några sekretliknande kroppsvätskor hos kexen :D

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Kapten Blåskägg skrev:
2545504 Använd inte ordet militär är du snäll. Det finns sjömän(jag och d1ce tex) och stridspiloter, dessa två typer tillhör de coola och hårda killarna. Sen finns det skogsmullar som tolkar bakom en traktor och grillar kottar, knappast något som framtkallar några sekretliknande kroppsvätskor hos kexen :D

HÖRRU DU DU jag har tillhört militären själv ju :tungan Massa baggar (så som ragge och Hmmm ja vad polarn heta saom killar :lol)

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Ullis skrev:
2545367 Lite catfight på vårat "favoritkex".....kawakex...nattjobbartråd del 2. Vet i fan var nummer 1 tog vägen, ev råkade den försvinna ut i universum under den nattliga rensningen :D

Fan vad du läxade upp henne :yoparty

Hon är så JEFFLA korkad den bruden :D

fille600 skrev:
2545467 Det räcker med moped för det!:fakta :D

Ja om den är trimmad som h-e, dvs att den är klart snabbare än en VTR så räcker det kanske......för en VTR räckte ju inte till på Bogan, ändå höll jag ju igen lite med tanke på min dyrbara CO-pilot :yoparty

Är jag tjatig Fille? :pannkyss

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
:va nån mer än jag som blir hungrig av allt pratande om steka ??
Tänk en go marinerad stek mmmmmmmmm gött ;)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...