Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kawakex gör ett klarläggande i tråden om Sveriges konkurrenskraft....

Citat:
Inskickat av Kawakex
hallå

Klockrent.... :rofl

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Kapten Blåskägg skrev:
2544491 Hur går det med min CO-pilot, några framsteg? :D

Mja, hon har lite komplex över att han som kör den där gixxern ska envisas med att posera hela tiden med sitt alldeles för tajta skinnställ som framhäver saker som vi inte ska tala om här, samt att han tydligen kör som en överkörd bäver.

Är det något du kan bekräfta?

Kakan skrev:
2544572 :eek:inte rekrytera nya Kapten kopior snälllllaaaaa :blah

Ingen fara, jag är värre :brynad

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
d1ce skrev:
2544753 Men du är allt bra sugen vaaaaaaaa?! :D

Han är ju fanken flottist, Marin precision! :machinegu :dricka :yoparty

-@

Men Marinen är inte nå å hänga i julgranen i alla fall :tungan

hehe nä jag är inte sugen heller ;) finns säkert nå annat :lol

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2544790 Kawakex gör ett klarläggande i tråden om Sveriges konkurrenskraft....

Citat:
Inskickat av Kawakex
hallå

Det var .sk. "verkshöjd" på det uttalandet:rofl :rofl :rofl

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ullis skrev:
2544790 Kawakex gör ett klarläggande i tråden om Sveriges konkurrenskraft....

Citat:
Inskickat av Kawakex
hallå

:D hon är verkligen duktig :)

Jonathan. skrev:
2544799 Mja, hon har lite komplex över att han som kör den där gixxern ska envisas med att posera hela tiden med sitt alldeles för tajta skinnställ som framhäver saker som vi inte ska tala om här, samt att han tydligen kör som en överkörd bäver.

Är det något du kan bekräfta?

Ingen fara, jag är värre :brynad

UUUUUUUuuuu inte skrämma snälla oskuldsfulla flickor som mej ;)

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2543946 Mycket märkligt, fick du upp rätt bild så borde servetten innehållit fler molykeler kroppsvätska än molekyler servett

jag har nu utfört ett vetenskapligt test i frågan, Jag satte Lena på en servett och visade upp bilden. Inte nog med att servetten var torr som Gobiöknen i Augusti, Marinhygrometern i hallen sjönk till negativa värden, vilket får mig som seriös vetenskapare att tro att Du och d1ce på samma bild faktiskt får muttorna att suga åt sig fukt i stället. Som en avfuktare, bara snyggare.:D

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Lord Adrian skrev:
2544970 jag har nu utfört ett vetenskapligt test i frågan, Jag satte Lena på en servett och visade upp bilden. Inte nog med att servetten var torr som Gobiöknen i Augusti, Marinhygrometern i hallen sjönk till negativa värden, vilket får mig som seriös vetenskapare att tro att Du och d1ce på samma bild faktiskt får muttorna att suga åt sig fukt i stället. Som en avfuktare, bara snyggare.:D

:D OCH :tummenupp ....dubbel :tummenupp

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Lord Adrian skrev:
2544970 jag har nu utfört ett vetenskapligt test i frågan, Jag satte Lena på en servett och visade upp bilden. Inte nog med att servetten var torr som Gobiöknen i Augusti, Marinhygrometern i hallen sjönk till negativa värden, vilket får mig som seriös vetenskapare att tro att Du och d1ce på samma bild faktiskt får muttorna att suga åt sig fukt i stället. Som en avfuktare, bara snyggare.:D
:rofl :hoppskrat

Maxxi

Gick med
23 Apr 2004
Hoj
Aprilia & Minikina
Någon som har lust att anmäla ett team till Gumball 3000 som körs i april. Ni betalar jag kör :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Lord Adrian skrev:

Eller så kom den reaktionen efter att hon sett hur blodet i din kropp för en sekund förflyttades från huvudet till ballan när DU såg bilderna ;) ... Killen, det är mänskligt även för män att reagera med stark sexualdrift på ena praktexempel av det manliga könet. Jag och Jensa ÄR det bästa mänskligheten har att erbjuda med rätt, XY uppsättning, kromosomer! :brynad

Vi kan inte klandra din Lena över denna besvikelse, att till en början se sådant en kvinna bara kan önska sig till att inse verkligheten... :näsblod

-@

Last edited:

Kakan

Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
d1ce skrev:
2545031 Eller så kom den reaktionen efter att hon sett hur blodet i din kropp för en sekund förflyttades från huvudet till ballan när DU såg bilderna ;) ... Killen, det är mänskligt även för män att reagera med starksexualdrift på ena praktexempel av det manliga könet. Jag och Jensa ÄR det bästa mänskligheten har att erbjuda med rätt, XY uppsättning, kromosomer! :brynad

Vi kan inte klandra din fru över denna besvikelse, att till en början se sådant en kvinna bara kan önska sig till att inse verkligheten... :näsblod

-@

:tummenupp :D :rolleyes:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2545031 Eller så kom den reaktionen efter att hon sett hur blodet i din kropp för en sekund förflyttades från huvudet till ballan när DU såg bilderna ;) ... Killen, det är mänskligt även för män att reagera med stark sexualdrift på ena praktexempel av det manliga könet. Jag och Jensa ÄR det bästa mänskligheten har att erbjuda med rätt, XY uppsättning, kromosomer! :brynad

Vi kan inte klandra din Lena över denna besvikelse, att till en början se sådant en kvinna bara kan önska sig till att inse verkligheten... :näsblod

-@

Jävla Kalle Anka kostymer bara...VEM tänder på HONOM....:tungan :arsele

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2545105 Jävla Kalle Anka kostymer bara...VEM tänder på HONOM....:tungan :arsele

Såså, jag känner viss doft av avundsjuka över vårat rent estetiska övertag? Eller är det bara rost-oset du kom dragandes med när jag stekte dig hårt sist?! ;)

-@

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2545113 Såså, jag känner viss doft av avundsjuka över vårat rent estetiska övertag? Eller är det bara rost-oset du kom dragandes med när jag stekte dig hårt sist?! ;)

-@

:corn :bladder :sissy

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
Lite catfight på vårat "favoritkex".....kawakex...nattjobbartråd del 2. Vet i fan var nummer 1 tog vägen, ev råkade den försvinna ut i universum under den nattliga rensningen :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...