Ullis
Ny medlem
Kawakex gör ett klarläggande i tråden om Sveriges konkurrenskraft....
Citat:
Inskickat av Kawakex
hallå
Klockrent....
Citat:
Inskickat av Kawakex
hallå
Klockrent....
Kapten Blåskägg skrev:2544491Hur går det med min CO-pilot, några framsteg?
Kakan skrev:2544572inte rekrytera nya Kapten kopior snälllllaaaaa
d1ce skrev:2544753Men du är allt bra sugen vaaaaaaaa?!
Han är ju fanken flottist, Marin precision!
-@
Ullis skrev:2544790Kawakex gör ett klarläggande i tråden om Sveriges konkurrenskraft....
Citat:
Inskickat av Kawakex
hallå
Klockrent....
Ullis skrev:2544790Kawakex gör ett klarläggande i tråden om Sveriges konkurrenskraft....
Citat:
Inskickat av Kawakex
hallå
Klockrent....
Jonathan. skrev:2544799Mja, hon har lite komplex över att han som kör den där gixxern ska envisas med att posera hela tiden med sitt alldeles för tajta skinnställ som framhäver saker som vi inte ska tala om här, samt att han tydligen kör som en överkörd bäver.
Är det något du kan bekräfta?
Ingen fara, jag är värre
d1ce skrev:2544893Vem är inte det, sugarpie
-@
Kapten Blåskägg skrev:2543946Mycket märkligt, fick du upp rätt bild så borde servetten innehållit fler molykeler kroppsvätska än molekyler servett
Lord Adrian skrev:2544970jag har nu utfört ett vetenskapligt test i frågan, Jag satte Lena på en servett och visade upp bilden. Inte nog med att servetten var torr som Gobiöknen i Augusti, Marinhygrometern i hallen sjönk till negativa värden, vilket får mig som seriös vetenskapare att tro att Du och d1ce på samma bild faktiskt får muttorna att suga åt sig fukt i stället. Som en avfuktare, bara snyggare.
Lord Adrian skrev:2544970jag har nu utfört ett vetenskapligt test i frågan, Jag satte Lena på en servett och visade upp bilden. Inte nog med att servetten var torr som Gobiöknen i Augusti, Marinhygrometern i hallen sjönk till negativa värden, vilket får mig som seriös vetenskapare att tro att Du och d1ce på samma bild faktiskt får muttorna att suga åt sig fukt i stället. Som en avfuktare, bara snyggare.
du betalar och vi kör är mycke bättre såMaxxi skrev:2545012Någon som har lust att anmäla ett team till Gumball 3000 som körs i april. Ni betalar jag kör
d1ce skrev:2545031Eller så kom den reaktionen efter att hon sett hur blodet i din kropp för en sekund förflyttades från huvudet till ballan när DU såg bilderna ... Killen, det är mänskligt även för män att reagera med starksexualdrift på ena praktexempel av det manliga könet. Jag och Jensa ÄR det bästa mänskligheten har att erbjuda med rätt, XY uppsättning, kromosomer!
Vi kan inte klandra din fru över denna besvikelse, att till en början se sådant en kvinna bara kan önska sig till att inse verkligheten...
-@
Maxxi skrev:2545012Någon som har lust att anmäla ett team till Gubballe 3000 som körs i april. Ni betalar jag kör
d1ce skrev:2545031Eller så kom den reaktionen efter att hon sett hur blodet i din kropp för en sekund förflyttades från huvudet till ballan när DU såg bilderna ... Killen, det är mänskligt även för män att reagera med stark sexualdrift på ena praktexempel av det manliga könet. Jag och Jensa ÄR det bästa mänskligheten har att erbjuda med rätt, XY uppsättning, kromosomer!
Vi kan inte klandra din Lena över denna besvikelse, att till en början se sådant en kvinna bara kan önska sig till att inse verkligheten...
-@
Valrog skrev:2545105Jävla Kalle Anka kostymer bara...VEM tänder på HONOM....
d1ce skrev:2545113Såså, jag känner viss doft av avundsjuka över vårat rent estetiska övertag? Eller är det bara rost-oset du kom dragandes med när jag stekte dig hårt sist?!
-@
Valrog skrev:2545236
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |