Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
Kakan skrev:
2544029 :D jag får nog ringa och muta en kopis att bo hos för jag har inte ens boka en plats i nån stuga :)

Tyvärr är det fullt i vår stuga, annars hade du kunnat ta en plats i den.
Det mesta i stugväg är ju slut, så....ragga runt nu & kolla om det blivit något återbud.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Kapten Blåskägg skrev:
2543946Tror jag inte, alla tjejer gillar komplimanger :)
Eller är du en sån där som måste klämma samtidigt som komplimangen levereras? :D

Självklart!!
Med all falsk marknadsföring som försigår i dag så krävs mer än en korrekt varudeklaration än en okulärbesiktning.. :D

Menar du att det är förknippat med ränderna på kinden.. :va

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
fille600 skrev:
2544026 Jag vet, såvitt jag kommer ihåg så bokade jag plats i en stuga!:va Det gäller bra att komma ihåg hos vem:gnissla :)

Kefft!:arsele Jag hade fullständig kontroll över situationen:yoparty :D

Svar 1. FILLE!!! Du hade plats hos Lasse, Martinas (ordförande i Spader Dam) karl. Han, 2 meter med röd t-shirt som var med oss till minnesstunden.

Svar 2.Enligt rapport per telefon fick jag precis höra att en viss "Los FYLLOS" stod & höll ett stadigt grepp i räcket. Vissa problem med nedförsgången i trappen verkade ha infunnit sej :D

Lord Adrian skrev:
2544110 Som den ohyggligt vänliga själ jag är, kan jag erbjuda mig att klämma lite och komma med komplimanger alldeles gratis. Om inte Lena ser förståss, för DÅ kommer det att kosta MIG en del blod...;)

Du, det är nog inte bara du som kommer att tappa en del blod. Så, du får nog betala för det trots allt :D

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2544160 Svar 1. FILLE!!! Du hade plats hos Lasse, Martinas (ordförande i Spader Dam) karl. Han, 2 meter med röd t-shirt som var med oss till minnesstunden.

Svar 2.Enligt rapport per telefon fick jag precis höra att en viss "Los FYLLOS" stod & höll ett stadigt grepp i räcket. Vissa problem med nedförsgången i trappen verkade ha infunnit sej :D

1) Jag överdrev lite när det gäller att inte komma ihåg:) . Namnet kom jag inte ihåg men att det var Martinas kille kom jag FAKTISKT ihåg!:tummenupp Får väl försöka styra upp det!

2) När det gäller min trappeskapader så menar jag att det är helt taget ur luften! Din källa måste ha missuppfattat hela situtationen:fakta:mad:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Fille din slampa! Dök hon-vad-hon-nu-heter upp vid köket på Söndagen eller blev du stood up?:arsele :D

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
Ullis skrev:
2544151 Tyvärr är det fullt i vår stuga, annars hade du kunnat ta en plats i den.
Det mesta i stugväg är ju slut, så....ragga runt nu & kolla om det blivit något återbud.

hehe ja jag får väll göra det

SÅ är de nån som vet nå hör av er ;)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Kakan skrev:
2544572 :eek:inte rekrytera nya Kapten kopior snälllllaaaaa :blah

Nej, föfan :näsblod In med flera moralkärringar av rang som bara diskuterar oljemolekyker, däckstemp och som inte kliva på ofta nog! :tummenupp

Kapten is tse shit :fakta Rolig, har humor, lättstekt och vill man finns det alltid något att påpeka eller försöka göra sig lustig över :D

-@

Last edited:

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Hoj
Nepp nope inte just nu.
d1ce skrev:
2544661 Nej, föfan :näsblod In med flera moralkärringar av rang som bara diskuterar oljemolekyker, däckstemp och som inte kliva på ofta nog! :tummenupp

Kapten is tse shit :fakta Rolig, har humor, lättstekt och vill man finns det alltid något att påpeka eller försöka göra sig lustig över :D

-@

:mattias Moraltanter och gubbar är ju kul på så sätt att dom inte förstår att man driver med dom :lol

visst är vårat blåskägg go allt (nej jag har inte smaka på honom :tungan )

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Ullis skrev:
2544533 O fan, har du börjat rekrytera haha.

Nja, jag avsåg hon som åker bakpå då och då :)

Kakan skrev:
2544572 :eek:inte rekrytera nya Kapten kopior snälllllaaaaa :blah

Vet att det är din dröm, men jag tror det blir svårt :D

d1ce skrev:
2544753 Men du är allt bra sugen vaaaaaaaa?! :D

Han är ju fanken flottist, Marin precision! :machinegu :dricka :yoparty

-@

:rofl :rofl :rofl

Klart hon är :fakta

Last edited:

Charlyze

Inkvoterad
Gick med
12 Jul 2006
Hoj
Triumph Speed 4 och ombyggd Bonneville från 1969
Var det någon som hade avslöjande bilder från Partajet? :tuttar Behöver lite stödminnen och få veta vad det var som hände egentligen... Det blev en lycklig, men aningens diffus afton...
:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...