Kakan
Jag är en elak person med dyslexi *flin*
IronMike skrev:2452776![]()
vilken ful hoj
![Peta :7peta :7peta](/img/smilies/poke2.gif)
![Tungan :tungan :tungan](/img/smilies/crazya.gif)
Kul att ni hittat ett ställe å
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
![Tuttar :tuttar :tuttar](/img/smilies/nya/boobies.gif)
Last edited:
IronMike skrev:2452776![]()
vilken ful hoj
Nursey skrev:2452969JAAAAAAA vi har hittat ett Schysst hak..håkans hak..KLUBBLOKAL"Fesåka ÄMSE" har möte ett på fredag
![]()
Lord Adrian skrev:2452758Lite missfärgat, va?![]()
![]()
Snail_shell skrev:2452992WTF!
Huset går ju att renovera efter en spritfest.. eller??![]()
xds skrev:2453063Anländer med tåg till Sthlm kl 08:30 på Fredag. Skall vara på Hangövägen 19 (Värta hamnen?) kl 09 för ett möte. Som alltså startar kl 09 så är gärna där några minuter innan så jag hinner ta fram penna och papper
Hinner jag med taxi eller är jag för optimistisk? Någon med snabb moped som kör mig annars?![]()
d1ce skrev:2453066Jag renoverar och dekorerar med ett par kaskadspyor och en platta öl, sen är allt fix... Det ÄR modernt med skit på väggarna![]()
![]()
-@
Hade du bara haft ett par välformade pukor att brösta skjutsaren med hade du haft 25svar (minst) redan nu![]()
-@
Snail_shell skrev:2453078Skulle du stå där å ta han på rygge och springa sen då eller..![]()
Milla skrev:2453160Hallå, idag är det ju kanonväder, och ingen ska till Lunda?![]()
xds skrev:2453063Anländer med tåg till Sthlm kl 08:30 på Fredag. Skall vara på Hangövägen 19 (Värta hamnen?) kl 09 för ett möte. Som alltså startar kl 09 så är gärna där några minuter innan så jag hinner ta fram penna och papper
Hinner jag med taxi eller är jag för optimistisk? Någon med snabb moped som kör mig annars?![]()
d1ce skrev:2453088Älsklingtuttar ), lek inte med döden, jag kommer och hälsar på dig på fredag. Glöm inte det
-@
Milla skrev:2453160Hallå, idag är det ju kanonväder, och ingen ska till Lunda?![]()
Nursey skrev:2453202Alltså..om jag någonsin hittade rätt så skulle jag erbjuda mig men det brukar ta ett tag innan jag hittar fram..sorry![]()
Nursey skrev:2453202Alltså..om jag någonsin hittade rätt så skulle jag erbjuda mig men det brukar ta ett tag innan jag hittar fram..sorry![]()
Snail_shell skrev:2453234Jaaa!!
Just det..
Å hjärtat!!
Då kan vi äntligen leka med kaveln..![]()
Som jag har längtat..
Snail_shell skrev:2453234
Hur noga skall jag formulera en vägbeskrivning till Doris & Doris til på fredag?![]()
Skall jag sätta ut röda snitslar från Globen hela vägen hem??
Nursey skrev:2453313Alltså..ja något sådant för det hjälper ju fan inte om du säger VÄNSTER för då tar jag högerså snitslar är nog bra
![]()
Snail_shell skrev:2452709Ok!!
Jag tror att Rickard kommer att närvara också..
Kan ju inte starta en fulmeckarkväll utan Stockholms bästa meck..
Me too!!
Se ya !
Jo jag tänkte bränna dit efter jobbet!Milla skrev:2453160Hallå, idag är det ju kanonväder, och ingen ska till Lunda?![]()
d1ce skrev:2453194Hade jag bara haft en redig klubba att gränsla så, men den är lite mindre glad än vanligt.
-@
Snail_shell skrev:2453234Jaaa!!
Just det..
Å hjärtat!!
Då kan vi äntligen leka med kaveln..![]()
Som jag har längtat..
Jag kommer nog att köra bil dit med min son..
Han har sett så många stunt filmer nu, så han tjatar sönder mig med att vilja se det i verkligheten..![]()
Så jag kommer nog dit en stund i kväll..
Hur noga skall jag formulera en vägbeskrivning till Doris & Doris til på fredag?![]()
Skall jag sätta ut röda snitslar från Globen hela vägen hem??
Valrog skrev:2453756Ska du prova en RIKTIG klubba....hehehehe
Hon och Hon skulle kunna möta OSS vid Donken i Väsby...DIT hittar dom ju.....![]()
![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy