Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Lord Adrian skrev:
2454654 Jepp, men risken är att jag får permanent utegångsförbud efter att hon träffat den här samlingen svajiga DNA-stegar..:D

Har hon stått ut med den "felstegade DNA-stegen" i egen hög person så länge så kommer hon att uppleva oss som en erhört stabil skara människor:fakta :D

Lord Adrian skrev:
2454432 Om gammal rustning = folkvagn, så ja, kanske...:D

Oops:skrämd Det får bli stridsvagn:mattias

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2454699 Har hon stått ut med den "felstegade DNA-stegen" i egen hög person så länge så kommer hon att uppleva oss som erhört stabila skara människor:fakta :D

:D Jo...Och Kapten Psykskägg är ju i tryggt förvar i Danmark så jag kommer nog undan den här gången också:hihi

Fast ordet "stabil" och medlemmar i det här sällskapet bör nog inte användas i samma mening om man vill behålla nån trovärdighet...:arsele

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Lord Adrian skrev:
2454715 :D Jo...Och Kapten Psykskägg är ju i tryggt förvar i Danmark så jag kommer nog undan den här gången också:hihi

Fast ordet "stabil" och medlemmar i det här sällskapet bör nog inte användas i samma mening om man vill behålla nån trpvärdighet...:arsele

:rofl Jag pratade precis med Kapten Mopsskägg, jag sa at det var party på g. Han började, var,var???. Vem vet han kanske kommer på ett sätt att avbryta semestern så han hinner hem!:D Underskatta aldrig den mannen:fakta

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2454732 :rofl Jag pratade precis med Kapten Mopsskägg, jag sa at det var party på g. Han började, var,var???. Vem vet han kanske kommer på ett sätt att avbryta semestern så han hinner hem!:D Underskatta aldrig den mannen:fakta

han kommer väl insladdande med skuffen full med dansk fulöl...:skrämd:skrämd

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
Innan Roger hinner skriva något mer i mitt namn så är det väl bäst att jag talar om att vi tänkte bara ta ETT glas på fredag. :D

Bifogat

• Firmafest.jpg
    Firmafest.jpg
    86 KB · Visningar: 57

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ingeli64 skrev:
2454824 Innan Roger hinner skriva något mer i mitt namn så är det väl bäst att jag talar om att vi tänkte bara ta ETT glas på fredag. :D

:hihiUndrar om man kan förboka en dialysmaskin till på Lördag?:va

fille

Gick med
30 Jun 2005
Hoj
Lord Adrian skrev:
2454781 han kommer väl insladdande med skuffen full med dansk fulöl...:skrämd:skrämd

Nu är det fara å färde:skrämd Kapten Danskskägg messar o hotar med ombokning av färjor och dylikt. Vinna hela skiten bla bla:D

edit: sen

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
fille600 skrev:
2454732 :rofl Jag pratade precis med Kapten Mopsskägg, jag sa at det var party på g. Han började, var,var???. Vem vet han kanske kommer på ett sätt att avbryta semestern så han hinner hem!:D Underskatta aldrig den mannen:fakta

Fick mig en avhyvling på telefon så jag började tro jag var gift igen!! :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
fille600 skrev:
2454891 Nu är det fara å färde:skrämd Kapten Danskskägg messar o hotar med ombokning av färjor och dylikt. Vinna hela skiten bla bla:D

Jag svarade med att be honom bekräfta ryktet att han blivit stekt i legobilarna av en förmåga i femårsåldern...:D

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
*sniff sniff* vad är det som luktar? Det är kapten ollonskäggs överhängande risk för skiljsmässa som luktar..fatta att han kommer att få fetbetala för detta resten av vintern hahaha:D

"JENS...NU GÅR DU UT O SKOTTAR!!!!"
"Men älskling..jag sitter ju vid datorn och spa..eh betalar räkningarna"

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy