Ingeli64 skrev:2454673![]()
![]()
![]()
Kan det verkligen vara så illa?
heheh, nädå, Lady Lena är rätt härdad så jag kommer nog få vara med och leka även i framtiden..
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Ingeli64 skrev:2454673![]()
![]()
![]()
Kan det verkligen vara så illa?
Lord Adrian skrev:2454654Jepp, men risken är att jag får permanent utegångsförbud efter att hon träffat den här samlingen svajiga DNA-stegar..![]()
Lord Adrian skrev:2454432Om gammal rustning = folkvagn, så ja, kanske...![]()
fille600 skrev:2454699Har hon stått ut med den "felstegade DNA-stegen" i egen hög person så länge så kommer hon att uppleva oss som erhört stabila skara människor![]()
![]()
Lord Adrian skrev:2454715Jo...Och Kapten Psykskägg är ju i tryggt förvar i Danmark så jag kommer nog undan den här gången också
Fast ordet "stabil" och medlemmar i det här sällskapet bör nog inte användas i samma mening om man vill behålla nån trpvärdighet...![]()
fille600 skrev:2454732Jag pratade precis med Kapten Mopsskägg, jag sa at det var party på g. Han började, var,var???. Vem vet han kanske kommer på ett sätt att avbryta semestern så han hinner hem!
Underskatta aldrig den mannen
![]()
Lord Adrian skrev:2454781han kommer väl insladdande med skuffen full med dansk fulöl...![]()
Ingeli64 skrev:2454824Innan Roger hinner skriva något mer i mitt namn så är det väl bäst att jag talar om att vi tänkte bara ta ETT glas på fredag.![]()
Lord Adrian skrev:2454805BYT inloggning ROGER!![]()
Valrog skrev:2454853VADÅ....![]()
Det va INTE jag![]()
Lord Adrian skrev:2454864DIN förkärlek för CAPSLOCK avslöjade dig, gamle rövare.![]()
fille600 skrev:2454414Där ser man, Inte underligt att du får fylla på så ofta![]()
Lord Adrian skrev:2454781han kommer väl insladdande med skuffen full med dansk fulöl...![]()
fille600 skrev:2454732Jag pratade precis med Kapten Mopsskägg, jag sa at det var party på g. Han började, var,var???. Vem vet han kanske kommer på ett sätt att avbryta semestern så han hinner hem!
Underskatta aldrig den mannen
![]()
fille600 skrev:2454891Nu är det fara å färdeKapten Danskskägg messar o hotar med ombokning av färjor och dylikt. Vinna hela skiten bla bla
![]()
d1ce skrev:2454887Nu är det definitivt dags att fylla på!!!
http://www.sporthoj.com/forum/garage.php?do=getimage&id=4356
-@
Snail_shell skrev:2454895Fick mig en avhyvling på telefon så jag började tro jag var gift igen!!![]()
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |