kul me ninja skrev:2464129YEES..tack för en trevlig kväll/natt...måste göras om...å tjejerna...nåja...åt minstone en..börjar ju få rutin på olje byten m.m...så nästa gång tar ja me min hoj...ventilspels justering...
Det kommer att bli dyrt!
kul me ninja skrev:2464129YEES..tack för en trevlig kväll/natt...måste göras om...å tjejerna...nåja...åt minstone en..börjar ju få rutin på olje byten m.m...så nästa gång tar ja me min hoj...ventilspels justering...
Lord Adrian skrev:2464141Söp ni sönder lädersnigeln när vi gått? Han har inte visat sig online ännu...
fille600 skrev:2464130
Jag avslutar med att citera mig själv:
"Det är bättre att den är för slak än för spänd"
fille600 skrev:2464145Det kommer att bli dyrt!
userland skrev:2464162Uhh vad lågt att aväpna smädarna innan de ens har vaknat.
kul me ninja skrev:2464167vafan...kan du inte glömma måmsen en ända gång..va..de e ju fulmek vi pratar om...det är HELG forfarande ..juu
fille600 skrev:2464168Bättre att förekomma än att förekommas
Jorå, "måms är något som katten släpat in" det glömmer jag gärna!
Milla skrev:2464207Ska ni alla åka och gasa bana imorgon? Eller nån som vill, (eh..kan.. ) köra lite hoj idag? Superhärligt väder ju!
Ni verkar ha haft det kul iaf! Hur många smygollningar vart det?
Snail_shell skrev:2464210
Ögonen är öppna!!
Men fan inte mer.....
Ja!! Milla ta en tur!!
Kös söderut..
Stanna här och slång av en salt pizza till mig.
Jag betalar bra för den..
Ögonen är öppna!!
Men fan inte mer.....
fille600 skrev:2464212Jag åker till Linköping om en timme för imorron blir det bana.
Jotack, kul var det. Några "smygollningar" känner jag inte till
Milla skrev:2464219Ha det såå jädrans kul imorgon nu, obs!!!!Två hjul i backen HELA tiden! Inga klotningar accepteras!!! OK?!!
fille600 skrev:2464244Tack ! Det är uppfattat. Jag gör alltid som du säger Milla!
kul me ninja skrev:hehe...ja du milla..vissa va där på festen..å vissa va bara med verkar det som..å någon e fortfarande lyckligt ovetande..å någon har inte vaknat ännu å hittat sin kamera
Snail_shell skrev:2464290Är det nu jag skall springa ut i köket och kontrollera kameran??
Känner en viss oro för det..
Nursey skrev:2464298Nej nej..inte DIN kamera..men jag skulle nog ta fram lite disinfektionsmedel och bara ha i närheten..senare typ..kanske..alltså..
Snail_shell skrev:2464290Är det nu jag skall springa ut i köket och kontrollera kameran??
Känner en viss oro för det..
d1ce skrev:2464300
-@
Jag har riktigt ont i pallet... Och jag håller inte mig själv ansvarig för konsumtionen och dess följder
-@
Nursey skrev:2464298Nej nej..inte DIN kamera..men jag skulle nog ta fram lite disinfektionsmedel och bara ha i närheten..senare typ..kanske..alltså..
Ögonen är öppna!!
Men fan inte mer.....
Ja!! Milla ta en tur!!
Kös söderut..
Stanna här och slång av en salt pizza till mig.
Jag betalar bra för den..
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |