Lord Adrian skrev:2464963En rask smash så ser utrustningen ut som en knippe pommes frittes. Ajj!
Nästan så det vattnas lite i munnen
Fan, jag bävar lite för vad rogers kamera kan leverera
-@
Lord Adrian skrev:2464963En rask smash så ser utrustningen ut som en knippe pommes frittes. Ajj!
d1ce skrev:2464973Nästan så det vattnas lite i munnen
Fan, jag bävar lite för vad rogers kamera kan leverera
-@
Lord Adrian skrev:2465193Du är en mycket sjuk ung man, det vet du va?
Och vad gäller Roger så har jag en del dirt på honom också....utan att avslöja några detaljer, men...grillskändning.
Snail_shell skrev:2465314För er information så har jag varit i kontakt med Roger..
Allt är "nästan" under kontroll..
Han har ätit ordentligt i kväll..
Befinner sig i Linköping i afton..
Var visst rätt slitna dom också... Båda två..
Stekningspatrullen drar söderut!!
I morgon förmiddag så drar stekningspatullen ut på vägarna söderut och skändar gårdar, kidnappar och våldtar kvinnor och män på vägarna mellan Stockholm och Linköping.
Så håll undan era kvinnor och barn när Skitsnack MC härjar på vägarna...
Under dom 22 milen som skall läggas bakom oss så är avsikten att skapa minst 10 löpsedlar..
Maxxi skrev:2465892Vilka tomtar var det som satt och skrämde folk med sina MC-larm på Condecos uteservering på Avenyn. Mohaha det var rätt underhållande men till slut blev det rätt pinsamt Någon från sh.com kanske?
Ullis skrev:2466117Här är nivån något lägre än så, så jag skulle inte tro att det är någon här som varit inblandad.
Men.....jag kan ha fel....jag brukar ha det
Cervantes skrev:2466390Nää ligger nått i det!! Hade det vart nån här ifrån som härjat på ett café hade det nog vart nån som ollat kopparna för kunderna
Ullis skrev:2466507Ha ha, du skrev precis vad jag tänkte men inte sa
Cervantes skrev:2466557Här behöver man inte va blyg när man skriver!
Ullis skrev:2466117
Men.....jag kan ha fel....jag brukar ha det
fille600 skrev:2466607Äntligen hemma från bandag i Sviestad. Var tvungen att vänta på "Bröderna Doris" Vi hade kört klart för länge sen innan de hittade dit.
Vid ett tillfälle såg vi SL-bussen med anhang passera banan en kvart senare ringde dom och fråga var de var. Snacka om guldfiskar.
fille600 skrev:2466607Äntligen hemma från bandag i Sviestad. Var tvungen att vänta på "Bröderna Doris" Vi hade kört klart för länge sen innan de hittade dit.
Vid ett tillfälle såg vi SL-bussen med anhang passera banan en kvart senare ringde dom och fråga var de var. Snacka om guldfiskar.
Milla skrev:2466632Var det kul? Alla höll sig på hjulen hoppas jag!
Ullis skrev:2466628Ha ha ha, sicken jäkla tur att jag stannade hemma & gjorde lite nytta ist.
Bröderna "Doris" .....haha, klockrent
fille600 skrev:2466653Jag lämnade Snigeln och Ollonmannen i vagnhärad. Hoppas att de hittar hem därifrån, man vet ju aldrig
fille600 skrev:2466653Det var skitkul. Numera har jag inte någon fegrand kvar på höger sida av hjulet, (Beror på att de endast fanns en kort vänsterkura på hela banan resten höger) . Det var några vurpor (ej allvarliga) men inte av någon bekant.
Du gjorde garanterat mer nytta hemmavid. Jag lämnade Snigeln och Ollonmannen i vagnhärad. Hoppas att de hittar hem därifrån, man vet ju aldrig
Snail_shell skrev:2466693BULL SHIT
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |