kul me ninja skrev:2469994
Ska alllri mer snacka skit om dina däck mer..
Du kan få snacka skit om mitt bakdäck, ser ut som ett raktframrace'at slicks
Men du, vi ska inte byta hoj förresten? börjat spara till en zx6r / 9:a
kul me ninja skrev:2469994
fille600 skrev:2469959"Favoritgodis", eller?
kul me ninja skrev:2469994YEES ! tack för att du rädda mej...ja visste det inte va jag...
Ullis skrev:2469992kul me ninja skrev:2469944
Men för tusan, jag gav ju Snigeln ett kompass i present.....( å en sån där kundvagnstia med Explorerflaggan på inkl ett groggrecept).....då borde ni ju iaf ha hamnat i närheten
AAAHA...det va den han drack ur innan vi kom till Rosenhill...visaren måste ha varit med för varje gång vi stanna ( ca 25 ggr ) så peka han mot norr å sa..."dit ska vi ..däråt ligger banan"
Ullis skrev:2470014Om vi säger så här. Jag är barnsligt förtjust i "småkarra"....som vi säger i norrland
Och ombyte förnöjer, så det kan ju va kul att slippa "plocka" det på ICA emellanåt
Lord Adrian skrev:2470022Med tanke på att vänskapspakterna i spamtrådarna brukar vara i ca 4 inlägg räknar jag iskallt med att få se dig smäda Filles däck inom några minuter...
Lord Adrian skrev:2470044Du vet att du just krattat banan för en hel uppsjö med skämt om att ragga spädgrisar vid lösviktsgodiset, va?
"Följ med Tant Ullis in i provhytten så får du godis"...
ewook skrev:2470010Du kan få snacka skit om mitt bakdäck, ser ut som ett raktframrace'at slicks
Men du, vi ska inte byta hoj förresten? börjat spara till en zx6r / 9:a
kul me ninja skrev:2469813Observera att hon snackat me din fru...hur ska hon annars vet du e snabb..
fille600 skrev:2469971Skippa "dödvikten" i form av SL-buss o Kapten Tvångsollarskägg så hinner du nog fram i tid!
Ullis skrev:2469913
Annars kan det vara lite klädsamt med sådana där "duk tyngder" i form av ananaser eller kanske smällkarameller med riktigt karra i
Ullis skrev:2469913
Toppless var lite mer vad jag ville kanske
fille600 skrev:2469935Raspen har jag lånat ut till KB. Han påstod att han skulle fasa av några kanter av något slag
Milla skrev:2469846Det har jag visst! Jag stekte Pippi på söndagskörningen, som faaaan!
Lord Adrian skrev:2470022Smäääda Filles däck inom några minuter...
kul me ninja skrev:2469994YEES ! tack för att du rädda mej...ja visste det inte va jag...
Ullis skrev:2469992Men för tusan, jag gav ju Snigeln ett kompass i present.....( å en sån där kundvagnstia med Explorerflaggan på inkl ett groggrecept).....då borde ni ju iaf ha hamnat i närheten
kul me ninja skrev:2470090Haru sagt det såå...fick inte vet om han hängde däcket på muggen el i sovrummet
Vi vet det gumman, men liksom tidelag är det inte särskilt socialt accepteratUllis skrev:2470014Jag är barnsligt förtjust i "småkarra"....
Snail_shell skrev:2470069Å vad fan säger du????
Har du blitt Rossi nu för du har setat och kört högesvängar en halv dag..
Any time, Any place baby!!!
Stekt blir du i vilket fall som helst..
Snail_shell skrev:2470104Värdefulla saker i mitt hem hamnar i säkerhetsskåpet..
Och det är inget som jag släpar med mig ut på tur.
Snail_shell skrev:2470096Å jag ska allri mer lita på en kille på Ninja med en karta på tankväskan!!
Kapten Blåskägg skrev:2470112
Han är lite mallig nu efter bankörningen men på lör ska han stekas till ödmjukhet igen
Lägger upp en tråd strax.
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |