Kapten Blåskägg
Ny medlem
Lord Adrian skrev:2470294Kolla dina pm, du skändare av små oskyldiga djur.![]()
![Rofl :rofl :rofl](/img/smilies/rofl.gif)
Kändes fan lite märkligt att det uppstod en debatt kring tidelag i Danmark samtidigt som jag råkade vara där
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
Lord Adrian skrev:2470294Kolla dina pm, du skändare av små oskyldiga djur.![]()
d1ce skrev:2470327Vi diskuterade hur det skulle se ut om vi trycksatte dig, i alla hål... Vore ett fint spektakel tror jag, frågan är om din form skulle förändras eller bara vidgas?
Komfort, eller hur var det?
-@
Kapten Blåskägg skrev:2470350![]()
Kändes fan lite märkligt att det uppstod en debatt kring tidelag i Danmark samtidigt som jag råkade vara där![]()
d1ce skrev:2470327Vi diskuterade hur det skulle se ut om vi trycksatte dig, i alla hål
-@
Kapten Blåskägg skrev:2470420Om du tar och analyserar den meningen lite så kanske du inser hur sjuk du är![]()
Vad är det på Rörken på söndag? Har jag missat någotUllis skrev:2470649Är jag inte & yrar i södern på lördagkväll så är jag med på Röken på söndag.
///Ullis![]()
Ullis skrev:2470649God morgon kamrater!!
Så jag är först idag, fast jag egentligen är ledig![]()
Är jag inte & yrar i södern på lördagkväll så är jag med på Röken på söndag.
Skall dock inte köra, bara titta. Vilka är de som tänker dyka upp där??
///Ullis![]()
Kongo skrev:2470669Vad är det på Rörken på söndag? Har jag missat något![]()
Ullis skrev:2470686
Btw-messa Mr Zeal & fråga vem han hade äran att bli stoppad av på vägen till jobbet. Han kommer att tro att hela UaRR varit ute på E4.an på morgonkvisten....stackarn![]()
Milla skrev:2470737Hehe, nästan så att jag måste skicka PM jag med..![]()
Ullis, igår kväll va det övning när jag körde hem genom Livgardet, måååånga finska pinnar var det!!!![]()
Snail_shell skrev:2449183Startar den här tråden för er som inte har nån tråd att spamma..
Den handlar nog väldigt lite om MC körning..
Mer om ...
Bondage, Fulmeck, spritfester och annat konstigt som folk ägnar sig åt när do minte kör hoj!!
Shoot!
Ullis skrev:2470747Men, vad tusan har jag missat nu....vad hara du varit ute på??? Vill du ev åka med mej till Västerås & kolla på bil idag??
Kapten Blåskägg skrev:
Milla skrev:2471172Jag har varit hos läkaren och Din MC, men nu e jag hemma. Klart jag hakar på, om det fortfarande är aktuellt?
scud skrev:2471337A men vaf-n.. VARFÖR skulle jag hitta denna tråd, VARFÖR?![]()
Ullis skrev:2471402
Därför att du är inte så frisk som du vill tro![]()
Ullis skrev:2471402Inte en aning, har inte fått något svar från bilägaren ännu.
Men jag vill vara hemma till 19, då är det till att logga in sej på hockeyligan & lyssna på matchen mellan TIK & MoDo.
Jävla PPV sänder inte den matchen, det e ju för fan DERBY!!!!![]()
å jag är inte där & får se dendubbel
![]()
Du vet att det funnits ett stort tomrum i dig i avsaknad av onsdagssvammeltrådarna!scud skrev:2471337A men vaf-n.. VARFÖR skulle jag hitta denna tråd, VARFÖR?![]()
Först läste jag inlägget snabbt.. Blev varm och glad.. Sen läste jag igen.. och insåg att det INTE stod "Det har funnits ett stort tomrum utan dig i onsdagssvammeltrådarna!"Milla skrev:2471662Du vet att det funnits ett stort tomrum i dig i avsaknad av onsdagssvammeltrådarna!![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |