Ullis
Ny medlem
Det tror jag inte, är han snygg & jobbar som pizzabud??? Han får gärna ringa mej isfValrog skrev:2481491VI har träffat en vän till dig i kväll......*Känner du Kelvin????
MR K Från Lameraiders...
Det tror jag inte, är han snygg & jobbar som pizzabud??? Han får gärna ringa mej isfValrog skrev:2481491VI har träffat en vän till dig i kväll......*Känner du Kelvin????
MR K Från Lameraiders...
Ullis skrev:2481492Det tror jag inte, är han snygg & jobbar som pizzabud??? Han får gärna ringa mej isf
Valrog skrev:2481502Han kommer med i morron..Kommer du?
Han kännde dig MYCKET väl..Ni har "Pratat" mycket i en längre tid sa han...
På webben
Ullis skrev:2481505Hmmm....nu är jag inte med?? Var bor han & vad heter han här då?
Jag kommer i morrn OM jag kommer upp i tid....å de hade ja ju tänk.
Valrog skrev:2481506Tror han heter MR k ...MEN vet inte..Kommer från Vallentuna...
JA JA du får väl se i morrn..Ska nanna nu....
ewook skrev:2481516Tsss, ja se kidsen, går o törnar för att dom känner sig lite trötta i ögat
Milla skrev:2481660Ja, är inte det så man gör? Man sover när man e trött?
Men vart e alla nu då? Snart dags att gasa lite ju!!!
Snail_shell skrev:2481661Sitter du här å tjötar så blir du ju akterseglad..
Klä på dig nu och ge dig iväg..
Milla skrev:2481666Det tar inte mer än 20 min till Väsby iaf, så jag ska nog hinna käka lite gröt innan med!
Lord Adrian skrev:2481862Snacka om att försova sig...missade både körningen och MotoGP kvalet...
Snail_shell skrev:2481668Gör du rätt i!!
Kör klokt!!
kul me ninja skrev:2482198hmm..ja missa allt ja me...
Lord Adrian skrev:2482224Kom i säng vid tre nånting i morse...hyffsat tankad..
kul me ninja skrev:2482233Ska försöka med det i kväll...om ja inte ska hoja nåt...va uppe 05,30..kappelskär 08,00..jobba på en ö j-v...Tänk om det varit lite arbets villig het..hos dIce...kunde han gjort jobbet..han bor ju nästgårds l
kul me ninja skrev:2482233Ska försöka med det i kväll...om ja inte ska hoja nåt...va uppe 05,30..kappelskär 08,00..jobba på en ö j-v...Tänk om det varit lite arbets villig het..hos dIce...kunde han gjort jobbet..han bor ju nästgårds l
Hurru..dom andra ollonspammarna¨åker förtfarande va...hmm..el sitter på svea donken å blir feta(re)
Thyg0d skrev:2482261Kl 16 var iaf några kvar i waxholm... Så om dom åkte till donken sen så borde dom väl vara där nu...
Iofs så ryktas det att vissa inte kan ge f-n i att leta spik med däcken så
nån ska visst byta däck igen...
Sen är det Sthlm open ikväll så jag misstänker att några lär åka titta..
Själv får man sitta hemma och pilla navelludd och lyssna på tvättmaskinen
för att åka bil när man ska kolla på sthlm open är inte ens tänkbart...
Thyg0d skrev:2482278Men SL bussar kan väl inte ens få punktering?? Dom får däcksexplosioner
pga av dåligt underhåll då ägarens ekonomi inte tillåter underhåll...
Snail_shell skrev:2482263Å det var inte jag!!!
Valrog skrev:2482256Inge donket skit här ints....Bärs=8Köttbullar..MYCKET godare...
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |