Snail_shell
www.skitsnack-mc.se
kul me ninja skrev:2482295Ska du ut å rulla nåt mer idag..el du kanske oxo försov dej
Har sonen!!
Kanske tar en 30 runda med honom om en stund..
Just nu har jag ägnat en jävla stund åt gräsmattan IGEN!
kul me ninja skrev:2482295Ska du ut å rulla nåt mer idag..el du kanske oxo försov dej
Snail_shell skrev:2482342Har sonen!!
Snail_shell skrev:2482342Har sonen!!
kul me ninja skrev:2482333Du har väl fått i dej för många för att åka nåt i kväll...blir det nåt i morron ?
kul me ninja skrev:2482353
Vet du om Andreas fick ihop liket ?
kul me ninja skrev:2482295Snigel får inga mer punkor...nya buss däcket från Sls museum..hel gjutet.
Stocholm open..vad är det ?
Snail_shell skrev:2482483Han och Caroline har precis varit här och fikat.. Med hoj..
Så svaret på den frågan torde bli JA!
Inte på 400mil väl?ewook skrev:2481263Hade det varit en bil hade jag sagt slagna bromsskivor, ojämna belägg?
Tvivlar på att den blir skev på endast 400mil. Aldrig glömt skivlås eller något heller..Retep skrev:2481312Beklagar.... men det låter med största säkerhet som en skev bromsskiva. Been there, done that! Jag hade precis samma symptom som du beskriver. Jag hakade på gruppköpet av Galfer Wave-skivor och är bekymmersfri sen dess.... .
/Peter
Nä, får väl börjar köra som du.. Hörde nått om ett pytte-litet hål vid nån mack?d1ce skrev:2481456Det är en gixxer föfan, det är inte meningen att du ska fjollbromsa!
-@
Snail_shell skrev:2482483Han och Caroline har precis varit här och fikat.. Med hoj..
scud skrev:2482542Nä, får väl börjar köra som du.. Hörde nått om ett pytte-litet hål vid nån mack?
Thyg0d skrev:2482498Ooooh... då får man gratulera D1ce då...
Nu kan han bli stekt på allvar...
Man kanske skulle övertala min lekledare att köra med mig så jag kan hänga på och släppa övningskörningsskylten i nyllet på han när jag passerar...
kul me ninja skrev:2482904Får lillen då...ä hoppas horan håller säsongen ut..
d1ce skrev:2482901-@
-@
kul me ninja skrev:2482908Blir det nåt åka i morron då...eller ska du polera..moppen
kul me ninja skrev:2482908Blir det nåt åka i morron då...eller ska du polera..moppen
d1ce skrev:2482915Jag har en körning för att lämna gods vid Rosenhill ( ) imorgon. Kommer sitta där å fika från 11 till minst 12. Dyk upp den som vill åka lite hoj
Snail? Be there?
-@
kul me ninja skrev:2482916Var läcker den ?
Känns som att det borde fixas på garanti isåfall.. Värt ett försök iallafall..Thyg0d skrev:2482574Tro mig... körde mindre än 10 mil med mina nya Ford Cobra orginal skivor och ok och dom blev skeva... Och jag körde in dom skivorna enligt boken...
Fick svarva om dom så blev det bra... Vet dock inte om man kan svarva om
hojskivor eftersom dom är så ruskigt tunna...
scud skrev:2482991Känns som att det borde fixas på garanti isåfall.. Värt ett försök iallafall..
Verkar inte bättre...Valrog skrev:2483057FAAAAANN har alla dött eller?
Lord Adrian skrev:2481862Snacka om att försova sig...missade både körningen och MotoGP kvalet...
Kapten Blåskägg skrev:2483202Jävla fyllo, skärpning nästa lör!!!
kul me ninja skrev:2482904Får lillen då...ä hoppas horan håller säsongen ut..
Lord Adrian skrev:2483205Will do! OM Herr Kaptenen skärper sig angående Spader Dam!!!
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |