Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
ewook skrev:
2490717 Nej för fan, hur många är dom? har du bilstolar till dom om det behövs? kan ta dom på en åktur annars i skruttomobilen under tiden :brynad

HA HA...den äldsta är säkert ett par månader äldre än din hoj...å ettår yngre än dej...:D

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
kul me ninja skrev:
2490764 HA HA...den äldsta är säkert ett par månader äldre än din hoj...å ettår yngre än dej...:D

å fyfan, sånt funkar inte heller. Då skiter jag i det o kör runt mig själv i skruttomobilen :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Ullis skrev:
2490758 Eller prova ut vilka gott & blandat som passar bäst i påsen.......jojo, det där med karra har man ju hört förr.

Funkar det fortfarande med karra eller är det "följ med farbror upp i skogen så ska du få en GT", som gäller?:brynad

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Vissa ä ju faktiskt ute och kör hoj när det är sånt här underbart väder, istället för att sitta här och tjata... :rolleyes:

Jag, Jörgen Karlsson, Fille, Thygod, Cervantes, Bobo, McRabbit mf mf har varit vid Lunda och kollat stuntgrabbarna.

Jag fick låna Thygod´s kamera och har väl tagit ca 800 bilder tror jag, sååååå kul. Hoppas man kan få en schysst kamera av :tomten i julklapp! :)
Thygod fick åka hem och tömma kameran en sväng! :rofl

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Lord Adrian skrev:
2490782 Funkar det fortfarande med karra eller är det "följ med farbror upp i skogen så ska du få en GT", som gäller?:brynad

Då det är du som är gubben av dig o ullis, så är det väl du som borde veta? :va

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
kul me ninja skrev:
2490742
Om ja tar med min söta 13 åring...tror ni den store bussföraren kan hålla sina fingrar borta då...han har ju lajat me sin son hela veckan så han borde kunna hålla sej i buss filen. :confused:

Ja 13 är lugnt för Snigeln, 16-17 så börjar han varva upp lite :D

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
kul me ninja skrev:
2490781 Mina läser bakom min rygg...dom leeer INTE...:D :D :D Men det gör jag
Har hört av Inger att hennes älsta dotter brukar vara inne här och tjyvkika..
FY DIG CAMILLA...:mad:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2490784 Vissa ä ju faktiskt ute och kör hoj när det är sånt här underbart väder, istället för att sitta här och tjata... :rolleyes:

Jag, Jörgen Karlsson, Fille, Thygod, Cervantes, Bobo, McRabbit mf mf har varit vid Lunda och kollat stuntgrabbarna.

Jag fick låna Thygod´s kamera och har väl tagit ca 800 bilder tror jag, sååååå kul. Hoppas man kan få en schysst kamera av :tomten i julklapp! :)
Thygod fick åka hem och tömma kameran en sväng! :rofl
Jaa.. man kanske skulle ha svängt förbi.. :va

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
ZX10R
Lord Adrian skrev:
2490782 Funkar det fortfarande med karra eller är det "följ med farbror upp i skogen så ska du få en GT", som gäller?:brynad

Ta med dej en påse(en)...å en svamp korg på lörda gå gör en statistisk "undersökning" vet ja...Farbror där..:D

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Det var ett jävla spammandet här!:mad: Kan ni lägga ner ett tag så jag hinner läsa ifatt:mattias :)

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Lord Adrian skrev:
2490796 Jag frågar ju givetvis i "forskningssyfte":D

Jaaaahaa. Är det så det går till nu förtiden.. kanske var tur att jag inte gick ner till statoil nyss då, farbror kanske hade förväxlat mig med en övergödd donna som passat som övningsobjekt.. hua, försöka sova utan o drömma mardrömmar om lappande kaptener, 'ungar' som är lika gamla som min hoj, bussar o farbröder som är ute o bjussar på karra o en GT ...:tomten

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
fille600 skrev:
2490805 Det var ett jävla spammandet här!:mad: Kan ni lägga ner ett tag så jag hinner läsa ifatt:mattias :)

Förjävligt att bli gammal va......
STANNA inne på kvällarna så hinner du med..:tungan

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...