Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
fille600 skrev:
2490805 Det var ett jävla spammandet här!:mad: Kan ni lägga ner ett tag så jag hinner läsa ifatt:mattias :)
Ja tänk om du läste lika fort som du kör, då skulle du säkert hinna se alla skyltar också :tuttar

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Shit pomfrittes, 834 bilder vart det, ska bli jäkligt kul att få höra hur få av dem som verkligen vart nått att ha oxå, haha.

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Milla skrev:
2490815 Shit pomfrittes, 834 bilder vart det, ska bli jäkligt kul att få höra hur få av dem som verkligen vart nått att ha oxå, haha.
Ja det hoppas jag att det är! Kommer få leva på era bilder hela vintern nu jö :tomten

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
ewook skrev:
2490818 Ja det hoppas jag att det är! Kommer få leva på era bilder hela vintern nu jö :tomten

Har du fått nån ordning på rasslandet eller är det " if this bike was a horse, i'd have to shoot it" som gäller?:tuttar

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2490815 Shit pomfrittes, 834 bilder vart det, ska bli jäkligt kul att få höra hur få av dem som verkligen vart nått att ha oxå, haha.
Hade det varit din kamera du fotat med så hade jag kunnat komma med en kvalificerad gissning, men nu blir det svårare :va

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Valrog skrev:
2490809 Förjävligt att bli gammal va......
STANNA inne på kvällarna så hinner du med..:tungan

Är inte detta ett HOJFORUM. Man spammar såvida det inte går att köra hoj!:mattias Är det väder så kör man:arsele . Sitta inne framför datorn med en filt över knäna ska jag göra när JAG bilr gammal:)

Eller vad säger farfar?:D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
scud skrev:
2490827 Hade det varit din kamera du fotat med så hade jag kunnat komma med en kvalificerad gissning, men nu blir det svårare :va

Thygod gnäller på mig för att jag fått så många bra bilder, typ 20 av 200 har han kastat hittills! Fan va kul! :yoparty Jag ska bomba er med bilder! :tungan

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Valrog skrev:
2490836 Har vi inte sett förut..VAD har hänt???:va

Fan vet...Håller jag på att bli vuxen? :skrämd

kul me ninja skrev:
2490839 Lena el arb kamrat kom väl in å kolla...:arsele

Blir det nån uppslutning på LÖRDAG...?????

Lena sussar och jobbar gör jag inte förrens om 19,5 timmar...

Jag siktar på att dyka upp iaf. Får väl be Lena låsa in BiB:en på Fredag...:hihi

Last edited:

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
ewook skrev:
2490814 Ja tänk om du läste lika fort som du kör, då skulle du säkert hinna se alla skyltar också :tuttar

Har du någonsin varit över sju knop med "Båten":arsele

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
fille600 skrev:
2490840 Är inte detta ett HOJFORUM. Man spammar såvida det inte går att köra hoj!:mattias Är det väder så kör man:arsele . Sitta inne framför datorn med en filt över knäna ska jag göra när JAG bilr gammal:)

Eller vad säger farfar?:D

HURRÖ GUBBJÄVEL..DU är äldre än mig......:mad:

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2490841 Thygod gnäller på mig för att jag fått så många bra bilder, typ 20 av 200 har han kastat hittills! Fan va kul! :yoparty Jag ska bomba er med bilder! :tungan
Det sura är att du nu måste springa o tjacka en sjysst kamera.. Såg nått bra pris (tror jag) på en Canon EOS 350D, 2 objektiv + batterigrepp för ca 8500kr

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
scud skrev:
2490855 Det sura är att du nu måste springa o tjacka en sjysst kamera.. Såg nått bra pris (tror jag) på en Canon EOS 350D, 2 objektiv + batterigrepp för ca 8500kr

Det var ett jävligt bra pris...Var såg du det?

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Lord Adrian skrev:
2490844 Fan vet...Håller jag på att bli vuxen? :skrämd

Lena sussar och jobbar gör jag inte förrens om 19,5 timmar...

Jag siktar på att dyka upp iaf. Får väl be Lena låsa in BiB:en på Fredag...:hihi

Fick en syn just nu...BiBen står där och ropar...LORDEN..LORDEN...KOMOCHTAMIG...KOMOCHTAMIG

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...