kul me ninja
Ödmjuk !!
Kapten Blåskägg skrev:2490899
8 knop gick det nog fan i lördags
Hmm..han kan väl inte köra så fort som 14,5 kmt...måste ha skakat rejält
Kapten Blåskägg skrev:2490899
8 knop gick det nog fan i lördags
kul me ninja skrev:2490922Hmm..han kan väl inte köra så fort som 14,5 kmt...måste ha skakat rejält
fille600 skrev:2490912Jag antar att han var tvungen att "hålla stumt". Annars hade han blivit stekt av dig och då är det bara att logga av sporthoj för all framtid. Tänkt att bli ihågkommen som den som blev stekt av Kapten Messkägg!
Kapten Blåskägg skrev:2490928Har du glömt att du fick smaka käppen på Bogan???
Inte för att vill sparka på nån som redan ligger men jag har vittne på det, Emelie satt ju bakpå och vände sig om för att titta var du tog vägen efter Generatorböjen....du var bara borta kompis
Lord Adrian skrev:2490913Har en hel ål som ligger orörd och väntar på att skändas....När kommer du?
Kapten Blåskägg skrev:2490928Har du glömt att du fick smaka käppen på Bogan???
Inte för att vill sparka på nån som redan ligger men jag har vittne på det, Emelie satt ju bakpå och vände sig om för att titta var du tog vägen efter Generatorböjen....du var bara borta kompis
Kapten Blåskägg skrev:2490941Skända ål är ett av mina favvointressen
Valrog skrev:2490934Ja OM hon vågade titta bakåt kan det inte ha gått fort....Fråga Inger..HON vet...
Valrog skrev:2490934Ja OM hon vågade titta bakåt kan det inte ha gått fort....Fråga Inger..HON vet...
Kapten Blåskägg skrev:2490948Har du skjutsat Em??? Nej just det, hon åker ju bara med lite yngre killar som inte gasar så mycket
*satan vad nöjd jag är med den raden Roger*
Kapten Blåskägg skrev:2490948Har du skjutsat Em??? Nej just det, hon åker ju bara med långsamma killar
Lord Adrian skrev:2490782Funkar det fortfarande med karra eller är det "följ med farbror upp i skogen så ska du få en GT", som gäller?
*noterar i anteckningsblocket*Ullis skrev:2490966Karra är svårslaget.....jag älskar lakrits & Marabou mjölkchoklad......*mums*
Lord Adrian skrev:2490968*noterar i anteckningsblocket*
Valrog skrev:2490971Dax att tjacka lakrids nu eller Lorden???
fille600 skrev:2490962WTF Det där tror jag inte på!
Ullis skrev:2490966Karra är svårslaget.....jag älskar lakrits & Marabou mjölkchoklad......*mums*
Lord Adrian skrev:2490976I skottkärrelass!
Lord Adrian skrev:2490968*noterar i anteckningsblocket*
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |