Ullis skrev:2493467
Japp, på svart nylagd asfalt så lyser de små vita strecken som en hundballa i månsken....den förklaringen duger bra va
Japp, på svart nylagd asfalt så lyser de små vita strecken som en hundballa i månsken....den förklaringen duger bra va
Valrog skrev:2493464Får jag va med på den lektionen????
Hittade det själv. Varsågod Skägget
Oxen (21/4-21/5)
Du är praktisk och ihärdig. Du äger stor beslutsamhet och arbetar som fan. De flesta tycker att du är envis och tjurskallig. Du är bara en jävla kommunist.
Ullis skrev:2493459Haha, där ser man.
Jag fick ju iaf tips från dej, GENOM Milla, att det var vitmålat på E4;n nu. Äntligen ska man få se vägfan när man åker hem
Tar du på bamsefar tomtedräkten så ska jag se om vi kan få till nåt
fille600 skrev:2493479Har man spenderat onsdagkvällarna med en rödgardist Det gäller att se upp med Kapten Leninskägg ifortsättningen
fille600 skrev:2493479Har man spenderat onsdagkvällarna med en rödgardist Det gäller att se upp med Kapten Leninskägg ifortsättningen
Kapten Blåskägg skrev:2493483Jag tycker det känns rätt stabilt att ha en riktigt bra tjejkompis(för det är du) som kan har önskemål om jag ska sätta tomteskägg och tomteluva på mitt organ, sen ta en bild och skicka över
Jag vet inte, men det känns ändå som själva förklaringen på begreppet trasig människa
Lord Adrian skrev:2493485Och i gammal god Stalinanda kommer han att rensa ut alla oliktänkare, dvs alla som kör fortare än han själv. Vi kommer dööö, fille. Snigel siom bara är lite snabbare kommer nog undan med några år Gulag i Norrtäljetrakten.
Lord Adrian skrev:2493488Det riktigt trasiga är att du antagligen redan skickat bilden.
Kapten Blåskägg skrev:2493483Jag tycker det känns rätt stabilt att ha en riktigt bra tjejkompis(för det är du) som kan har önskemål om jag ska sätta tomteskägg och tomteluva på mitt organ, sen ta en bild och skicka över
Jag vet inte, men det känns ändå som själva förklaringen på begreppet trasig människa
Kapten Blåskägg skrev:2493489Jag tror du och Fille kan koppla av
Kapten Blåskägg skrev:2493489
Nej inte än, men jag tänker fan inte fega ur på en sån bjudning
Ullis skrev:2493494Det stämde i somras, men jag har repat mej nu Hur går det för dej??
Lord Adrian skrev:2493495
Nåt säger mig att Ullis kommer öppna varje mms med en viss fruktan och misstänksamhet i fortsättningen.
Ullis skrev:2493501Ha ha, så har vi ju Shirin som bör få sin beskärda del...fast hon inte är närvarande.
Bara en äkta vän skulle tänka så
Tvillingarna (22/5-21/6)
Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för nekrofilismen.
Kapten Blåskägg skrev:2493486Alla ska ha lika mycket av allting
fille600 skrev:2493505Kanon, Allt ditt är mitt. På lördag kör jag klubban vilke chock det kommer att bli för den, då är det slut på fisåka
Kapten Blåskägg skrev:2493502
Nu var det ju ett önskemål från HENNES sida, så ett visst mått av nyfiken kåthet kommer säkert att infinna sig
Kapten Blåskägg skrev:2493510Tveksamt om farbror kan hantera 178 hk, tänk om löständerna flyger ut
Kapten Blåskägg skrev:2493510Tveksamt om farbror kan hantera 178 hk, tänk om löständerna flyger ut
Lord Adrian skrev:2493511
Han får ju en lugn start innan han blåst ur all sot du lagrat upp i den stackars motorn... En varvstoppsrepa till Uppsala borde lösa problemet.
Ullis skrev:2493501Ha ha, så har vi ju Shirin som bör få sin beskärda del...fast hon inte är närvarande.
Bara en äkta vän skulle tänka så
Tvillingarna (22/5-21/6)
Du är intelligent och snabbtänkt. Folk gillar dig eftersom du är bisexuell. Du tenderar att vänta dig för mycket tillbaka i förhållande till vad du ger. Det innebär att du är en snål jävel. Tvillingar är ökända för nekrofilismen.
Förresten ska jag sussa nu, INNAN det barkar iväg alldeles för mycket här.
Keep up the good work
Kapten Blåskägg skrev:2493502
Är Shirin bi???
Ullis skrev:2493375Vad har vi för tecken på Er. Kräftor, skyttar, vågar eller vad??
Kan ju ändå inte bara vara snigelns horoskop som var så klockrent...eller JO, det kan det nog
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |