Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
d1ce skrev:
2493789 Vattuman.

-@

Skyll dig själv!!

Som hallick här då!
Så kan jag informera att jag precis sålt Ullis till en shejk i södra uzbeckistan..
Hon skall bli en av 28 fruar! :tummenupp
Hennes uppgift är att bli påsatt, och fila tånaglar.
Avtalen mellan mig och shejken sträcker sig över hela vintern.

SÅ min förhoppning är att när hon kommer hem till Svedala igen så kommer vi att möta en ny tillgiven och artig Ullis. :D

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
Ullis skrev:
2493375 Vad har vi för tecken på Er. Kräftor, skyttar, vågar eller vad??
Kan ju ändå inte bara vara snigelns horoskop som var så klockrent...eller JO, det kan det nog :D

Krääfta dårå.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
d1ce skrev:
2493789 Vattuman.

-@

Jag är också vattuman:yoparty

Vattumannen (21/1-18/2)
Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla svin.

Nursey skrev:
2493560 bla, bla

Ja HON är Bi(llig i drift):fyllo

Man ska inte skriva inlägg på fyllan:hördu :mattias :D

Snail_shell skrev:
2493814

SÅ min förhoppning är att när hon kommer hem till Svedala igen så kommer vi att möta en ny tillgiven och artig Ullis. :D

Är du full eller:va :D

Det finns inte på kartan!

Last edited:

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
fille600 skrev:
2494088 Jag är också vattuman:yoparty

Vattumannen (21/1-18/2)
Du är uppfinningsrik och du lutar åt progressivitet. Du ljuger mycket och ofta. Du upprepar samma misstag gång på gång eftersom du är korkad. Alla tycker att du är ett jävla svin.

:rofl

Fan så jag känner igen mig, helt sjukt!

-@

För övrigt tänker jag åka hoj ikväll... Trött på händelselösa kvällar. Det blir rullen i botten, norrtälje -> å-berga -> bogesund -> sthlm för att steka pubis -> bulten (av någon skum anledning :rolleyes: ) -> Rosenhill för ilte kaffe (oh, fan vad konstigt, ännu skummare :rolleyes: ) och sedan har jag ingen aning?

Är det någon som känner att de har en suck kan ni ju hänga på ;)

-@

Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2494154 :rofl

-@

För övrigt tänker jag åka hoj ikväll... Trött på händelselösa kvällar. Det blir rullen i botten, norrtälje -> å-berga -> bogesund -> sthlm för att steka pubis -> bulten (av någon skum anledning :rolleyes: ) -> Rosenhill för ilte kaffe (oh, fan vad konstigt, ännu skummare :rolleyes: ) och sedan har jag ingen aning?

-@

Skicka PM till Hillbilly...han åker säkert...:yoparty

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Hoj
R6 -07
d1ce skrev:

-@

-@

Självfallet! ett stycke gummisnodd o inlines så :näsblod

Ingeli64

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2005
Hoj
SV650S
d1ce skrev:

Hmmmm ja, du har ju mycket skumma anledningar till att vara på södersidan och fika på Rosenhill. :D :D
Undras va det kan bero på. :tuttar
Kör hårt och drick inte för mycket kaffe, det är inte bra för magen. :tungan
Hälsa så gott!!

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
Ingeli64 skrev:
2494169 Hmmmm ja, du har ju mycket skumma anledningar till att vara på södersidan och fika på Rosenhill. :D :D
Hälsa så gott!!

Eller så KISSAR han på sig på vägen hem....:tungan :D

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ingeli64 skrev:
2494169 Hmmmm ja, du har ju mycket skumma anledningar till att vara på södersidan och fika på Rosenhill. :D :D
Hälsa så gott!!

Så mkt kaffe som jag pillar i mig kunde jag lika bra värma upp med lite laxerande... :näsblod

-@

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2494175 Den risken får du ta..Han håller MITT tempo så ..jaaa han steker dig....:tungan

Hehe, bubben... Alla håller ditt tempo när vi åker med dig. Det är ingen som orkar trösta en övermogen, snart 50bast gammal, pensionssparande sölkorv bara för att du inte klarar av vårat, i dina ögon, übersnabba Rossitempo.

En dag kan du få hoppa upp på hyllan ska jag berätta den där sagan du bara drömmer om, fullt spätt på 5'an genom den där snäva högern.

:kär

-@

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2494194 Hehe, bubben... Alla håller ditt tempo när vi åker med dig. Det är ingen som orkar trösta en övermogen, snart 50bast gammal, pensionssparande sölkorv bara för att du inte klarar av vårat, i dina ögon, übersnabba Rossitempo.

En dag kan du få hoppa upp på hyllan ska jag berätta den där sagan du bara drömmer om, fullt spätt på 5'an genom den där snäva högern.

:kär

-@

Du kan säga TILL när du vaknar grabben...:arsele

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2494227 Hur skulle jag möjligen kunna sova efter8 muggar tjärat kaffe?! Stirrig som en farbror på köttmarknad!

-@

Det Lär du dig med tiden LILLEN....Det blir som för en del av OSS vuxna att man MÅSTE ha ett gäng kaffe för att KUNNA sommna.

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Sånt där skämtar man inte om :) Blev faktiskt erbjuden tre kameler för min Dakar i Mongoliet. Hur coolt hade det inte varit att komma hem till Sthlm på en kamel med två i följe istf för på en hoj!! Iofs hade det nog tagit ytterligare några månader.

Har tom för mig att någon Kazak erbjöd mig några hästar för min flickvän Marie som också var med på resan.......

Snail_shell skrev:
2493814 Skyll dig själv!!

Som hallick här då!
Så kan jag informera att jag precis sålt Ullis till en shejk i södra uzbeckistan..
Hon skall bli en av 28 fruar! :tummenupp
Hennes uppgift är att bli påsatt, och fila tånaglar.
Avtalen mellan mig och shejken sträcker sig över hela vintern.

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Valrog skrev:
2494240 Det Lär du dig med tiden LILLEN....Det blir som för en del av OSS vuxna att man MÅSTE ha ett gäng kaffe för att KUNNA sommna.

Där gjrode du mig en stor tjänst... Så jäkla skönt att inte vara vuxen ännu. Den dagen den sorgen!

-@

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
BMW R1200GSA
d1ce skrev:
2494272 Där gjrode du mig en stor tjänst... Så jäkla skönt att inte vara vuxen ännu. Den dagen den sorgen!

-@

En lektion till....Man är inte äldre än man gör sig.....TÄNK PÅ DET.:fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...