Kapten Blåskägg skrev:2509562Fille, jag vet inte hur vi ska komma ur ditt senila tillstånd.
Jag ska be Stark filma nästa lektion på Bogan så kan du titta på den då och då när minnet sviker![]()
Det får han gärna göra

Kapten Blåskägg skrev:2509562Fille, jag vet inte hur vi ska komma ur ditt senila tillstånd.
Jag ska be Stark filma nästa lektion på Bogan så kan du titta på den då och då när minnet sviker![]()
Kapten Blåskägg skrev:2509573Om du med kulorna menar mina testiklar så är du helt rätt ute, ingenting som jag längre har tillstånd att förfoga över![]()
Kapten Blåskägg skrev:2509586![]()
![]()
![]()
Du är JÄVLIGT trasig mannen, love you![]()
Lord Adrian skrev:2509582Jag tippar att han springer iväg gråtandes som en skolflicka efter att ha fått hojen ollad första gången....Deras ansiktuttryck är helt obetalbara första gången...Innerst inne VET dom vad som hänt, ändå flackar blicken upp och ner efter Sveavägen spanandes efter räktrålaren dom hoppas just seglat förbi...:hihi
Lord Adrian skrev:2509585![]()
fille600 skrev:2509583Det får han gärna göraKan vara gött att plocka fram i vinter. Det kommer att bli en klassiker. Titeln blir något sånt här " Den stora förnedringen av Kapten Slöskägg på Bogan"
![]()
Kapten Blåskägg skrev:2509586:
![]()
![]()
![]()
Den där seglar rätt upp på förstaplatsen på årets fulquotarlista![]()
Kapten Blåskägg skrev:2509599Men gubbar allvarligt, vad händer imorgon? Var syns vi och hur dags?
Lord Adrian skrev:2509603Nån som har koll på vädret? Hur dags brukar det dra igång på Skogis/Tyresö.
Jag är på om det inte regnar.![]()
Gäller inte ditt körkort om det kommer lite fukt från ovan eller??Lord Adrian skrev:2509603Jag är på om det inte regnar.![]()
Kapten Blåskägg skrev:2509613Jag är fetpå hela magen![]()
Snail_shell skrev:2509621
Gäller inte ditt körkort om det kommer lite fukt från ovan eller??
Slår vad om att du får sitta ner och pinka hemma också..![]()
Så där har vi anledningen till att klubban går så jävla sakta..![]()
![]()
Så där har vi anledningen till att klubban går så jävla sakta..![]()
![]()
Lord Adrian skrev:2509641Aha, en klättrare på phulquotesrankingen!![]()
Snail_shell skrev:2509643Det handlar inte om phulquoting, det handlar om vad det egentligen stod där..
Vissa saker är svåra att dela med sig av så här offentligt..
Och nu som vi lärt känna varandra lite bättre så ser jag det som min skyldighet att ingen i mitt sällskap skall känna sig hämmad i sin kommunikation.
Och när det gäller Kapten gnällspik här så har han en lång väg att gå när det handlar om att nå sitt innre jag..
Att verkligen våga erkänna för sig själv och sin omgivning vem han egentligen är..
![]()
![]()
Lord Adrian skrev:2509645Gud förbjude! Jag skulle aldrig kunna glömma sysnen av honom i en liten rosa balettdräkt poserandes på klubban...![]()
fille600 skrev:2509647![]()
![]()
Nu fick jag en sån där hemsk bild framför ögonen. Kommer inte kunna sova på flera timmar
![]()
Lord Adrian skrev:2509645Gud förbjude! Jag skulle aldrig kunna glömma sysnen av honom i en liten rosa balettdräkt poserandes på klubban...![]()
Kapten Blåskägg skrev:2508842Välkommen ditt lilla motorluder![]()
Kall stämning vettefan men jag kom och tänka på en liten sak när jag läste i den tråden, eller var det kanske en av hennes andra trådar![]()
Vet du vad som skiljer en tuggummituggande högstadiebrud från en idisslande ko?
Just det, den intelligenta blicken hos kon![]()
Annars då? 5 mån semester som vanligt?![]()
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |
![]() |
Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson
Foto: Joachim Cruus Inf... |
Dags för äventyrlig motorcykelmässa
Kommande helg, den 8-9 mars... |
|