Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2511057 Hos huliganen från Dublin :)

Oj, törs man sticka in foten därå? Å andra sidan, henns kladdsiar har man smakat förut och dessa var supberba.:tummenupp Hur ser vädret ut i era hemtrakter?

Jag såg precis solen i Solna:yoparty

Ullis

Ny medlem
Gick med
11 Apr 2003
Hoj
BMW s1000r 2014 & Kawasaki ZZ50-10
fille600 skrev:
2511074 Oj, törs man sticka in foten därå? Å andra sidan, henns kladdsiar har man smakat förut och dessa var supberba.:tummenupp Hur ser vädret ut i era hemtrakter?

Jag såg precis solen i Solna:yoparty

Här finns ingen sol, men det har slutat att regna iaf. Så, hämta Hallick Hansson, Kapten & resterande & dra norrut Åker till Shirin kl 19.30..hoppas få se er :).

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
Ullis skrev:
2511089 Här finns ingen sol, men det har slutat att regna iaf. Så, hämta Hallick Hansson, Kapten & resterande & dra norrut Åker till Shirin kl 19.30..hoppas få se er :).

Får se om det finns något intresse från de övriga! Vi hör av oss på något sätt:)

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Hoj
Ducati 1098 -00
Ullis skrev:
2511028 :D

Nu är det så att Doris & Doris ska köra en D1ce & Carro. Chips & dipp ni vet :D

Kom upp å hälsa på oss förresten. Det bjuds kaffe & nybakad kladdkaka :tungan

Ayee ;) Slaska lugnt!

-@

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
fille600 skrev:
2510993
Du är så känslig Jörgen! Sothoran mår bra bra av att vara lite grisig ibland:)

Eftersom jag är den ende HD-muppen som vågar hänga med sporthojsmupparna på Donken så måste jag ju leva upp till puts-myten och alltid ha den blankaste hojen.

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Ja inte var det några i skogis eller på Köket när jag och Milla var förbi...
iofs kanske 21 var lite väääl sent men men... Fick iaf agera cammo åt en viss SH åkare när han gömde sig för farbror blå... :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Thyg0d skrev:
2511915 Ja inte var det några i skogis eller på Köket när jag och Milla var förbi...
iofs kanske 21 var lite väääl sent men men... Fick iaf agera cammo åt en viss SH åkare när han gömde sig för farbror blå... :D

Ni missade oss med fem minuter....:näsblod

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2511951 Ni missade oss med fem minuter....:näsblod
:6surkartD@MN!:4skrika

Nåja... Det kommer väl fler dagar, om det bara kunde sluta
vara pissigt väder nån gång...
Tycker vi borde göra mer för växthuseffekten!
Jag gör allt jag kan.. Jag kör V8:a.. Hur går det för er andra? :D

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2512041 Tack för som vanligt skönt skitsnack, en hel del rövarhistorier ikväll :D
Har skägget slutat fladdra på dig efter min omstekning på Nynan? Du såg lite svajig ut i turbulensen från Åskbocken...:hihi

Tack själv!:pannkyss

Thyg0d skrev:
2512060 :6surkartD@MN!:4skrika

Nåja... Det kommer väl fler dagar, om det bara kunde sluta
vara pissigt väder nån gång...
Tycker vi borde göra mer för växthuseffekten!
Jag gör allt jag kan.. Jag kör V8:a.. Hur går det för er andra? :D

Ärtsoppa och katrinplommon diet!:yoparty :yoparty :fart

Last edited:

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Dakota med femhalva o två pinnar drev
Lord Adrian skrev:
2512067 Har skägget slutat fladdra på dig efter min omstekning på Nynan? Du såg lite svajig ut i turbulensen från Åskbocken...:hihi

Jo jag fick syn på ett par riktigt gamla gubbjävlar så jag slog av och släppte förbi dem, tänkte att de behövde hem och skölja löständerna innan beläggningen från 4 Happy Meal fastnade ordentligt :hihi

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2512088 Jo jag fick syn på ett par riktigt gamla gubbjävlar så jag slog av och släppte förbi dem, tänkte att de behövde hem och skölja löständerna innan beläggningen från 4 Happy Meal fastnade ordentligt :hihi

8 månader kvar pysen...sen är du en av oss. Resistance is futile!:yoparty Skillnaden är att jag och snigeln åldrats med behag och trots vår höga ålder klarar av att hålla mer än din styrfart. Slog av??? MY ASS! Jag var ju tvungen att svinga förbi på trean i 200++ för att väcka £meli, stackarn höll ju på ramla av i sömnen...:D

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Lord Adrian skrev:
2512141 8 månader kvar pysen...sen är du en av oss. Resistance is futile!:yoparty Skillnaden är att jag och snigeln åldrats med behag och trots vår höga ålder klarar av att hålla mer än din styrfart. Slog av??? MY ASS! Jag var ju tvungen att svinga förbi på trean i 200++ för att väcka £meli, stackarn höll ju på ramla av i sömnen...:D

Tycker det låter som om lördagsåkargänget blir mer och mer som
ett PRO möte....

*springer och gömmer mig för flygande käppar, rullatorer och... kavlar:va*

:D

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2512141 8 månader kvar pysen...sen är du en av oss. Resistance is futile!:yoparty Skillnaden är att jag och snigeln åldrats med behag och trots vår höga ålder klarar av att hålla mer än din styrfart. Slog av??? MY ASS! Jag var ju tvungen att svinga förbi på trean i 200++ för att väcka £meli, stackarn höll ju på ramla av i sömnen...:D

Har du ingen spegel hemma kompis? :D

Jag höll väl 90-95 och du drygade väl ut avståndet med ca 3 Ångström/kvartal så visst fan eldade du på ordentligt :D

Thyg0d skrev:
2512176 Tycker det låter som om lördagsåkargänget blir mer och mer som
ett PRO möte

Nu snackar du om riktigt jävla hårda snubbar, snubbar som kör hoj när det regnar, snubbar som har druckit mer sprit än vad din vildaste fantasi kan ana, snubbar som har knullat fler brudar än vad du kan drömma om när du smårunkar hemma vid datorn :D

Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:
2512186 Har du ingen spegel hemma kompis? :D

Jag höll väl 90-95 och du drygade väl ut avståndet med ca 3 Ångström/kvartal så visst fan eldade du på ordentligt :D

Nu snackar du om riktigt jävla hårda snubbar, snubbar som kör hoj när det regnar, snubbar som har druckit mer sprit än vad din vildaste fantasi kan ana, snubbar som har knullat fler brudar än vad du kan drömma om när du smårunkar hemma vid datorn :D

90-95???:rofl Du låg ju och vinglade i knapp styrfart, medans jag å Snigel blåste förbi i såna farter att våra halvljus kom ikapp dig strax efter att vi försvunnit utom synhåll...:D Nynan är jävligt mörk när tom ljuset kommer på efterkälken...

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2512201 90-95???:rofl Du låg ju och vinglade i knapp styrfart, medans jag å Snigel blåste förbi i såna farter att våra halvljus kom ikapp dig strax efter att vi försvunnit utom synhåll...:D Nynan är jävligt mörk när tom ljuset kommer på efterkälken...

:rofl :rofl :rofl

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
Kapten Blåskägg skrev:

Inget att skratta åt...I våra hastigheter måste men börja ta hänsyn till rumstidskrökningen och sånt....skitjobbigt att damma rakt in i ett maskhål råka köra över sig själv som treåring...:mattias

Ja, jag har tagit ett par bira...:hihi

Snail_shell

www.skitsnack-mc.se
Gick med
28 Jul 2006
Hoj
CBR 1000RR -07 ( Hong Kong Edition)
Lord Adrian skrev:
2512229 Inget att skratta åt...I våra hastigheter måste men börja ta hänsyn till rumstidskrökningen och sånt....skitjobbigt att damma rakt in i ett maskhål råka köra över sig själv som treåring...:mattias

Vad fan har du blandat i den ölen????

Kapten Blåskägg

Ny medlem
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
Lord Adrian skrev:
2512229 Inget att skratta åt...I våra hastigheter måste men börja ta hänsyn till rumstidskrökningen och sånt....skitjobbigt att damma rakt in i ett maskhål råka köra över sig själv som treåring...:mattias

Du är trasig mannen :fakta

Haha, ett par bira hit eller dit påverkar knappast din redan svårt skadade hjärna :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...