Spamtråd för Stockholmare och annat löst folk

Status
Ej öppen för fler svar.

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Nursey skrev:
2462031 Jag tycker SKITSNACK MC vinner
PHETT JAO:D
Det är ju trots allt det vi gör mest :p
Goda nyheter..Pappa lät mig slippa jobbet i eftermiddag..så nu skall jag ut o gasa runt lite medan jag väntar på Ullis som inte blir klar än på kanske två timmar. När skall herrskapet Valrog åka?


Vet inte ännu?? Lillen skulle sluta vid ca 17 tiden sen skulle han Bussa ner till oss. Och Janne & Fille har jag inte fått nå't riktigt svar av ännu..Så det är lite status quo..När slutar Ullis då?
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Valrog skrev:
2462088 Vet inte ännu?? Lillen skulle sluta vid ca 17 tiden sen skulle han Bussa ner till oss. Och Janne & Fille har jag inte fått nå't riktigt svar av ännu..Så det är lite status quo..När slutar Ullis då?

Va nu, ska ni ut o brumma utan mig? :gråta
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Valrog skrev:
2462097 Ingen brummning här inte.....:öl

Ännu värre! :4skrika Är ju fan bättre på o dricka än på o köra..

Usch, får trösta mig med o köra en tur själv då :brynad

D1ce, du får hålla ungdomliga andan uppe då, du är ju tillomed äldre än mig :)
 
Last edited:

Valrog

Skitsnack-MC
Gick med
20 Aug 2003
Ort
Stava
Hoj
BMW R1200GSA
Nursey skrev:
2462031 Jag tycker SKITSNACK MC vinner
PHETT JAO:D
Det är ju trots allt det vi gör mest :p
Goda nyheter..Pappa lät mig slippa jobbet i eftermiddag..så nu skall jag ut o gasa runt lite medan jag väntar på Ullis som inte blir klar än på kanske två timmar. När skall herrskapet Valrog åka?

OKEY nu har jag lite mer kött på benen..Lillen dyker upp ca 18..Då åker vi mot Donken..Möter Fille och Janne(Userland)....OCH förhoppningsvis er oxå (OM ni hittar dit)...:D :D That's the plan...:yoparty
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Valrog skrev:
2462171 OKEY nu har jag lite mer kött på benen..Lillen dyker upp ca 18..Då åker vi mot Donken..Möter Fille och Janne(Userland)....OCH förhoppningsvis er oxå (OM ni hittar dit)...:D :D That's the plan...:yoparty

Vilken donk? vill allt hälsa på er en snabbis !(ok ok, jag är inte snabbare än en buss, men men)

Äsch, förresten, skit ner er o ha så jäkla grisigt trevligt ni kan ha, det förtjänar ni ;) Mecka inte sönder nått nu bara!
 

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Valrog skrev:
2462171 OKEY nu har jag lite mer kött på benen..Lillen dyker upp ca 18..Då åker vi mot Donken..Möter Fille och Janne(Userland)....OCH förhoppningsvis er oxå (OM ni hittar dit)...:D :D That's the plan...:yoparty
RoGer that :)hihi)
PMar mitt mobilnr..du kan ju slå en pling när ni blir trötta på att vänta :p
 

d1ce

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2002
Ort
Norrtälje
Hoj
Ducati 1098 -00
ewook skrev:
2462101D1ce, du får hålla ungdomliga andan uppe då, du är ju tillomed äldre än mig :)

Hålla ställningen? Det gör man med högerhanden... Jag ska bokstavligen köra skiten ur dem ;) Vi får se vilka som ser ut som mögliga russin imorgon och vem som ser ut som stålmannen i bättre form än någonsin ;)

Känner att det är dags för en redig middag om man ska stå sig ...

ciao!

-@

Nursey skrev:
2462197 RoGer that :)hihi)
PMar mitt mobilnr..du kan ju slå en pling när ni blir trötta på att vänta :p

När ska jag få ditt nummer då?! :mad: eller dras du bara till de gamla häckarna :brynad

-@
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
Mohahahahaaaaaa

Håkan..nu skall jag till jobbet men innan jag går :p
Denna bild som jag lägger upp här kanske inte betyder något ännu men om ett par timmar när Valrog börjar få lite blod i alkoholomloppet och inser att han har en liten bildserie :brynad i sin kamera så kommer DENNA bilden att få betydelse :hihi

Mohahahahahahaha

EDIT: tack för mysmeckkvällen/festen..den var supertrevlig :tummenupp

EDIT2: PERKELE...stavas "mek" med k eller ck??? jag har ändrat framochtillbaka 52 ggr nu..inget ser rätt ut
 

Bifogat

  • KaraokeKING.jpg
    KaraokeKING.jpg
    68.7 KB · Visningar: 34
Last edited by a moderator:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Har spökollarn fårr konkurrens?:tungan

Tack för en trevlig kväll allihopa!
 

Bifogat

  • PICT2112.jpg
    PICT2112.jpg
    38.3 KB · Visningar: 32

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
erhm, det där ser nästan lite barnförbjudet ut, nattade ni d1ce innan skrålanden och... spökollarns-kollega dök upp? ;)
 

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
d1ce fick vara uppe så länge han ville...Det var nog jag och Lena som missade dom värsta förlustelserna då vi var först med att vika in årorna för kvällen så vi kunde vara någorlunda fräsha idag...
 

ewook

trummis på två hjul
Gick med
4 Jun 2006
Ort
tokholm
Hoj
R6 -07
Lord Adrian skrev:
2463976 d1ce fick vara uppe så länge han ville...Det var nog jag och Lena som missade dom värsta förlustelserna då vi var först med att vika in årorna för kvällen så vi kunde vara någorlunda fräsha idag...

Snällt av er ;) Verkar som ni hade trevligt i alla fall :tummenupp
Kan rapportera att det var aningens kyligt två inatt, lite småmörkt också, men det är ju därför man har helljus o kläder :arsele
 
Last edited:

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Ort
Mitt i säntrum av Muppsala
Hoj
Svart Bandithona
EN ANING KYLIGT? :)
Jag kan fortfarande skära sönder 5 cm tjocka glasrutor med mina bröstvårtor..SÅ kallt var det :näsblod

Körde från Västerhaninge klockan 01.00, var tvungen att stanna i U. Väsby och slå på mina händer för att få liv i dom...dom slutade göra ont någonstans utanför Norrtull och DOG helt efter Täbyavfarten...nattkörningssäsongen är SLUT!!
 

kul me ninja

Ödmjuk !!
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Vendelsö
Hoj
ZX10R
userland skrev:
2464098 Tack för en härlig kväll..

YEES..tack för en trevlig kväll/natt...måste göras om...å tjejerna...nåja...åt minstone en..börjar ju få rutin på olje byten m.m...så nästa gång tar ja me min hoj...ventilspels justering...:D :D :D
 

fille

stängt för Gotland:)
Gick med
30 Jun 2005
Ort
Solna
Hoj
GSXR 1000 K4 + CBR 1000 RR
jaha, dags att summera de delar av gårdagskvällen som man kommer ihåg. Om det skulle vara så att jag glömt någon detalj så är det som det som händer utomlands: Det har inte hänt!!!:)

Tack snigeln (V-haninges Julio Iglesiaswannabee) för att vi fick komma och "vålda" hemma hos dig:Bugar

Som sagt mycket sång av skiftande kvalité. Ibland reste sig nackhåren:skrämd men för det mesta gick det att stå ut. Med gemensamma krafter lyckades vid dock hålla (olla) Lorden borta från micken. Annars hade nog taket rasat in:D

Mycket fulmek. Det tackar vi för, fakturorna kommer snart att postas. Skickar dem med rek så att de inte kommer bort. Med tanke på att vi var tvungna att hyra in folk kommer det att blir dyrt. Bered er (Nursey o Ullis) på en vinter på vatten och bröd.Måste lägga på 20 % för att kunna skära emellan, måms o soc tillkommer givetvis. Staten ska ju ha sitt osså. :fakta :)

Presenterna som utdelades till födelsedagsbarnet (var det 50 han fyllde:va ) var mycket fina och uppskattades högt av jubilaren:D Särskilt den där lilla svarta! :tungan

Jag avslutar med att citera mig själv:

"Det är bättre att den är för slak än för spänd"
 
Last edited:

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Ort
Tyresö
Hoj
BMW R 1200R
Söp ni sönder lädersnigeln när vi gått? Han har inte visat sig online ännu...:hihi
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top