Självklart.
Jag anmälde mig precis nu, hoppas nu bara d inte är fullt redan...
Självklart.
Förbränningsmotorteknik, så i princip är det väl samma som termon. Plus för att du kan din fysikTermodynamik?
Är det en intressant kurs? Funderar nästan på att välja till den. Går du den på chalmers?Förbränningsmotorteknik, så i princip är det väl samma som termon. Plus för att du kan din fysik
Är det en intressant kurs? Funderar nästan på att välja till den. Går du den på chalmers?
Okej, gött! Har ni den galne indiern, Vijay?Ja visst är det intressant. Tre studiebesök är avklarad där vi har tittat på tillverkningen av gasturbiner, MAN head office och Daros i Mölnlycke som är världsledande på kolvringar.
Det ska finnas två kurser, en på Gibraltar och så den jag läser på Lindholmen. Sistnämnda är inriktad på tvärstycksmotorer, så har du inte sjön som intresse får du nog ut mer på Gibraltar. Å andra sidan så är det mycket roligare med tvärstycksmotorer, hehe.
Du kanske kan tipsa lite om hur man ska lägga upp träningen inför varvet?
Sjukt fisig man var i magen idag då, det märks att man ätit och druckit gott i helgen
Vad trevligt det är när vi bjuder på information så här
Sjukt fisig man var i magen idag då, det märks att man ätit och druckit gott i helgen
För övrigt kan jag rapportera att en u-båt med besättning på däck (heter det däck på en ubåt?) puttrade förbi här i hamninloppet för ett par timmar sedan.
Det är så jefla gött att jobba i ett franskt bolag med en massa fransmän.
[YOUTUBE-ID]iUCDhvbQFmU[/YOUTUBE-ID]
en smal och smidig kompis har bett mej göra ett kostupplägg åt honom, ska hjälpa honom så att han blir ÄNNU smidigare (om det nu är möjligt!!) mjaaaaaomjaaaaaaaaoooo
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|