Cykelstyre
Gudomlig sporthojare
Snart blir det pannkaksbuffe med sylt & grädde
Det finns p-platser i både p-hus och ner mot vattnet till, vid Lernia och SVT. Många parkerar sina hojar vid ingångarna till Chalmers hus. Det hade jag gjort, och tror inte några p-lisor brukar springa där.
Tänker du på Port Arthur? Lokalhak på Gamla Ceresgatan 3. Vet dock inte om dom har käk.Vad finns det för najsiga restauranger i närheten av Lärdomsgatan i lindholmen/Slottsberget-trakterna?
Kapten Nemo känner jag till men vad mer är öppet en lördag? Finns någon som ligger vid Gamla Ceresgatan har jag för mig, men vad heter den? I ett gammalt hus. Kanske inte ens är kvar
Nära en busshållplats. Ring a bell någon?
Är inte "Röda stugan" stängt? Tycker det varit igenbommat där ett tag nu.. Å vad jag hört skulle puebla vara halvkassTänker du på Port Arthur? Lokalhak på Gamla Ceresgatan 3. Vet dock inte om dom har käk.
Sen finns det ju en liten "Café Röda Stugan" mittemot Nemos, fast vad de håller på med där vetefan. Annars ska ju den nya Mexx-restaurangen, Puebla vara finfin, ligger ju i nya Lindholmsstudentlägenhetshuset (fett ord).
Om du ska längre bort på kajen mot Eriksberg nån lunch så hör av dig.
Sant, nu när du säger det så var ett tag sedan jag såg att Röda Stugan var öppet.Är inte "Röda stugan" stängt? Tycker det varit igenbommat där ett tag nu.. Å vad jag hört skulle puebla vara halvkass
Snart blir det pannkaksbuffe med sylt & grädde
Tänker du på Port Arthur? Lokalhak på Gamla Ceresgatan 3. Vet dock inte om dom har käk.
Dom har billig å god mjukglass nu på Triumph igenPort Arthur har käk. Super exklusiva BK ligger ju inte så långt därifrån.
Inge bra för Racevikten
Dom har billig å god mjukglass nu på Triumph igen
Oh, dit får jag ju åka. Jag gillar glass.
Menar du SuperSushi vid Östra Eriksbergsgatan? Jag jobbar precis där, men har inte fått tummen ur att testa än. Känns som att det blir svårt att bräcka Eriksbergssushin borta vid kranen.Har du testat nya sushistället i eriksberg än? Jag har inte orkat gå dit än, haha..
Japp, den jag menar!Menar du SuperSushi vid Östra Eriksbergsgatan? Jag jobbar precis där, men har inte fått tummen ur att testa än. Känns som att det blir svårt att bräcka Eriksbergssushin borta vid kranen.
Japp, den jag menar!
Håller med, den vid kranen är riktigt god! Gött att man bara ha 5 min dit med
Det regnar katter och mamelucker, men vad gör det på en fredag?
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|