Woho, imorron börjar Grannfejden igen
om man skall renovera om badrummet och har plasttapeter på väggarna ska man ta bort väggskivan först eller kan man kakla direkt på väggen? har hört olika
om man skall renovera om badrummet och har plasttapeter på väggarna ska man ta bort väggskivan först eller kan man kakla direkt på väggen? har hört olika
Lättast är väl att slänga upp en gipsskiva över tapeten först, sen kakla mot gipsskivan...eller
Är det inte bra att va lite fjollig och faktiskt smörja in sig lite när man tränar så mycket?Satan, nu har huden spruckit på axlarna igen. Bra eller dåligt att träna med det? Vill ju inte att de ska fortplantas ner över tatueringarna.. två ca 15cm långa röda streck på varje axel.
Är det inte bra att va lite fjollig och faktiskt smörja in sig lite när man tränar så mycket?
Jag fick rådet av min polare att OM jag någonsin skulle skaffa barn, så skulle jag va noga med att smörja magen, just för att huden där töjer sig och man får fula bristningar mm. och om man är noga med att smörja ordentligt så får man betydligt mindre sånt.
Antar att det borde gå att tillämpa på "träningsbristningar" med??
Visst inte så roligt för den drabbade, men bilden blir sjukt skoj när man läser reklamen på vagnen.
Lånad från: gp.se
Satan, nu har huden spruckit på axlarna igen. Bra eller dåligt att träna med det? Vill ju inte att de ska fortplantas ner över tatueringarna.. två ca 15cm långa röda streck på varje axel.
Visst inte så roligt för den drabbade, men bilden blir sjukt skoj när man läser reklamen på vagnen.
Lånad från: gp.se
Har du kört knäböj med skivstång på axlarna?
Hur dåligt grepp är det i åretruntdäck?
Är ju så satans tråkigt att byta...
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag