Ah... det här kanske är lite för tungt för att lufta här.. men jag har ett problem...
Kompisen på salongen är jätte ledsen idag och har tydligen fått ett medelande på facebook av en av hennes killpolare, som säger hejdå... och efter lite smsande så verkar det som att han faktiskt tänker åka hem och ta livet av sig.
Jag hade personligen gjort ALLT som stod i min makt om det hade vart min kompis. Hade jag behövt ringa polisen så hade jag gjort det.
Men. Hon tycker lite att det är det här han vill och han har velat det en period nu så hon vet inte riktigt vad hon ska göra.
Ska jag göra någonting? Eller ska jag sitta här och bara se på medan hon är ledsen och inte "vågar" göra någonting?
Jag känner mig väldigt kluven iom att jag inte vet vem han är, det är ju en annan sak om det är någon man känner direkt.
????????????????????
Snabba svar hade nog vart bra nu...
Fan vad hemskt
Har en kompis som har varit med om samma sak. Hon ringde polisen och han räddades och fick hjälp med psyk och tabletter. Det hjälpte inte tillräckligt mycket så en natt körde han ihjäl sig genom att köra in i tomteaffären i Båberg. Även denna gång hade han skickat mail men det var till jobbmailen och precis innan han körde iväg så det var ingen som hann se det
Hoppas det löser sig!! Inte bara tillfälligt, han måste komma på andra tankar och vilja leva.