Spamtråd M+S

Snövit

jagärjättemycketupptagen
Gick med
23 May 2008
Hoj
-08 VFR svart som synden
Nej, det får han inte, när hans mamma kommer på honom att han sitter vid datorn och kollar på snusk (som han självklart gör:rolleyes: ) så bestraffas han med 74 finska piskrapp:näsblod

Stackars stackars:(

Då får han komma och sova på soffan i garaget jämte nyvaxade, skinande pärlemovita Snövit:hihi

Men ser man det positivt så får han ju stå i avgaserna precis vid vägkanten och sälja jordgubbar:tummenupp

Last edited:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Får du vara vaken så här sent:va
Ja för fan! Får tillome vara vaken nu!!! :yoparty

Nej, det får han inte, när hans mamma kommer på honom att han sitter vid datorn och kollar på snusk (som han självklart gör:rolleyes: ) så bestraffas han med 74 finska piskrapp:näsblod

Jevla rasse! Bara för att man har föräldrar från ett annat land så är man inte dum i huvudet! Eller, ja... kanske jag är litte skev :va :) :D :rolleyes:
Då får han komma och sova på soffan i garaget jämte nyvaxade, skinande pärlemovita Snövit:hihi

Men ser man det positivt så får han ju stå i avgaserna precis vid vägkanten och sälja jordgubbar:tummenupp

Haha, det låter fint, då behöver man ingen dator för att titta på snusk:) :tummenupp

Ska faktiskt jobba på söndag :) :tummenupp :pannkyss Vet inte vart jag ska stå dock:va

Skååål :öl Vi gillar öl! Och lakritsshots:yoparty

Sienna

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2008
Hoj
Trampcykel
Är det någon som inte riktigt vet vad de ska göra imorgon så är vi några stycken som ska till Slottsskogen (Azaleadalen, åt Majorna-hållet) vid kl 17 och spela lite kubb och dricka lite gott och bara softa.

De som kanske ska med nu är jag, Sienna, Paser, Pacman, Styret, Little L, The Saint, Viggo + ca 6-8 till.

Alla är välkomna :hej

Jag måste backa på morrondagen, ska jobba extra på hotellet imorron....igen....:gnissla

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
God morgon,
Då var dagen första mc-runda avklarad. Jävligt skönt att det var lite trafik tidigt på morgonen.

Nu kan dagen bara bli bättre:)

supr_00

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
På g...
skulle gå å kolla på en mc idag http://www.blocket.se/vi/16986472.htm?ca=15_s
men efter att frågat regnr av honom, så gick jag in i vv o kollade lite uppgifter om hojen.

1. Det är import, vilket han varken berättar i annonsen eller telefonen.
2. 5 ägare sedan 2003( då den importerades).
3. Går det lita på han då han inte berättade att det är import, kanske han vet itne om detr själv :)

Vad säger ni? Jag sa 20 000 till honom, då fick jag till svars att det är lite för lågt men vi kan prata om d när vi möts.

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Kan hända att jag dyker upp :tummenupp Om en 125pilot är välkommen:)

Självklart :tummenupp

Var det inte imorgon det var slottskogen???

Jo precis :)

Ja precis!?

Jorå

:)

Lördag eftermiddag 17.00 stämmer mycket bra på den frågan, men brännboll kan man väl spela iaf ;)

Exakt :)

Jag måste backa på morrondagen, ska jobba extra på hotellet imorron....igen....:gnissla

Äh, skit i de :mad:

Majvallen är nog närmasta hållplatsen :)

Last edited:

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Det står inget om att den är köpt på hondacenter eller berts bil heller...:gnissla
Varför är han skyldig att säga det, hojfan e ju byggd i samma fabrik.
1 ägare om året är väl ingen fara, alla har väl märkt att den är för slö och tråkig och bytt, du kommer också att sälja den nästa år...
skulle gå å kolla på en mc idag http://www.blocket.se/vi/16986472.htm?ca=15_s
men efter att frågat regnr av honom, så gick jag in i vv o kollade lite uppgifter om hojen.

1. Det är import, vilket han varken berättar i annonsen eller telefonen.
2. 5 ägare sedan 2003( då den importerades).
3. Går det lita på han då han inte berättade att det är import, kanske han vet itne om detr själv :)

Vad säger ni? Jag sa 20 000 till honom, då fick jag till svars att det är lite för lågt men vi kan prata om d när vi möts.

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...