mattepatte
Ny medlem
Wohoo silken underbar dag!! Övningskört hela dagen idag
Går riktigt bra, helt övertygad om att ja tar kortet så fort ja klarar teorin
Sen gjorde man sin första stoppie idag oxå (en liten sådan)
Sätter manöverbanan 9/10 ggr ungefär så man borde väll klara sig på det?
Dock får ja ju inte köra upp med min hoj
Sen han jag med att få näst intill hjärtstillestånd oxå när ja på den sista kilometern raksträcka innan man svänger hem till farsan när ja ser farsan bränna förbi mig och jag hakar på. Tills ja ser snuten stå parkerade vid sidan av vägen o farsan fortsätter bränna på för han såg dom inte haha.
Aja som tur var hade dom alla dörrar öppna och stod vid sidan av bilen så dom han aldrig ifatt innan vi svängde av
Kännde att ja var tvungen att spamma av mig lite i brist av MC-förstående kompisar som föredrar att köra volvo 740 med kjolpaket
Går riktigt bra, helt övertygad om att ja tar kortet så fort ja klarar teorin
Sen gjorde man sin första stoppie idag oxå (en liten sådan)
Sätter manöverbanan 9/10 ggr ungefär så man borde väll klara sig på det?
Dock får ja ju inte köra upp med min hoj
Sen han jag med att få näst intill hjärtstillestånd oxå när ja på den sista kilometern raksträcka innan man svänger hem till farsan när ja ser farsan bränna förbi mig och jag hakar på. Tills ja ser snuten stå parkerade vid sidan av vägen o farsan fortsätter bränna på för han såg dom inte haha.
Aja som tur var hade dom alla dörrar öppna och stod vid sidan av bilen så dom han aldrig ifatt innan vi svängde av
Kännde att ja var tvungen att spamma av mig lite i brist av MC-förstående kompisar som föredrar att köra volvo 740 med kjolpaket
Last edited: