Spamtråd M+S

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
nu har himlen öppnat sig ordentligt här i norrköping och körahojbegäret har försvunnit helt:)

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vad gott det skall bli med en lugn kväll med film och slappa i soffan. :gammal

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Tänkte jag skulle uppgradera ryggskydd till ett Lidl som fick finfina testresultat i Bike. (Mitt nuvarande blev totalsågat). Men det står att de finns periodvis i affärerna. Är det nån som brukar hänga på Lidl och kan avlägga en rapport? Annars funkar det väl eventuellt att ringa imorgon..

För övrigt är det toppen med semester, kass väder och avbrutet revben.
Jäkla jag att glömma skivlåset. :idiot

Ha en trevlig kväll!

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Men det står att de finns periodvis i affärerna. Är det nån som brukar hänga på Lidl och kan avlägga en rapport?

Dom brukar väl ha sina mc-veckor i april tror jag:va

Jag vaknade för 3 timmar sen:yoparty :gnissla
Det är lördag kväll. Polarna befinner sig en mil här ifrån. Jag har ingen hoj som jag kan/får köra. Ingen moped. Bussarna tillbaka hem från polarna slutar gå efter 00:00 och jag hatar att åka buss. Vad fan ska jag göra!? Orkar inte sitta och surfa SH en hel lördakväll som någon tragisk människa. Umgås med mina föräldrar? Nej, tråkigare än att surfa SH. Sätta mig vid datorn på övervåningen och dra igång något trevligt PC-spel? Vänta tills föräldrarna gått och lagt sig och ta ut den hoj jag inte får köra, och åka till polarna?

Vette fan om den friheten man får av att köra hoj är värd den fångenskap man hamnar i när man inte kan/får köra...

I-lands problem? Javisst, men det är fortfarande ett jobbigt problem.

Någon (i Kungsbacka:gnissla ) som vill leka?

:näsblod :)

MonsterMatte

916 till salu!!!!!
Gick med
29 Aug 2005
Hoj
916 -98(till salu), TTR600 (stulen)
Tänkte jag skulle uppgradera ryggskydd till ett Lidl som fick finfina testresultat i Bike. (Mitt nuvarande blev totalsågat). Men det står att de finns periodvis i affärerna. Är det nån som brukar hänga på Lidl och kan avlägga en rapport? Annars funkar det väl eventuellt att ringa imorgon..

För övrigt är det toppen med semester, kass väder och avbrutet revben.
Jäkla jag att glömma skivlåset. :idiot

Ha en trevlig kväll!

du kan väl inte ha semester med brutet revben??

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Är det någon här som vet om man är tvungen att ha fungerande ljustuta-funktion på hojen (vid besiktning då :rolleyes:)? Tänkte använda den knappen till nåt annat nämligen.

Killerwhale

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2006
Hoj
2006 Triumph Daytona 955i
Är det någon här som vet om man är tvungen att ha fungerande ljustuta-funktion på hojen (vid besiktning då :rolleyes:)? Tänkte använda den knappen till nåt annat nämligen.

Regelboken bör väl vara så eftersom besiktningsmannen bad mig flasha den när jag besiktiga i april. Men brytare till lustgasen måste du kunna ha annorstädes?? :tuttar

Sanoj

Ny medlem
Gick med
19 Jun 2005
Hoj
cbr1000rr
Då är man på väg hem igen efter att ha varit och badat i en å och en älv.

Last edited:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Idag sprang en chey om mig i löpspåret :gråta

Snygg rumpa hade hon också, ändå orkade jag inte hänga på. Då vet man att man behöver träna lite mer :gnissla

robbanh

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2007
Hoj
fireblade
Mark! Var du med Lambon på ikea idag eller? Det stod en grå där och blänkte, den såg snabb ut, undra om den drar min polarvita 700a?

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Då är man på väg hem igen efter att ha varit och badat i en å och en älv.

Hade du badanka och hajdräkt på dig? Själv har jag kört en jävligt go runda tillsammans med mookie och alming.

Jag ska ge mig på Ba(j)såret i första hand, och om jag kommer levande där ur så är tanken att jag ska fortsätta. Maskin kanske? Jaja, en sak i taget annars blir det fel :3freak

Maskin? Då blir du som mig, kan det va nått??:va

Last edited:

Henken

Guest
Idag sprang en chey om mig i löpspåret :gråta

Snygg rumpa hade hon också, ändå orkade jag inte hänga på. Då vet man att man behöver träna lite mer :gnissla

Trösta dig med att hon bara sprang en kort runda! Från löpspåret direkt hem till mig, du skrämde henne :mad:

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Regelboken bör väl vara så eftersom besiktningsmannen bad mig flasha den när jag besiktiga i april. Men brytare till lustgasen måste du kunna ha annorstädes?? :tuttar

OK, hade gärna sluppit mecka på en ny knapp men så får det kanske bli då. Tackar! :tummenupp
Kan man ha röststyrning till lustgasen istället kanske...? :rolleyes:

Nej, jag ska inte ha NOS på hojen. Knappen ska vara till ett tidtagarur.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...