MonsterMatte
916 till salu!!!!!
nu har himlen öppnat sig ordentligt här i norrköping och körahojbegäret har försvunnit helt
Men det står att de finns periodvis i affärerna. Är det nån som brukar hänga på Lidl och kan avlägga en rapport?
Tänkte jag skulle uppgradera ryggskydd till ett Lidl som fick finfina testresultat i Bike. (Mitt nuvarande blev totalsågat). Men det står att de finns periodvis i affärerna. Är det nån som brukar hänga på Lidl och kan avlägga en rapport? Annars funkar det väl eventuellt att ringa imorgon..
För övrigt är det toppen med semester, kass väder och avbrutet revben.
Jäkla jag att glömma skivlåset. :idiot
Ha en trevlig kväll!
Vette fan om den friheten man får av att köra hoj är värd den fångenskap man hamnar i när man inte kan/får köra...
I-lands problem? Javisst, men det är fortfarande ett jobbigt problem.
Någon (i Kungsbacka ) som vill leka?
aer du enn samm
Är det någon här som vet om man är tvungen att ha fungerande ljustuta-funktion på hojen (vid besiktning då )? Tänkte använda den knappen till nåt annat nämligen.
Är det någon här som vet om man är tvungen att ha fungerande ljustuta-funktion på hojen (vid besiktning då )? Tänkte använda den knappen till nåt annat nämligen.
Tjötade lite med Sienna också, men hon gick och la sig, tråkig flicka
Då är man på väg hem igen efter att ha varit och badat i en å och en älv.
Jag ska ge mig på Ba(j)såret i första hand, och om jag kommer levande där ur så är tanken att jag ska fortsätta. Maskin kanske? Jaja, en sak i taget annars blir det fel
Hade du badanka och hajdräkt på dig? Själv har jag kört en jävligt go runda tillsammans med mookie och alming.
Idag sprang en chey om mig i löpspåret
Snygg rumpa hade hon också, ändå orkade jag inte hänga på. Då vet man att man behöver träna lite mer
Regelboken bör väl vara så eftersom besiktningsmannen bad mig flasha den när jag besiktiga i april. Men brytare till lustgasen måste du kunna ha annorstädes??
Idag sprang en chey om mig i löpspåret
Snygg rumpa hade hon också, ändå orkade jag inte hänga på. Då vet man att man behöver träna lite mer
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari