Spamtråd M+S

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Hade du badanka och hajdräkt på dig? Själv har jag kört en jävligt go runda tillsammans med mookie och alming.

Ja, det var kul att rasta gammelhondan lite.
Dock kände jag att den förmodligen passar bättre ihop med de miljarders HD och Vulcans som stod vid fiket, än två betydligt sportigare V-twins.

Dags att spara lite så att jag kan skaffa en vettig hoj (nu när jag har dragkrok på bilen)

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Ja, det var kul att rasta gammelhondan lite.
Dock kände jag att den förmodligen passar bättre ihop med de miljarders HD och Vulcans som stod vid fiket, än två betydligt sportigare V-twins.

Dags att spara lite så att jag kan skaffa en vettig hoj (nu när jag har dragkrok på bilen)

Din Honda gick fint på de kurviga vägarna. Det behövs ingen dragkrok vi får in minimotorsana så fint i bagaget på din fina bil.:tummenupp

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Din Honda gick fint på de kurviga vägarna. Det behövs ingen dragkrok vi får in minimotorsana så fint i bagaget på din fina bil.:tummenupp

Och bagagerumsmattan är lätt att göra ren! :tummenupp

Värt att säga igen, är att det faktiskt är lite småkul att stressa runt 400an på de där vägarna, och känna att man ligger "lite på gränsen" för hur fort man vågar köra, och ändå bara maxar 110 :D och kränger som en brunstig tjur i kurvorna.

Kanske borde annordna en uthyrningsverksamhet av den hojen, för dem som borde lugna ner sig i trafiken, och kör hojar man inte har koll på hur fort man kör...
:affärsidé

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
God morgon! Vaknade för en timme sen:näsblod Hoppade en natt igen, somnade 19:30 ikväll:gnissla (jag har ditt anteckningsblock här Krillan, om du letar efter det):) :D :tummenupp

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Frågan är väl vem som är tråkig, jag som gick och la mig eller du som inte lyckades underhålla mig tillräckligt för att jag skulle kunna hålla mig vaken? :whip :hihi

Kommer inte på något bra svar på det där:näsblod

Du vann:) :tummenupp :D

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...