Halogen
Apajävel!
Dödsolycka i fredags?
förlåt skrev fel
ska stå söndag
Hur kul är det på en skala när man ska åka på semester på sin nya hoj och den lägger av efter 6,5 mil
Fihelvitte vad less jag blir på alla folk som verkligen visar prov på bristande duglighet som förare av motordrivna fordon på det allmänna vägnätet. Hur svårt är det då?
Är det lämpligt att ligga och såsa i 80km/h bredvid hytten på en lastbil och vänta på att han ska flytta sig när man kör på en påfart till en 110-väg?
Är det lämpligt att skära i kurvorna när man har möte med lastbil + släp på härskogsvägen?
Är det lämpligt att öka hastigheten till densamma som lastbilens då man blir omkörd för att man är en kass slöröv på motorvägen?
Är det ens möjligt att bli förvånad och uppretad för att jag tröttnar och försöker köra över dig för att du är en uppenbar sopa?
Ja, nuu snakkes de nåchk...
Jaj börjer te at bli litt konvertert tror jaj, ikke sant?
Dom tycker det låter "sött" när jag pratar svenska med dem
De norske jäntera är söta tycker jag
Fihelvitte vad less jag blir på alla folk som verkligen visar prov på bristande duglighet som förare av motordrivna fordon på det allmänna vägnätet. Hur svårt är det då?
Är det lämpligt att ligga och såsa i 80km/h bredvid hytten på en lastbil och vänta på att han ska flytta sig när man kör på en påfart till en 110-väg?
Är det lämpligt att skära i kurvorna när man har möte med lastbil + släp på härskogsvägen?
Är det lämpligt att öka hastigheten till densamma som lastbilens då man blir omkörd för att man är en kass slöröv på motorvägen?
Är det ens möjligt att bli förvånad och uppretad för att jag tröttnar och försöker köra över dig för att du är en uppenbar sopa?
Oj, ni måste bara ha sett dem som verkligen jobbar för det, för tro mig det finns en hel del medelmåtta här... vill jag lova :De norske jäntera är söta tycker jag
Oj, ni måste bara ha sett dem som verkligen jobbar för det, för tro mig det finns en hel del medelmåtta här... vill jag lova :
AkkuratVa? menar du att vi blivit förda bakom ljuset
Vart tror du : Man har väl behov, och du kom ju aldrig till skott så vafan :Vart tog ni vägen igår??????
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari