Spamtråd M+S

Mary

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2004
Hoj
KTM 690 Duke
Hur kul är det på en skala när man ska åka på semester på sin nya hoj och den lägger av efter 6,5 mil :pangihuve

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Fihelvitte vad less jag blir på alla folk som verkligen visar prov på bristande duglighet som förare av motordrivna fordon på det allmänna vägnätet. Hur svårt är det då?

Är det lämpligt att ligga och såsa i 80km/h bredvid hytten på en lastbil och vänta på att han ska flytta sig när man kör på en påfart till en 110-väg?

Är det lämpligt att skära i kurvorna när man har möte med lastbil + släp på härskogsvägen?

Är det lämpligt att öka hastigheten till densamma som lastbilens då man blir omkörd för att man är en kass slöröv på motorvägen?

Är det ens möjligt att bli förvånad och uppretad för att jag tröttnar och försöker köra över dig för att du är en uppenbar sopa? :mad:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Fihelvitte vad less jag blir på alla folk som verkligen visar prov på bristande duglighet som förare av motordrivna fordon på det allmänna vägnätet. Hur svårt är det då?

Är det lämpligt att ligga och såsa i 80km/h bredvid hytten på en lastbil och vänta på att han ska flytta sig när man kör på en påfart till en 110-väg?

Är det lämpligt att skära i kurvorna när man har möte med lastbil + släp på härskogsvägen?

Är det lämpligt att öka hastigheten till densamma som lastbilens då man blir omkörd för att man är en kass slöröv på motorvägen?

Är det ens möjligt att bli förvånad och uppretad för att jag tröttnar och försöker köra över dig för att du är en uppenbar sopa? :mad:

preja dom :mad:

Jag hatar också alla sopor som ska åka runt och filosofera i trafiken. Va fan, står det 90 på skylten håller man minst det, inget annat.

Är det roligt att åka karavan bakom lastbil?? Kör om helvetet för fan :mad:

Är det lämpligt att ligga 1 meter bakom varandra istället för att köra om? På så vis hindrar mn även att andra kör om då det inte finns nån lucka att gå in i om man får möte.

Nä jag tror en hel del skulle behöva lära sig lite agressivitet i framförandet av sitt fordon!!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ja, nuu snakkes de nåchk...
Jaj börjer te at bli litt konvertert tror jaj, ikke sant?

Dom tycker det låter "sött" när jag pratar svenska med dem :hihi

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Allt du beskriver bevisar bara att lastbilar inte hör hemma i trafiken! :rolleyes:

Sir Daniel

Duke of Hazzard
Gick med
6 Jun 2005
Hoj
Super Duke R -08
Kan bara konstatera att man blir f-n inte smart när man är full. Nu vet jag hur blonda tjejer känner sig..

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...