Spamtråd M+S

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jag har en fanclub! Jag har en fanclub! Jag har en fanclub! :banana :D

grattis. är det efterbörden av ditt casanovauppförande på maxi? :)

EDIT: Inser nu att du inte är i Norge så sak samma.

EDIT 2: Eller det kanske du visst är? Isf undrar jag vad dom andra tjejerna i huset gör, lek med dom?

Hon är i norge men cheyerna har åkt hem på semester!

Fan pinky du får sörfa lite mer här så du är up to date :)

Idag är det lördag :) och jag är fortfarande ensam :(

det är nästan så jag funderar på att gå med min jobbarkompis ut ikväll, men han bor 25 min bort medd tåget, skitlångt ju, speciellt om man inte hittar :gnissla

stackars liten :pannkyss

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Idag är det lördag :) och jag är fortfarande ensam :(

det är nästan så jag funderar på att gå med min jobbarkompis ut ikväll, men han bor 25 min bort medd tåget, skitlångt ju, speciellt om man inte hittar :gnissla

Ryck upp dig! :)
Du har precis flyttat till en helt ny stad, finns ju hur mycket som helst att göra!

Förra veckan klagade du ju över hur hemskt det var att bo med alla tjejer, nu när dem är borta måste det ju vara riktigt gött! Njut :)

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Ryck upp dig! :)
Du har precis flyttat till en helt ny stad, finns ju hur mycket som helst att göra!

Förra veckan klagade du ju över hur hemskt det var att bo med alla tjejer, nu när dem är borta måste det ju vara riktigt gött! Njut :)
Jo jag vet, det är jätte skönt att komma hem till en tyst lägenhet :)

men jag år så rastlös, ikväll funderar jag på att faktiskt gå ut ensam och sätta mig på nån uteservering på karl Johan och kolla på folk och dricka en (1) kall :öl :)

Just nu håller jag på att laga pizza, eller laga, jag håller på och värmer en pizza från min och jörgens gemensame vän "Dr.Oetger", vi får se om jag lyckas idag, igår brände jag den... :gnissla

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Jo jag vet, det är jätte skönt att komma hem till en tyst lägenhet :)

men jag år så rastlös, ikväll funderar jag på att faktiskt gå ut ensam och sätta mig på nån uteservering på karl Johan och kolla på folk och dricka en (1) kall :öl :)

Just nu håller jag på att laga pizza, eller laga, jag håller på och värmer en pizza från min och jörgens gemensame vän "Dr.Oetger", vi får se om jag lyckas idag, igår brände jag den... :gnissla

Oetker om jag får be :)

Osså en kall Rignes till det, kan aldrig gå fel :tummenupp

Kalleman1

Ängel trots allt
Gick med
16 Feb 2008
Hoj
Ducce SS-S - 17, Eldstorm -02
:nyttbakdäckärmonteratochdetgamlaskanogblientavlaomdennaidenintebaraberorpåalkoholintag

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Jag saknar Fabbe! :(

Hur kommer det sig att jag reder mig ganska bra på vardagarna, men så fort jag får i mig mer än 2 öl, så brister någonting innom mig.
Jag blir ömklig och liten, och känner mig ensammast i världen. I vanliga fall hade jag ringt Fabbe, men jag vågar inte ringa telefon svararen mer nu ifall de stängt abonemanget, jag skulle inte klara det :gråta

Jag hatar att känna så här, och ändå känner jag för att dricka mycket oftare än förr, hur fan är det möjligt? Och hur ska saker och ting nånsin reda ut sig och fungera som vanligt igen?

Jag förstår inte...

Saknar er grabbar, både Fabbe och Nino :gråta :(

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Fy fan för att vara tillbaka på jobbet :(
Jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte :huvet

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...