Spamtråd M+S

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Hmm.. Hur många meter vågar man köra när ståltrådar har börjat uppenbara sig i bakdäcket? Nytt maxxis är beställt, och frågan är om man ska låta bettan stå tills det har anlänt..

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Hmm.. Hur många meter vågar man köra när ståltrådar har börjat uppenbara sig i bakdäcket? Nytt maxxis är beställt, och frågan är om man ska låta bettan stå tills det har anlänt..

I vilken hastighet vill du inte få punGtering?

Jag hade inte kört 1meter!!!

Har du 180 däck, så har jag ett BATTLAX BT-014? helt nytt liggandes för en billig penning :tummenupp

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Nått har hänt på mitt jobb efter sommaren.
Jag var borta 3 dagar förra veckan och förväntade mig en stor hög med arbete när jag kom tillbaka. Döm om min förvåning när jag nu idag märkte att folk har hjälpt mig med att göra min uppgifter när jag varit borta så att jag inte behöver jobba över som en mulåsna.

Sånt tackar man ödmjukast för.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Nått har hänt på mitt jobb efter sommaren.
Jag var borta 3 dagar förra veckan och förväntade mig en stor hög med arbete när jag kom tillbaka. Döm om min förvåning när jag nu idag märkte att folk har hjälpt mig med att göra min uppgifter när jag varit borta så att jag inte behöver jobba över som en mulåsna.

Sånt tackar man ödmjukast för.

Samma sak måste ha hänt på mitt jobb!
När jag kom tillbaka efter en veckas semester förväntade jag mig högar på skrivbordet men ikke :) :hoppa

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
Jag har jobbat idag....

till och med fått lite gjort!!:yoparty
laddat måndag å tisdag för att stenhårt jhobba idag.... gjort 2 grejjer ida, förutom surfat facebook å sporthoj...

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
I går blev jag filmad av kamera-Kents bror Peter dvs Farfars morbror.

Jag fick spela killen som packade upp en svets och även killen som pratade med sina kollegor.

:kändis

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Idag har jag shoppat delar till racehojen:

1st beg framfälg
1st ny bakfälg
2st nya Galfer Wave framskivor
1 set Galfer bromsklossar fram
2 set Galfer bromsklossar bak

Sen var jag på posten och hämtade ut min "XT Racing - Ultra Lap" LapTimer.

:hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa :hoppa

Nu är det inte så mycket kvar på inköpslistan...

Kraschkåpor
Kåpstag
Kåpglas
Luftintag
Fotpinnar
Hållare till LapTimern
Depåstöd fram
Depåtält
Däck
Däckvärmare - Snart från vår älskade James Dean aka Rash :kär
(mm mm...)

Det börjar närma sig :yoparty

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Godmorgon allihopa :)

Nu sitter jag i norge och är sjuk, huvet bultar som den värsta baksmälla, och svälja det är inte att tänka på. :sjuk:

Tjejerna ska fan masa sig till gymmet ikväll och dem fick grabbarna till att hänga på, och så kan inte jag följa med, det är förjävligt. :(

Vi börjar få ordning här nu iallafall, de hetsiga diskussionerna om kylens innehåll och organisation har avtagit nämnvärt, diskussionen om hurvida den röda baddrumsmattan som bara luddar ska slängas eller inte är inte prio 1 längre, och gemensamma inköp på ikea har inte blivit jobbiga alls. :)

Tjejerna är oerhört otekniska dock, och jag är nog "mannen" i huset. Kanske inte allt för bra för min image som kvinna, men vafan. Jag får allt som jag vill ha det iallafall och det är bra :hihi

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och kurera mig, jag är ju trots allt döende :sjuk:
När de andra kommer hem så kommer dem fråga om jag vill ha mat eller nått annat, det är kanon. Dock tror jag att samma ansträngning kommer krävas av mig vid omvänt tillfälle... :gnissla men det är trotts allt rätt trevligt.

Kram och hej så länge :hej

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...