proppmættpåhemlagadepanbiffarmegræddsåsochkoktpotatisjustdelingonsyltme
Fått ordning på hojjen Paser eller hur går det?
Godmorgon allihopa
Nu sitter jag i norge och är sjuk, huvet bultar som den värsta baksmälla, och svälja det är inte att tänka på. :
Tjejerna ska fan masa sig till gymmet ikväll och dem fick grabbarna till att hänga på, och så kan inte jag följa med, det är förjävligt.
Vi börjar få ordning här nu iallafall, de hetsiga diskussionerna om kylens innehåll och organisation har avtagit nämnvärt, diskussionen om hurvida den röda baddrumsmattan som bara luddar ska slängas eller inte är inte prio 1 längre, och gemensamma inköp på ikea har inte blivit jobbiga alls.
Tjejerna är oerhört otekniska dock, och jag är nog "mannen" i huset. Kanske inte allt för bra för min image som kvinna, men vafan. Jag får allt som jag vill ha det iallafall och det är bra
Nu ska jag krypa ner i sängen igen och kurera mig, jag är ju trots allt döende :
När de andra kommer hem så kommer dem fråga om jag vill ha mat eller nått annat, det är kanon. Dock tror jag att samma ansträngning kommer krävas av mig vid omvänt tillfälle... men det är trotts allt rätt trevligt.
Kram och hej så länge
Gå in och anmäl er till kvällen pokerturnering nu... start kvart över åtta.
Jag har vart och köpt chips och jordnötsringar.
Och en laptimer Gör så här:
Sätt upp sändaren vid soffan så den går igång så fort du rest dig. Så gör du det till en sport att hämta chips från skåpen så fort som möjligt. Så käkar du en chips i taget samtididgt som du bränt bort det tack vara rörelsen.
Självklart försöker du slå varvrekord varje kväll
FYYYYYY!!!!!
Hoppar glatt rolleyes nerför trappan mot bussen, i med hörlurarna. Bandit! Wohoooo
Sen får jag in kanalen… Suck! Det är ju de där jävla mupparna från morrongänget Jag tål dem inte! Deras jävla röster och göteborgskan när den är som värst! Och så säger de någonting om att snart kommer alla radiopratarna igång bla bla bla. Vaddå radiopratare!? Det är musiken man vill höra.
Kom förbi kanalen 3 ggr på vägen till jobbet. Tjôt 2ggr och reklam 1.
Nä, fy fan!
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |