Spamtråd M+S

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition
proppmættpåhemlagadepanbiffarmegræddsåsochkoktpotatisjustdelingonsyltme :7peta :blah

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
:hihi

Fröken till klassen:

-I morgon är det årets viktigaste prov och jag accepterar inga ursäkter för att inte vara med.

Möjligen en kärnkraftsolycka, svår personlig skada eller nära anhörigs bortgång!

Hela klassen nickar instämmande utom klassens lustigkurre som frågar

- Men om jag skulle komma imorrn fullständigt utmattad p g a intensiv sexuell aktivitet då?

Fröken ler sitt vänligaste leende och svarar:

-Då antar jag att du får skriva med andra handen.........

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Godmorgon allihopa :)

Nu sitter jag i norge och är sjuk, huvet bultar som den värsta baksmälla, och svälja det är inte att tänka på. :sjuk:

Tjejerna ska fan masa sig till gymmet ikväll och dem fick grabbarna till att hänga på, och så kan inte jag följa med, det är förjävligt. :(

Vi börjar få ordning här nu iallafall, de hetsiga diskussionerna om kylens innehåll och organisation har avtagit nämnvärt, diskussionen om hurvida den röda baddrumsmattan som bara luddar ska slängas eller inte är inte prio 1 längre, och gemensamma inköp på ikea har inte blivit jobbiga alls. :)

Tjejerna är oerhört otekniska dock, och jag är nog "mannen" i huset. Kanske inte allt för bra för min image som kvinna, men vafan. Jag får allt som jag vill ha det iallafall och det är bra :hihi

Nu ska jag krypa ner i sängen igen och kurera mig, jag är ju trots allt döende :sjuk:
När de andra kommer hem så kommer dem fråga om jag vill ha mat eller nått annat, det är kanon. Dock tror jag att samma ansträngning kommer krävas av mig vid omvänt tillfälle... :gnissla men det är trotts allt rätt trevligt.

Kram och hej så länge :hej

Fasen va coolt att bo i ett lebkollektiv. Du har alltid varit modern i mina ögon Blomman:tummenupp :)

Släng upp några bilder om hur du har det. Vi är ju nyfikna på hur du har det..

Gå in och anmäl er till kvällen pokerturnering nu... start kvart över åtta.

Vilken?:jisses

Last edited:

Rash

Racing is life
Gick med
10 Feb 2006
Hoj
R1, YSR 50
Jag har vart och köpt chips och jordnötsringar.

Och en laptimer:tummenupp Gör så här:

Sätt upp sändaren vid soffan så den går igång så fort du rest dig. Så gör du det till en sport att hämta chips från skåpen så fort som möjligt. Så käkar du en chips i taget samtididgt som du bränt bort det tack vara rörelsen.

Självklart försöker du slå varvrekord varje kväll:yoparty

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Och en laptimer:tummenupp Gör så här:

Sätt upp sändaren vid soffan så den går igång så fort du rest dig. Så gör du det till en sport att hämta chips från skåpen så fort som möjligt. Så käkar du en chips i taget samtididgt som du bränt bort det tack vara rörelsen.

Självklart försöker du slå varvrekord varje kväll:yoparty

Haha, jag skall se om man kan få till något.. Men får nog springande en hel del för att förbränna en påsa chips. :näsblod
Undra hur första vurpan kommer gå :tungan

Thunder

Kan det inte vara sommar för evigt???
Gick med
21 Aug 2005
Söder om Kinnekulle, väster om Anderstorp, norr om
Hoj
R6 -08, dotterns cross och minimoto
Kände bara att jag vill delge hela världen (ja, eller iallafall några på SH.com:rolleyes: ) att jag råkade ramla över två hela dagar med kul i Uddevalla. Bara sådär fick jag en plats imorgon och på fredag, innehållande hur mycket körning jag orkar med hos MyAdventure:yoparty :banana :rock :Rockbanan . Sedan att allt var gratis och boende och föda ingick, gör ju inte saken sämre. Enda frågan jag behövde ställa mig själv, var följande: Vill jag sitta här på kontoret i två dagar, eller vill jag köra grusbus? Det svaret var ju jävligt svårt!!!:va :D

Ibland rockar livet, dom stunderna skall man ta vara på och minnas (om man nu inte hamnar i gipsvagga:crash ).

Nu skall jag sova med ett stort smile.

Om man nu skall vara lite negativ, vilket jag troligen inte har rätt till, så vore det ballare om det var versionen med Supermotard och inte cross/enduro varianten. Men man kan inte få allt:tungan .

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
FYYYYYY!!!!! :gråta
Hoppar glatt :)rolleyes:) nerför trappan mot bussen, i med hörlurarna. Bandit! Wohoooo :hoppa :rock
Sen får jag in kanalen… Suck! Det är ju de där jävla mupparna från morrongänget :zpy :zpy :zpy Jag tål dem inte! Deras jävla röster och göteborgskan när den är som värst! Och så säger de någonting om att snart kommer alla radiopratarna igång bla bla bla. Vaddå radiopratare!? Det är musiken man vill höra. :mad:

Kom förbi kanalen 3 ggr på vägen till jobbet. Tjôt 2ggr och reklam 1.
Nä, fy fan! :tummenner

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
FYYYYYY!!!!! :gråta
Hoppar glatt :)rolleyes:) nerför trappan mot bussen, i med hörlurarna. Bandit! Wohoooo :hoppa :rock
Sen får jag in kanalen… Suck! Det är ju de där jävla mupparna från morrongänget :zpy :zpy :zpy Jag tål dem inte! Deras jävla röster och göteborgskan när den är som värst! Och så säger de någonting om att snart kommer alla radiopratarna igång bla bla bla. Vaddå radiopratare!? Det är musiken man vill höra. :mad:

Kom förbi kanalen 3 ggr på vägen till jobbet. Tjôt 2ggr och reklam 1.
Nä, fy fan! :tummenner

Säker på att du vill gå på detta då? http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=190808 :va
För där lär du ju även få höra dom live:rolleyes:

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...