Spamtråd M+S

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
fan va förbannad jag är!!! på den jävla cp billisten som körde ut framför mig vid heden för ca 6 veckor sedan!

idag ringde en jävla idiot gubbe å hotade mig började tjata om at jag hade kört på bakhjulet in i hans dotters bil å att hon hade fått märke av mitt framhjul i bakrutan. iom att jag låg på full broms vid tillfället å slog i huvudet i taket på bil jäveln så finns det inte en chans att hon har märke av mitt framhjul där! plus att jag slog i båda benen i styret.

jag fick hjärnskakning å hojjen ett par repor på div ställen.

var självklart deras fel eftersom jag körde på huvudled och svängde ut framför mig. Han sa att om jag inte tar å skärper mig så skulle han polisanmäla mig och bla bla bla

så jag skulle ta på mig att olyckan att de var mitt fel att de svängde ut framför mig.

:mad:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
fan va förbannad jag är!!! på den jävla cp billisten som körde ut framför mig vid heden för ca 6 veckor sedan!

idag ringde en jävla idiot gubbe å hotade mig började tjata om at jag hade kört på bakhjulet in i hans dotters bil å att hon hade fått märke av mitt framhjul i bakrutan. iom att jag låg på full broms vid tillfället å slog i huvudet i taket på bil jäveln så finns det inte en chans att hon har märke av mitt framhjul där! plus att jag slog i båda benen i styret.

jag fick hjärnskakning å hojjen ett par repor på div ställen.

var självklart deras fel eftersom jag körde på huvudled och svängde ut framför mig. Han sa att om jag inte tar å skärper mig så skulle han polisanmäla mig och bla bla bla

så jag skulle ta på mig att olyckan att de var mitt fel att de svängde ut framför mig.

Jag lider med dig, tyvärr finns det sånna knullgubbar lite varstans.

Det är onaturligt att korsa älven. Den finns av en anledning. Bor du Mölndal ska du jobba i tex Högsbo. Bor du i Torslanda så ska du jobba i tex Arendal. Så är det, allt annat är onaturligt.

Bor på Djävuls-ön och jobbar i Högsbo. Perfekt för man möter alla bilister som ska till Torslanda och samma visa när man kör hem.

Last edited:

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-

Tycker att du ska lämna in en anmälan ang detta samtal.

Han gör en chansning genom att hota dig med en anmälan för att slippa betala självrisken, eller rättare sagt hans dotter ska slippa betala självrisken!

Även om du skulle ha kört på bakhjulet innan, så är det faktiskt inget trafikbrott.

*Bara mina tankar...

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Det verkar som om Bosse Bus har samma öl-sinne som jag hade när jag var i den åldern:D

Vad fan ska jag äta idag? Ingen är hemma som kan laga mat till mig.:huvet

Grilla, alla män kan väl grilla?

Jag såg Bosse-bus dricka flera öl för bara några veckor sedan och han spydde aldrig då iallafall. Måste varit det goda sällskapet!

Robertzon

Tubeless
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Husa 650
Tycker att du ska lämna in en anmälan ang detta samtal.

Han gör en chansning genom att hota dig med en anmälan för att slippa betala självrisken, eller rättare sagt hans dotter ska slippa betala självrisken!

Även om du skulle ha kört på bakhjulet innan, så är det faktiskt inget trafikbrott.

*Bara mina tankar...

asså är det något jag borde göra? min tjej tyckte de samma.

vad ska jag säga då då?

Nyheter
2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...