Nä ja e int' bittär :tonyrickardsson
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3800855&postcount=53
Det är gött att bo på landet som du gör, där händer inget
Du verkar ha grymt flyt just nu.
Nä ja e int' bittär :tonyrickardsson
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=3800855&postcount=53
Fan va förbannad man blir. Hade just tatt ut hojern ur garaget och skall köra iväg då en liten snorig jävla 10-årig flicka, som står på trotaren på andra sidan gatan, försöker kassta något mot mig
kan ju iaf skatta mig lycklig att jag har fått behålla hojen... ett tag till iaf
Snart ser vi nämda 10-åriga flicka wheelandes runt i Mölndal på en 690 som heter Ernst
Pinsammt för mig om hon kan wheela med den
Fan va förbannad man blir. Hade just tatt ut hojern ur garaget och skall köra iväg då en liten snorig jävla 10-årig flicka, som står på trotaren på andra sidan gatan, försöker kassta något mot mig, troligvis ett löv för hon och henne kupan stod och ryckte löv från en buske. Hur som helst, det var bara ett löv hon försökte pricka mig med, men om det hade varit en sten eller något annat föremål... Ungjävlar! nu jävlas tydligen barn i alla åldrar av båda könet, fyfan va förbannad man blir
kan ju iaf skatta mig lycklig att jag har fått behålla hojen... ett tag till iaf
Gå fram och fråga :wheela? eller kanske :ligga? så förstår hon att om hon lär sig :wheela så får hon :ligga
det gäller även dig tror jag
Jag kan inte uila, jag får ligga ändåGå fram och fråga :wheela? eller kanske :ligga? så förstår hon att om hon lär sig :wheela så får hon :ligga
Gå fram och fråga :wheela? eller kanske :ligga? så förstår hon att om hon lär sig :wheela så får hon :ligga
Jag kan inte uila, jag får ligga ändå
Sparsamt, jag vet faktiskt inte vad hon gör det lilla... Men vad ska man förvänta sig av en samhällare lixom?jag har fortfarande inte träffat din syrra
äjdit. va hon med på nollningen?
okej seriöst. vem är min hemliga beundrare?
100 spänn insatt på kontot med medelandet "LOVE L.O."
WTF lixom?
Msn funkar
Det gör det hos mig med och jag har godis med :Gummibären und Sauerkraut
Själv har man stylna chinapöffar
:återfallssnattare?
Min bästa pump till akvariet sega ihop ikväll, den slutade plötsligt blåsa luft fast motorn gick. Testade en annan pump men den orkade inte blåsa luft i slangen jag hade, den var för lång. Testar en tredje nu, får se imorgon om den gjort sitt jobb ordentligt.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |