Spamtråd M+S

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Själv bandade man supermoton från igår:yoparty

Spelar du fortfarande in på VCR? I Sverige, 2008?

Jag har digitalbox med 160 GB hårddisk:tummenupp Satt och tajmade lite inspelningar fram i veckan. 7 avsnitt av Jakt och Fiske, 1 avsnitt av Supermoto Highlights, 2 avsnitt av Fifth gear och 1 avsnitt av Mythbusters:tummenupp Riktigt praktiskt, kan gå 7 dagar framåt. Så gött att slippa passa tider för att se på TV. Och så kan man spola förbi reklamen:)

Krilllan

Ny medlem
Gick med
14 Jun 2006
Hoj
MV Agusta Dragster 800
Spelar du fortfarande in på VCR? I Sverige, 2008?

Jag har digitalbox med 160 GB hårddisk:tummenupp Satt och tajmade lite inspelningar fram i veckan. 7 avsnitt av Jakt och Fiske, 1 avsnitt av Supermoto Highlights, 2 avsnitt av Fifth gear och 1 avsnitt av Mythbusters:tummenupp Riktigt praktiskt, kan gå 7 dagar framåt. Så gött att slippa passa tider för att se på TV. Och så kan man spola förbi reklamen:)

Ja, jag använder licksom fortfarande min gamla trotjänare, en Philips med 17" skärm, inbyggd video, som jag fick när jag fyllde 10 år:D

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Fifan, klockjäveln som sitter på väggen inne på kontoret har stannat.
Hur sur/besviken tror ni jag blev när jag insåg att klockan inte var 16:40 som väggklockan påstår? :mad:

Bus-Bo

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
RSV1000R
Vad är skiten med stort S om man vill rengöra och fixa skinnstället inför vintern? Jag har en rätt skaplig samling fula flewgår på mitt... Och om jag vill få mina vita stövlar vita igen, hur gör jag då?

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Vad är skiten med stort S om man vill rengöra och fixa skinnstället inför vintern? Jag har en rätt skaplig samling fula flewgår på mitt...

Flugan går väl igång på Jack Daniels?

Finns ju ett stort utbud lädertvål mm hos mc-butikerna.
Vita stövlar som tappat "färgen" är nog svåra att få vita igen om det inte bara är smuts.
Biltema har sprayfärg på burk! (är nog inte så bra för stövlarna)

Något specifikt fabrikat kan jag nog inte hjälpa dig med.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Vad är skiten med stort S om man vill rengöra och fixa skinnstället inför vintern? Jag har en rätt skaplig samling fula flewgår på mitt... Och om jag vill få mina vita stövlar vita igen, hur gör jag då?

Hittar du något så hör av dig!
Mitt ställ är RÄTT så sketet nu :gnissla

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89

Testa Barrets teknik, den såkallade tvättmaskinen, blir jätterent ;)

Limez, jag behöver se supermoton då jag missade den :huvet
Helst även på min proj, hur löser vi det??

aze

#52 Rec 2010
Gick med
23 Jan 2007
Hoj
R6 ratrace edition

Brakeclean på støvlarna funkar fint. Sen ær Yes och varmt vatten en hit me,funkade på mina vita Oxtar iaf:tummenupp

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
EKOL Lädertvål var skiten jag hittade i skåpet, och det fungerade rätt bra. Nu är stället rent och stövlarna är vita igen. Helt klart bra. Vad ska man ha för fetta då? :brynad

Om du har lite att göra så får du gärna komma hem till mig o skrubba ställ :)

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
Limez, jag behöver se supermoton då jag missade den :huvet
Helst även på min proj, hur löser vi det??

Snackar vi samma nu? Detta är på TV4 sport. Om ett par dagar. Har du inte den kanalen?

Det ska gå att sätta i en USB-sticka och föra över filer så det är nog inga problem med den biten, får bara lära mig hur man gör. Kanske kan bränna på skiva och skicka eller nått, eller om du har vägarna förbi med ett USB-minne:)

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Snackar vi samma nu? Detta är på TV4 sport. Om ett par dagar. Har du inte den kanalen?

Det ska gå att sätta i en USB-sticka och föra över filer så det är nog inga problem med den biten, får bara lära mig hur man gör. Kanske kan bränna på skiva och skicka eller nått, eller om du har vägarna förbi med ett USB-minne:)

Då snackar vi inte samma, gick i söndags tror jag det var men missade det då :(

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...