Jag gick ner till köket och upptäckte att flickan jag sovit hos hade dukat fram massa frukost. VIlken tjej. Igår lagade hon mat till mig och idag får jag frukost.
Är du helt säker på att det är en TJEJ?
Jag gick ner till köket och upptäckte att flickan jag sovit hos hade dukat fram massa frukost. VIlken tjej. Igår lagade hon mat till mig och idag får jag frukost.
Är du helt säker på att det är en TJEJ?
Jag går och funderar på vad jag kommer att få göra för att förtjäna de här sakerna hon gör för mig
Jag går och funderar på vad jag kommer att få göra för att förtjäna de här sakerna hon gör för mig
SuperMoto på tv4 sport nu
Är det nån som har Eurosport som ska kolla GP:t ikväll eller ... och som tar emot besökare, nämligen bestämt mig?
\m/
:hästballe
Titta på 3:an på tv nu så kommer du lära dig mycket
Vad var det för program? Jag har inte kollat på tv på över 2 veckor
Lipsill.
Det finns inget kallt väder bara dåliga kläder.
Jag har termo-inneställ till mina allväders mc-kläder. Det är hur varmt som helst. Funkar året om.
Sa jag att det var kallt, eller? Sa bara att det var den kallaste turen hitills (dags att börja klä på sig lite mer innan man ska ut, som du ungefär nämnde)... jag är nog en av dem sista som gnäller om att det snart är dags att ställa av för i år, det är ju långt kvar av säsongen ju
Var det kul att köra motorväg i 6 +grader?
Alltid kul att köra hoj Men ska nog börja ta med mig halva min garderob i ryggsäcken så man kan dra på sig en tröja eller fler...
Sitter och kollar på Moto-GP sammandraget, några härliga sladdar när det regnar Hade varit roligare utan TC dock Rossi leder efter 16 varv
Vill du veta slutet
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari