Spamtråd M+S

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Ska jag komma över o ge min magic touch? :)

Annars känner min kusin en bra snubbe som reparerar tv-apparater, kan höra med honom om det går att fixa billigare ...

Ja, gärna. Hade varit supernajs!

Det är en Thomson SCENIUM 61 DLW 616 och ja, du vet ju vad det är för fel. Det blir skuggningar tre stycken, eftersom det är tre bildrör.

Bor han här i stan?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Ja, gärna. Hade varit supernajs!

Det är en Thomson SCENIUM 61 DLW 616 och ja, du vet ju vad det är för fel. Det blir skuggningar tre stycken, eftersom det är tre bildrör.

Bor han här i stan?

Enligt Jimpa ska det gå att justera detta själv.
På Sonys bakprojjar ska man hålla in två knappar fram på TVn för att få upp en ruta där man kan välja bl.a. autojustering. Ska finnas en liknande funktion på Thomson apparater.

If all else fails, consult the manual!

Det kan också gå såpass långt att det inte går att justera själv och då kan det kosta...

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Nu ar det lounge, ol och tilltugg som galler :fyllisar

Gomorron :hej

Spamma pa nu da! Kan ju inte sitta har helt ensam, de andra irrar runt i flygplatsens affarer.

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Enligt Jimpa ska det gå att justera detta själv.
På Sonys bakprojjar ska man hålla in två knappar fram på TVn för att få upp en ruta där man kan välja bl.a. autojustering. Ska finnas en liknande funktion på Thomson apparater.

If all else fails, consult the manual!

Det kan också gå såpass långt att det inte går att justera själv och då kan det kosta...

Okidoki

Samtalar gärna med honom för dom två tv-teknikerna jag har pratat med snackar om att beställa delar till höger och vänster och priserna ska ha gått upp för Thompa är ju i konkurs sen en tid...

Jobbar han med sånt här? Mobil?

Spamma pa nu da! Kan ju inte sitta har helt ensam, de andra irrar runt i flygplatsens affarer.

Usche vad sent du äter. vi åt redan kl. 11.

vad gör du i helgen?

PS: tack för hjälpen med vänner-köpet ;)

Last edited:

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Usche vad sent du äter. vi åt redan kl. 11.

vad gör du i helgen?

PS: tack för hjälpen med vänner-köpet ;)

Sent ja! Och anda ar det bara frukost! Jobbade till halv 5 i morse sa jag sov sa lange jag kunde innan vi akte till flygplatsen.

Imorgon ar det tjejmiddag i gbg med nagra som jag pluggade med och pa sondag ar det 7-arskalas... Egentligen vill jag bara sova.

Vassego! :)

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Okidoki

Samtalar gärna med honom för dom två tv-teknikerna jag har pratat med snackar om att beställa delar till höger och vänster och priserna ska ha gått upp för Thompa är ju i konkurs sen en tid...

Jobbar han med sånt här? Mobil?

Han har jobbat med sånt ja. Jobbade åt Thorn innan dom blev uppköpta av Leasy...
Jag ska träffa honom ikväll så kan slå en pling då :tummenupp '

Enligt honom så brukar bakprojjar kuka ur efter ett tag men att det är relativt enkelt att justera tillbaka :tummenupp

Är det fortfarande en massa arbeten på flygplatsen?
Antar att det är Zaventem du är på?

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Sent ja! Och anda ar det bara frukost! Jobbade till halv 5 i morse sa jag sov sa lange jag kunde innan vi akte till flygplatsen.

Imorgon ar det tjejmiddag i gbg med nagra som jag pluggade med och pa sondag ar det 7-arskalas... Egentligen vill jag bara sova.

Vassego! :)

Jag kan sitta i badkaret på eran tjejmiddag :)

drunk-asshole.jpg

Han har jobbat med sånt ja. Jobbade åt Thorn innan dom blev uppköpta av Leasy...
Jag ska träffa honom ikväll så kan slå en pling då :tummenupp '

Enligt honom så brukar bakprojjar kuka ur efter ett tag men att det är relativt enkelt att justera tillbaka :tummenupp

Låter ju asbra!

ni ska inte komma hem till mig ikväll på en öladrink då? ;)

Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Jessan häslar:

" Såg att ni hade svarat men jag kan inte öppna den jävla sidjäveln!!11 "

Sen skriver hon:

" De som shoppade var faktiskt killar o de de har byggt klart det mesta o jag är inte helt säker på att hon vill ha mark i badkaret men jag ska fråga! "

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Jaha då var man fortfarande sjuk.
Gjorde ett tappert försök att gå till jobbet imorse, löste lite problem med min spetskompetens och sen kände jag att den satans sega febern, som inte hade släppt riktigt nån gång, ökade lika snabbt som Carl Lewis sprang 100 m.

Runt klockan 10,50 var det bara att sätta sig i bilen och åka hem och sova några timmar.

När i helevete ska man bli frisk?:mad:

Keewee

Ny medlem
Gick med
6 Aug 2008
Hoj
2008 Hornet 600FA
Snart är det bärs! Som ölansvarig på jobbet får jag beställa precis vilka sorter jag vill till afterworken. :tummenupp

1 back Samuel Adams
1 back Sort Guld
1 back Strongbow - tjejerna dricker inte bärs... :va

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...