Spamtråd M+S

duckie

sockersöt
Gick med
28 Feb 2004
Hoj
Street Triple R
Hej på err jötteborgareeeee!!

Jag håller på och jobbar ihjäl mig, men kankse skriver "hej" om tolv år igen.

:ilarvidare

Långa farbron

Yster tokfrans
Gick med
4 Mar 2004
Hoj
Trehjuling
Snart är det bärs! Som ölansvarig på jobbet får jag beställa precis vilka sorter jag vill till afterworken. :tummenupp

1 back Samuel Adams
1 back Sort Guld
1 back Strongbow - tjejerna dricker inte bärs... :va

Kallar du det öl ?

Köp en back Krucovize och en Budwar (inte den amerikanska skiten)

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Hej på err jötteborgareeeee!!

Jag håller på och jobbar ihjäl mig, men kankse skriver "hej" om tolv år igen.

:ilarvidare

hej, tänk på hjärtat, du är ingen ungdom längre :)

Kallar du det öl ?

Köp en back Krucovize och en Budwar (inte den amerikanska skiten)

Ååh vad du pratar gôtt!

En kall Karlavatchko eller hur det stavas är inte fel heller. Öststatsöl ska re va!

Pripps alkisöl! :yoparty

fesljummen...

Last edited:

Majs

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2008
Hoj
Triumph Street Triple -09
Blev trött på att ha ont i handleden sen min vurpa för en vecka sen så jag åkte till vårdcentralen :yoparty
Där kom herr doktor fram till att jag kunde ha en fraktur så han skickade mig till röntgen på östra. Blir där mottagen av en sköterska som heter Natasha... (bara det e ju lite kinky) :rolleyes: :tuttar
Men i alla fall. Det var ingen fraktur så jag frågade typ "vad ska jag göra nu då? Den gör ju ont ändå. Ska jag unvika att göra nåt?" Det hade dom ingen aning om. Dom tyckte jag skulle åka tillbaka till vårdcentralen igen. Fast där har ju så klart stängt nu. Känns lite omständigt :va
Tror jag kollar vad som står i baren istället :D

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Hurra för lågkonjukturen :banana
- Söppan går ner en spänn på en vecka
- Honda slår av 10k på nypriset på årets hojar
- Köerna ner i tingstadstunneln är ett minne blott.
- Enl. socialdemagogerna har Sverige blivit en ekonomisk stormakt utan tidigare skådat mått.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Fifan, sista locket stoppades precis in i kylen.
Nu MÅSTE jag köpa bil så jag kan fylla på i förrådet!

:vågavägrabolla

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Idag är en kass dag....

Började med att jag försov mig, eller ja jag trodde att jag började senare än jag gjorde :gnissla:

Sen har kunderna vart tråkiga och inte velat prata, sen klippte jag en stackars man i örat så det fullständigt forsade blod :skrika: Stackarn.

efter det missade jag första T-banen hem, så jag fick vänta en kvart. När jag sen kommer hem så har mina sambos inte gjort nån mat trots att dem hade lovat att göra det pga vi skulle gå på fest ikväll och jag jobbar till 20.
Så när jag kommer hem så säger dem att dem måste åka snart men att jag kan komma efter... Skitkul.
På en födelsedagsfest för någon som vi inte ens känner, Miranda som jag bor med, jobbar med Börge (börGe) som känner killen som fyller år.... etc....

Nej jag gjorde mig inte iordning, jag tog ett glas o´boy och gjorde en macka. Nu tvättar jag och diskar och tycker livet är allmänt jobbigt.
Det är första gången som jag faktiskt är ensam hemma på 1 månad och det är jätte skönt och jag saknar min ensama lägenhet hemma på hisingen jätte mycket nu för tiden. Däremot känns det piss att dem drog utan mig, då kunde dem ju sagt det i går att dem va tvungna att dra tidigt så hade jag sluppit bry mitt lilla huvud om vilka kläder mm som va passande för ikväll.

Jag hatar att gå ut med brudar. Jag saknar er grabbar, jag saknar wcx och jag saknar ölkvällar och fika... FAN.
Brudar gör det så jobbigt, och jag kan inte riktigt "inte bry mig" när jag måste gå ut med dem, för dem är alltid finklädda.

Ne idag är en piss dag, jag vill åka hem till Fabbe och kolla på One tree Hill, men det går fan inte det heller.... :gråta:

Limez

Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Gick med
10 Jun 2005
Hoj
Kronans gröna, inga växlar, fotbroms
:gnissla

det var en av dom sämre filmerna, kolla 1an och 2 an, kanske 3an också.

Han e så outlaaaaw den där Linus! Han dansar utan ryggskydd och handskar! :mad:

Linus? Jag hade faktiskt ryggskydd! (tror jag)
Handskar fick jag inte på mig, hade nå jävla bandage över hela handen, hade täljt lite i mitt finger:näsblod

Vafan Limez, du kan ju inte lägga upp sånt här på tuben utan att informera mig! :)

http://www.youtube.com/watch?v=f6iShGsm5Zc

Har för mig att du blev informerad:va :) :gnissla

Idag är en kass dag....

Du får komma tillbaka, så kan vi gå på avenyn och sitta på donken och tjöta i flera timmar.:brynad :angel

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...