Spamtråd M+S

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Minimoto - precis som mangecyl..hjälper mot allt...

Du tror inte minimoto kan hjälpa mig slippa singellivet...

Minimoto speed dejting ?

Jo för fan. Alla brewdar blir dom tokiga när dom ser att man kör minimoto. Några schyssta action bilder när man kör så kommer dom stå i kö. Jag lovar:yoparty

Nu är första whiskeyn upphäld i glaset:tummenupp

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Nu är det dax för en virre pinne till. Det är nått du kan fantisera om när du sitter på jobbet:)

:mad:

Men bara 5 minuter kvar nu :)
Valet blir svårt när jag kommer hem, Old smuggler, Jameson 12åring, eller enkel Jack Daniels :va Eller ska man ta sig en grogg :va eller en öl :va eller vin :va eller knäcka en flaska skumpa :va

Fifan va svåra val!

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
:mad:

Men bara 5 minuter kvar nu :)
Valet blir svårt när jag kommer hem, Old smuggler, Jameson 12åring, eller enkel Jack Daniels :va Eller ska man ta sig en grogg :va eller en öl :va eller vin :va eller knäcka en flaska skumpa :va

Fifan va svåra val!

Du kan få komma hem till mig och hälsa på om du vill.

Tony Z1000

Bättre att ha otur än ingen tur alls!!!
Gick med
10 Aug 2004
Hoj
Z 1000 -08
Det blev en spansk Mahou för min del.
Gottgottigottgott.

Ska nog åka ner till spanien i början av November igen och hämta fler.

Tony

Bifogat

• DSC00129.JPG
    DSC00129.JPG
    37.4 KB · Visningar: 33

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Du kan få komma hem till mig och hälsa på om du vill.

Hade vart trevligt, men nu har jag precis kommit o öppnat en iskall öl, en annan gång kanske :)

Kände att valet inte var så svårt när jag kom hem, antingen öppnar jag en öl och dricker, eller så får jag plocka fram glas o flaskor, orka licksåm! :tungan

dom har mer på bolaget har jag hört:tummenupp

Våga vägra bolaget!

Last edited:

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Hade vart trevligt, men nu har jag precis kommit o öppnat en iskall öl, en annan gång kanske :)

Kände att valet inte var så svårt när jag kom hem, antingen öppnar jag en öl och dricker, eller så får jag plocka fram glas o flaskor, orka licksåm! :tungan

En SH-resa till Belgien kan väl inte vara svårt att fixa. Mycket bärs och varmt klimat.
Bo på nått billigt hotell.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
En SH-resa till Belgien kan väl inte vara svårt att fixa. Mycket bärs och varmt klimat.
Bo på nått billigt hotell.

Det är nog absolut inga problem!
Men det där med varmt klimat får du nog ta med en nypa salt :)

Brussels airlines är billigt om man bokar lite i förväg, och hotell osv fixar sig utan problem!

SH-resa till Dublin kan ju inte vara helt fel heller, ryanair flyger ju dit snorbilligt och det finns massor av olika billiga Bed & Breakfast :tummenupp

JoJoman

Hela vägen
Gick med
4 Mar 2005
Hoj
VTR Firestorm
Det är nog absolut inga problem!
Men det där med varmt klimat får du nog ta med en nypa salt :)

Brussels airlines är billigt om man bokar lite i förväg, och hotell osv fixar sig utan problem!

SH-resa till Dublin kan ju inte vara helt fel heller, ryanair flyger ju dit snorbilligt och det finns massor av olika billiga Bed & Breakfast :tummenupp

Vi får spåna ihop nån SH-resa över ett gäng öl på nån AW.:tummenupp

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Vi får spåna ihop nån SH-resa över ett gäng öl på nån AW.:tummenupp

Låter jävligt bra! :tummenupp

Edit: gjorde precis en quiz på facebook, resultatet:

Rik och lycklig

Efter många år slog du äntligen igenom med din självbiografiska roman, som handlar om ditt spännande liv som knarkare. Romanen är i fem delar. Knarka på landet. Knarka i stan. Knarka utomlands. Knark och djur. Knark och sex. Knark har blivit mer och mer ovanligt och du är en av de sista som fortfarande håller liv i kulturen, som ser dig själv som knarkare, även om du inte knarkar lika ofta. De flesta andra la av när de fick chansen, först med metadonbehandlingar och sedan med avancerad hjärnkirurgi, som staten betalar om man också låter sterilisera sig. Din kropp är förstörd men nu är du rik, och ser det som din uppgift att sprida kunskap om knark, som en av de sista i livet. Just nu håller du på med en festival som ska uppmärksamma berömda knarkare.

Intressant :näsblod

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...